Asiakaskohtaamisen ammattilainen, Hedin Automotive Finland Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 12.12.2024
  • Hae viimeistään 31.12.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Oletko etsimämme asiakaskohtaamisten ammattilainen, joka haluaa tehdä autoilusta sujuvaa ja luotettavaa kaikille asiakkaille?

Kiinnostaisiko uudet haasteet ja työskentely menestyvässä myyntitiimissä autoalan eturiviin kuuluvassa autokonsernissa? Onko autoala suuri intohimosi ja haluat kehittää osaamistasi digitalisoituvan automyynnin sekä sähköistyvän, laajan automalliston parissa? Jos nyökyttelit kysymyksiä lukiessasi, saatat olla etsimämme henkilö!

Haemme nyt Konalan Hedin Automotiven toimipisteeseen henkilö(it)ä joka ei jää sanattomaksi asiakas kohtaamisessa. Pääset toteuttamaan itseä perinteikkään ja paljon tunteita herättävän MG-merkin parissa niin b2b kuin b2c kohtaamisten osalta. Eduksi katsotaan sujuvat vuorovaikutustaidot ja hallitset digitaaliset työkalut.

Olet ratkaisukeskeinen, rohkea ja oma-aloitteinen tuloksentekijä, joka syttyy haasteista. Toimit luontevasti ihmisten kanssa kasvotusten, digitaalisissa asiakaspalvelukanavissamme sekä puhelimessa.

Mahtavaa, jos sinulle on kertynyt kokemusta ja näyttöjä tuloshakuisesta myyntityöstä sekä tunnet vahvuutesi uusasiakashankinnassa. Uskomme myös uusiin kykyihin alan ulkopuolelta, jos tavoitteellinen myynti on tuttua ja sinulla on näkemystä tehtävässä menestymisen edellytyksistä. Asenne, aktiivisuus ja kaupantekotahto ratkaisee!

Tarjoamme:

Mahdollisuuden osaamisen kehittämiseen menestyvässä yrityksessä
Alan moderneimmat järjestelmät ja korkealaatuiset työvälineet
Suuren autokonsernin edut ja mahdollisuudet uralla etenemiseen
Pohjapalkan lisäksi myyntituloksiisi sidotun provision
Vapaan auto- ja puhelinedun
Kattavat työterveyspalvelut
Kulttuuri- ja liikuntaedun
Puitteet huippu-uralle ovat siis kunnossa, oletko valmis haasteeseen?

Lähetä hakemuksesi 31.12.2024 mennessä. Älä aikaile, sillä haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä! Lisätietoja tehtävästä antaa Site Manager Janne Haavisto, janne.haavisto@hedinautomotive.fi, puh. 0400 635 030.

Hedin Automotive Oy on Hedin Mobility Groupin Suomen maayhtiö. Yhtiö tekee autojen vähittäiskauppa- ja huoltoliiketoimintaa Hedin Automotive ja Bavaria -brändeillä, jotka myyvät vuosittain yli 40 000 autoa ja suorittavat yli 300 000 huoltokäyntiä. Hedin Automotive Oy edustaa Suomessa yhdeksäätoista automerkkiä: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hongqi, INEOS Grenadier, Jeep, Kia, Maxus, Mazda, MG, MINI, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Skoda ja Subaru. Täyden palvelun autotalomme 22 paikkakunnalla tarjoavat kaikki autoiluun liittyvät palvelut myynnistä varaosiin ja korikorjauksesta merkkihuoltoon. Panostamme voimakkaasti digitaalisiin palveluihin ja olemme edelläkävijä niiden hyödyntämisessä osana kokonaisvaltaista asiakaspalvelua.

Hedin Mobility Group -konserni on yksi Euroopan suurimmista yksityisomisteisista autokaupan toimijoista. Konsernin palveluksessa on yli 8 000 henkilöä ja yhtiö toimii 13 maassa. Konsernin liikevaihto vuonna 2022 oli yli 4,8 miljardia euroa ja se myi yli 180 000 autoa. Konserni edustaa yli 40 automerkkiä ja tarjoaa kaikki autokaupan palvelut sekä yksityis- että yritysasiakkaille, autojen ja varaosien maahantuontitoimintoja, renkaiden ja varaosien tukkumyyntiä, autonvuokraamoketjun sekä leasingyhtiöitä.

Hae mukaan ja tule menestymään kanssamme!

Lisätietoja: www.hedinautomotive.fi
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://career.hedinautomotive.fi/jobs/5325179-asiakaskohtaamisen-ammattilainen-helsinki-konala