Työkokemus

Konversio-optimoija

Sanoma Digital
4/2014 -
"
Vastaan Sanoma Digitalin konversio-optimoinnista. Testauksen avulla kehitän verkkopalveluiden tehokkuutta. Vastuualueisiin kuuluvat mm. Huuto.net, ja Oikotie.fi.

Web-analyytikko / Konversio-optimoija / Projektipäällikkö

Genero Digital Agency
11/2012 - 4/2014
"
Vastasin digitoimiston web-analytiikasta ja konversio-optimoinnista. Toimin myös osa-aikaisena tuottajana/projektipäällikkönä.

Dialogipäällikkö

MicroMedia Oy
10/2010 - 11/2012
"
B2B markkinointia. Vastasin telemarkkinointiosastolla uusien soittajien kouluttajana/sparraajana. Tein teleskriptejä sekä buukkasin henkilökohtaisesti 1500+ tapaamista asiakasyrityksillemme.

Varsin mielenkiintoinen kokemus kehittää omaa osaamista liiketoimintapäättäjien kanssa kommunikoinnissa, sekä saada tiivistettyä markkinointiviestinnän sanoma kiinnostavaksi.

Osaamisalueet

Markkinointi B2CDigitaalinen markkinointiGoogle AdWordsGoogle AnalyticsFacebook mainontakonversio-optimointiSEO-hakukoneoptimointiMarkkinointi B2B

Koulutus

Master of Marketing & Innovation

Anglia Ruskin University, Cambridge, UK
1/2009 - 6/2010
Kaupallinen
Yliopisto
"
Maisterin tutkinto markkinoinnin koulutusohjelmassa Cambrigdessa, Englannissa. Gradun aiheena digitaalisen markkinoinnin osa-alueella SEO (hakukoneoptimointi) ja CRO (konversio-optimointi) kiitettävällä arvosanalla.

Bachelor of Logistics Engineering

Jyväskylän AMK
9/2001 - 5/2006
Teknillinen
Ammattikorkeakoulu
"
Kansainvälinen logistiikan koulutusohjelma. Suuntautuminen kaupalliseen puoleen sekä prosessien kehitykseen. Opiskelukielenä englanti, 5 kk työharjoittelu Ruotsissa.

Sertifikaatit

Google AdWords
Hakusanamainonnan sertifikaatti.
Google Analytics
Web-analytiikan sertifiointi.

Yhteystiedot