Hallintoassistentti, Yleishallinnon tuki, Helsingin kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 2.1.2025
- Hae viimeistään 13.1.2025
- Palkkaus: 2545,59€/kk
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan yleishallinnon tuki eli tiimi 5 hakee hallintoassistenttia toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.2.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Yleishallinnon tuki tuottaa sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen toimialan hallinnolliset johdon assistenttipalvelut ylimmälle johdolle ja yleisassistenttipalvelut sekä henkilöstö-, talous- ja tietohallintoon liittyvät assistenttipalvelut. Yleishallinnon tuessa tehtävä työ on asiakaspalvelutyötä, jossa palvelua annetaan kaikille palvelukokonaisuuksille. Palvelu tuotetaan sisäisenä ostopalveluna.
Yleishallinnon tuen tiimissä 5 työskentelee tällä hetkellä yhteensä 22 hallintoassistenttia. Nyt avoimena oleva hallintoassistentin tehtävä sijoittuu pientiimiin, jossa työskentelee kahdeksan hallintoassistenttia. Tiimi tulee kasvamaan vuoden 2025 aikana kahdella hallintoassistentilla. Pientiimi antaa hallintoassistenttipalvelua perhe- ja sosiaalipalveluihin kuuluvalle nuorten palvelut ja aikuissosiaalityö-palvelun johtajalle ja päälliköille, sekä heidän alaisuuteen kuuluville esihenkilöille.
Nyt avoimena olevan hallintoassistentin tehtävänä on antaa assistenttipalvelua sisäiselle asiakkaallemme nuorten palvelut ja aikuissosiaalityö -palvelukokonaisuuteen kuuluvalle maahan muuttaneiden erityispalvelut ja yhteissosiaalityö -yksikölle, ensisijaisesti yksikön päällikölle.
Työtehtävä sisältää monipuolisia ja laaja-alaisia hallinnollisia yksikön työntekijöiden työtä tukevia toimistotyötehtäviä, kuten henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisia tehtäviä, mm. tilausten valmistelua ja ostolaskujen käsittelyä, viranhoitomääräyksien ja työsopimusten valmistelussa avustamista, HR-tukihenkilön tehtäviä, koulutusten hallinnointia, kokoussihteerinä toimimista, sähköisten järjestelmien oikeuksien ja tunnusten ylläpitoa sekä niiden päivittämistä, kaupungin SharePoint-sivuston päivittämistä ja tilastointi- ja raportointityötä. Päivittäisenä työvälineenä pientiimissä toimii muun muassa jaettu sähköposti, johon sisäinen asiakaamme lähettää erilaisia toimeksiantoja.
Työtehtävän hoitamisessa käytetään pääasiallisesti Microsoft Office-ohjelmien lisäksi useita eri Helsingin kaupungilla käytössä olevia ohjelmistoja, kuten mm. Ahjo, P2P, Bosti, Valtti, Sarastia, Helbit, Onni ja Timecon.
Työpiste sijaitsee Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa, osoitteessa Työpajankatu 14 A, 00580 Helsinki. Työ on toisinaan liikkuvaa eri toimipisteiden välillä.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn lisäksi laajat koulutus- ja kehittymismahdollisuudet. Kaupungin työntekijänä voit hakea vuokra-asuntoa Auroranlinnalta, jonka asunnot ovat markkinatasoa edullisempia ja työntekijöidemme asuntohakemukset etusijalla.
Koska elämä ei ole pelkkää työtä, meillä huolehditaan myös työn ja vapaa-ajan tasapainosta. Saat käyttöösi Epassi Flex -kokonaisuuden sisältäen liikunta-, kulttuuri-, työmatka- ja hyvinvointiedut. Etua voi saada korkeintaan 550 euroa kalenterivuodelta. Käytettävissä oleva saldo määräytyy työsuhteesi pituuden perusteella. Lisäksi käytettävissäsi on lounasetu. Saat käyttöösi henkilöstöetuna myös kaupunkipyörän ja voit halutessasi vierailla kaupungin työntekijöiden omalla virkistyssaarella.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.
Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n mukaista rokotussuojaa.
Lisäksi edellytämme:
- itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
- joustavuutta
- hyvää paineensieto- ja organisointikykyä
- hyvää asiakaspalveluasennetta
- useiden asiakokonaisuuksien samanaikaista hallintaa
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- hyvää tietoteknistä osaamista.
Luemme eduksi kokemuksen henkilöstö-, talous-, ja yleishallinnon toimistotehtävistä, sekä Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan organisaation tuntemuksen.
Lisäksi kokemus asianhallintajärjestelmän käytöstä on eduksi, Helsingin kaupungilla käytössä on Ahjo.
Yleishallinnon tuki tuottaa sosiaali-, terveys- ja pelastustoimen toimialan hallinnolliset johdon assistenttipalvelut ylimmälle johdolle ja yleisassistenttipalvelut sekä henkilöstö-, talous- ja tietohallintoon liittyvät assistenttipalvelut. Yleishallinnon tuessa tehtävä työ on asiakaspalvelutyötä, jossa palvelua annetaan kaikille palvelukokonaisuuksille. Palvelu tuotetaan sisäisenä ostopalveluna.
Yleishallinnon tuen tiimissä 5 työskentelee tällä hetkellä yhteensä 22 hallintoassistenttia. Nyt avoimena oleva hallintoassistentin tehtävä sijoittuu pientiimiin, jossa työskentelee kahdeksan hallintoassistenttia. Tiimi tulee kasvamaan vuoden 2025 aikana kahdella hallintoassistentilla. Pientiimi antaa hallintoassistenttipalvelua perhe- ja sosiaalipalveluihin kuuluvalle nuorten palvelut ja aikuissosiaalityö-palvelun johtajalle ja päälliköille, sekä heidän alaisuuteen kuuluville esihenkilöille.
Nyt avoimena olevan hallintoassistentin tehtävänä on antaa assistenttipalvelua sisäiselle asiakkaallemme nuorten palvelut ja aikuissosiaalityö -palvelukokonaisuuteen kuuluvalle maahan muuttaneiden erityispalvelut ja yhteissosiaalityö -yksikölle, ensisijaisesti yksikön päällikölle.
Työtehtävä sisältää monipuolisia ja laaja-alaisia hallinnollisia yksikön työntekijöiden työtä tukevia toimistotyötehtäviä, kuten henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisia tehtäviä, mm. tilausten valmistelua ja ostolaskujen käsittelyä, viranhoitomääräyksien ja työsopimusten valmistelussa avustamista, HR-tukihenkilön tehtäviä, koulutusten hallinnointia, kokoussihteerinä toimimista, sähköisten järjestelmien oikeuksien ja tunnusten ylläpitoa sekä niiden päivittämistä, kaupungin SharePoint-sivuston päivittämistä ja tilastointi- ja raportointityötä. Päivittäisenä työvälineenä pientiimissä toimii muun muassa jaettu sähköposti, johon sisäinen asiakaamme lähettää erilaisia toimeksiantoja.
Työtehtävän hoitamisessa käytetään pääasiallisesti Microsoft Office-ohjelmien lisäksi useita eri Helsingin kaupungilla käytössä olevia ohjelmistoja, kuten mm. Ahjo, P2P, Bosti, Valtti, Sarastia, Helbit, Onni ja Timecon.
Työpiste sijaitsee Kalasataman terveys- ja hyvinvointikeskuksessa, osoitteessa Työpajankatu 14 A, 00580 Helsinki. Työ on toisinaan liikkuvaa eri toimipisteiden välillä.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vaihtelevan työn lisäksi laajat koulutus- ja kehittymismahdollisuudet. Kaupungin työntekijänä voit hakea vuokra-asuntoa Auroranlinnalta, jonka asunnot ovat markkinatasoa edullisempia ja työntekijöidemme asuntohakemukset etusijalla.
Koska elämä ei ole pelkkää työtä, meillä huolehditaan myös työn ja vapaa-ajan tasapainosta. Saat käyttöösi Epassi Flex -kokonaisuuden sisältäen liikunta-, kulttuuri-, työmatka- ja hyvinvointiedut. Etua voi saada korkeintaan 550 euroa kalenterivuodelta. Käytettävissä oleva saldo määräytyy työsuhteesi pituuden perusteella. Lisäksi käytettävissäsi on lounasetu. Saat käyttöösi henkilöstöetuna myös kaupunkipyörän ja voit halutessasi vierailla kaupungin työntekijöiden omalla virkistyssaarella.
Kelpoisuusehto:
Soveltuva korkeakoulututkinto (esim. tradenomi) tai vastaava aikaisempi opistotasoinen tutkinto tai soveltuva ammatillinen tutkinto, esim. merkonomi tai muu soveltuva koulutus.
Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen hyvä suullinen ja tyydyttävä kirjallinen taito.
Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n mukaista rokotussuojaa.
Lisäksi edellytämme:
- itsenäistä ja oma-aloitteista työotetta
- joustavuutta
- hyvää paineensieto- ja organisointikykyä
- hyvää asiakaspalveluasennetta
- useiden asiakokonaisuuksien samanaikaista hallintaa
- hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- hyvää tietoteknistä osaamista.
Luemme eduksi kokemuksen henkilöstö-, talous-, ja yleishallinnon toimistotehtävistä, sekä Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan organisaation tuntemuksen.
Lisäksi kokemus asianhallintajärjestelmän käytöstä on eduksi, Helsingin kaupungilla käytössä on Ahjo.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/avoimet-tyopaikat/SOTEPE-04-135-24