Verksamhetsassistent, Oasen boende- och vårdcenter
- Alkuperäinen julkaisupäivä 23.12.2024
- Hae viimeistään 8.1.2025
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Verksamhetsassistent
Vi söker dig som vill ingå i vårt team och bidra till den kontinuerliga utvecklingen av Oasen boende- och vårdcenter. Verksamhetsassistent är en nyinrättad befattning som ska fungera som en stödfunktion till det dagliga arbetet inom Oasens vårdavdelningars administration och personaladministrering.
Arbetsuppgifter
Till dina arbetsuppgifter som verksamhetsassistent hör bland annat att assistera med dagliga uppgifter såsom mötesplanering, bokning av lokaler, dokumenthantering och korrespondens. Du hanterar kalendern och koordinerar och förbereder presentationsmaterial inför möten och andra sammankomster. Du utför och bistår vid arkivering och diarieföring. Till dig hör även att utföra enklare ekonomiska uppgifter, såsom att kontrollera och följa upp fakturor och förtullning samt stödja med annan ekonomisk administration, exempelvis beställningar av material och utrustning. Du deltar även i att assistera med personalstatistik och frånvarohantering och bistår vid introduktion av ny personal. Även andra uppgifter kan tillkomma senare.
Personliga egenskaper
Som verksamhetsassistent önskar vi att du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Att du ät utåtriktad och hjälpsam och har lätt för att skapa nya kontakter. Du är lösningsorienterad och bidrar med positiv energi.
Erfarenhet av kommunal förvaltning eller liknande administrativa arbetsuppgifter är meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet.
Arbetet är tillsvidare, 80% av heltidsarbete och enligt byråarbetstid, AKTA. Kompetenskrav; Lämplig lägre högskoleexamen eller annan lämplig inriktad examen.
Prövotid om fyra månader tillämpas.
Vi söker dig som vill ingå i vårt team och bidra till den kontinuerliga utvecklingen av Oasen boende- och vårdcenter. Verksamhetsassistent är en nyinrättad befattning som ska fungera som en stödfunktion till det dagliga arbetet inom Oasens vårdavdelningars administration och personaladministrering.
Arbetsuppgifter
Till dina arbetsuppgifter som verksamhetsassistent hör bland annat att assistera med dagliga uppgifter såsom mötesplanering, bokning av lokaler, dokumenthantering och korrespondens. Du hanterar kalendern och koordinerar och förbereder presentationsmaterial inför möten och andra sammankomster. Du utför och bistår vid arkivering och diarieföring. Till dig hör även att utföra enklare ekonomiska uppgifter, såsom att kontrollera och följa upp fakturor och förtullning samt stödja med annan ekonomisk administration, exempelvis beställningar av material och utrustning. Du deltar även i att assistera med personalstatistik och frånvarohantering och bistår vid introduktion av ny personal. Även andra uppgifter kan tillkomma senare.
Personliga egenskaper
Som verksamhetsassistent önskar vi att du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt. Att du ät utåtriktad och hjälpsam och har lätt för att skapa nya kontakter. Du är lösningsorienterad och bidrar med positiv energi.
Erfarenhet av kommunal förvaltning eller liknande administrativa arbetsuppgifter är meriterande men inget krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet.
Arbetet är tillsvidare, 80% av heltidsarbete och enligt byråarbetstid, AKTA. Kompetenskrav; Lämplig lägre högskoleexamen eller annan lämplig inriktad examen.
Prövotid om fyra månader tillämpas.
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:lina.stolt@oasen.ax