Toimistotyöntekijä, WE Rekry Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 6.1.2025
- Hae viimeistään 14.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme asiakkaallemme toimistotyöntekijää.
Etsimme toimistotyöntekijää, joka omaa osaamista erityisesti ulkomaille suuntautuvan tavaralähetyksen hallinnasta. Tässä monipuolisessa roolissa pääset työskentelemään kansainvälisten liiketoimintojen ja toimistotehtävien parissa.
Tehtäväsi:
Osto- ja myyntireskontran hoitaminen
Laskujen käsittely ja maksuliikenteen seuranta
Ulkomaille lähtevien tavaralähetysten hallinta, erityisesti EU:n ulkopuolelle
Osallistuminen kirjanpidon avustaviin tehtäviin
Raportointi ja toimistotyön tukitehtävät
Odotamme sinulta:
Vahvaa kokemusta osto- ja myyntireskontran tehtävistä
Ymmärrystä EU:n ulkopuolelle suuntautuvista tavaralähetyksistä ja siihen liittyvistä käytännöistä
Hyviä IT-taitoja (esim. taloushallinnon ohjelmistot, Excel)
Perustason ymmärrystä kirjanpidosta
Tarkkuutta, vastuullista työotetta ja organisointikykyä
Hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja
Tarjoamme sinulle:
Vakaan työpaikan kansainvälisesti suuntautuvassa ja kasvavassa organisaatiossa
Mahdollisuuden kehittää osaamistasi toimistotehtävissä ja logistiikassa
Mukavan ja yhteistyöhön kannustavan työympäristön
Palkka osaamisen mukaan, alkuun noin 2500€/kk.
Jos olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja haluat työskennellä osana dynaamista tiimiä, lähetä hakemuksesi jo tänään!
Hakeminen
Lähetä hakemuksesi oheisen linkin kautta.
We Rekry Oy on tuore henkilöstöalan yritys, mutta tekijät ovat alalla tuttuja. Olemme rekrytoineet tuhansia ihmisiä asiakasyrityksiimme viime vuosien aikana. Meillä vuokratyö yleisimmin tarkoittaa vakituisia ja pitkäaikaisia työsuhteita. Toivottavasti myös sinä liityt joukkoomme!
www.werekry.fi
Eerikinkatu 6b
20100 Turku
puh. 02 880 1200
Etsimme toimistotyöntekijää, joka omaa osaamista erityisesti ulkomaille suuntautuvan tavaralähetyksen hallinnasta. Tässä monipuolisessa roolissa pääset työskentelemään kansainvälisten liiketoimintojen ja toimistotehtävien parissa.
Tehtäväsi:
Osto- ja myyntireskontran hoitaminen
Laskujen käsittely ja maksuliikenteen seuranta
Ulkomaille lähtevien tavaralähetysten hallinta, erityisesti EU:n ulkopuolelle
Osallistuminen kirjanpidon avustaviin tehtäviin
Raportointi ja toimistotyön tukitehtävät
Odotamme sinulta:
Vahvaa kokemusta osto- ja myyntireskontran tehtävistä
Ymmärrystä EU:n ulkopuolelle suuntautuvista tavaralähetyksistä ja siihen liittyvistä käytännöistä
Hyviä IT-taitoja (esim. taloushallinnon ohjelmistot, Excel)
Perustason ymmärrystä kirjanpidosta
Tarkkuutta, vastuullista työotetta ja organisointikykyä
Hyviä yhteistyö- ja viestintätaitoja
Tarjoamme sinulle:
Vakaan työpaikan kansainvälisesti suuntautuvassa ja kasvavassa organisaatiossa
Mahdollisuuden kehittää osaamistasi toimistotehtävissä ja logistiikassa
Mukavan ja yhteistyöhön kannustavan työympäristön
Palkka osaamisen mukaan, alkuun noin 2500€/kk.
Jos olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja haluat työskennellä osana dynaamista tiimiä, lähetä hakemuksesi jo tänään!
Hakeminen
Lähetä hakemuksesi oheisen linkin kautta.
We Rekry Oy on tuore henkilöstöalan yritys, mutta tekijät ovat alalla tuttuja. Olemme rekrytoineet tuhansia ihmisiä asiakasyrityksiimme viime vuosien aikana. Meillä vuokratyö yleisimmin tarkoittaa vakituisia ja pitkäaikaisia työsuhteita. Toivottavasti myös sinä liityt joukkoomme!
www.werekry.fi
Eerikinkatu 6b
20100 Turku
puh. 02 880 1200
Hae työpaikkaa osoitteesta http://werekry.likeit.fi/apply/2352842