Toimistoassistentti, RJP Rakennus Oy, Worknow Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 4.12.2024
- Hae viimeistään 16.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
RJP Rakennus Oy on vakaa ja luotettava rakennusalan toimija, joka on toiminut Tampereella vuodesta 1977. Erikoisosaamisemme on korjausrakentamisessa, mutta vahva osaamisemme ulottuu myös uudisrakentamiseen. Asiakkaamme koostuvat pääasiassa taloyhtiöistä, yrityksistä, kunnista, seurakunnista ja muista kiinteistönomistajista. Meitä luonteenomaisesti vie eteenpäin laatuohjattu rakentaminen ja kyky toteuttaa vaativia projekteja haastavissakin kohteissa. Tavoitteenamme onkin olla Pirkanmaan laadukkain rakennusliike, ja uskomme siihen, että se saavutetaan kestävään tekemiseen ja ensiluokkaiseen lopputulokseen panostamalla.
Lue lisää meistä: https://www.rjprakennus.fi
Etsimme nyt RJP Rakennukselle vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle TOIMISTOASSISTENTTIA
Haemme oma-aloitteista, vastuuntuntoista ja reipasta toimistoassistenttia, joka hoitaa taloushallintoon ja toimistohallintaan liittyviä monipuolisia tehtäviä ja tukee kokenutta tiimiämme.
Tehtäviisi kuuluu:
- Laskutus ja kirjanpito: Kirjanpidon avustavat tehtävät, kuten ostolaskujen tarkastaminen, myyntilaskujen tekeminen ja muiden taloudellisten tietojen valmistelu, jotka siirretään ulkoiselle tilitoimistolle varsinaista kirjanpitoa ja tilinpäätöstä varten. Palaverit kirjanpitäjän kanssa kahden viikon välein.
- Palkat: Palkkamateriaalin valmistelu tilitoimiston palkanlaskijalle.
- Veroilmoitukset: Veroilmoitusten valmistelu ja yhteydenpito tilitoimistoon.
- Vakuutukset: Vakuutusten hallinta ja käytännön asioiden hoitaminen.
- Rakennustyön ennakkoilmoitukset: Rakennusalaan liittyvien ennakkoilmoitusten tekeminen.
- Työterveyshuolto: Toimiminen työterveyshuollon yhteyshenkilönä.
- Asiakaspalvelu ja laskutus: Yhteydenpito asiakkaisiin, laskutustietojen käsittely ja tarvittaessa perintä.
- Toimiston pyörittäminen: Huolehdit toimiston arjen sujuvuudesta ja tehtävien organisoinnista.
Toivomme, että sinulla on
- Oma-aloitteisuus ja itsenäinen työote Pystyt huolehtimaan omista tehtävistäsi ja olet valmis ottamaan vastuuta.
- Positiivinen asenne ja kyky työskennellä kiireenkin keskellä säilyttäen hyvän työilmapiirin.
- Rakennusalan kokemus on eduksesi, mutta ei ole välttämätöntä. Koulutamme tarvittaessa.
- Markkinointiosaaminen, esim. verkkosivujen päivityksen osalta on eduksesi, mutta ei vaadittavaa.
- Taito priorisoida ja joustaa tilanteen mukaan. Työ on monipuolista ja saattaa keskeytyä, joten tehtävien organisointi on tärkeää.
- Hyvät organisointitaidot ja kyky huolehtia toimiston arjen sujuvuudesta.
Tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden työskennellä ja kehittyä monipuolisissa ja itsenäisissä taloushallinnon- ja toimiston tehtävissä.
- Koulutusta ja tukea taloushallinnon Fennoa- järjestelmän käytössä, jos et ole vielä aiemmin sitä käyttänyt.
- Vastuullisen roolin yrityksessä, joka on arvostettu alallaan ja joka arvostaa työntekijöidensä panosta.
- Mahdollisuuden olla osa Pirkanmaan laadukkainta rakennusliikettä, jonka tavoitteena on jatkuva kehittyminen ja huipputason osaaminen.
- Hyvä työilmapiiri, jossa arvostetaan tekemistä ja kannustetaan positiiviseen yhteistyöhön.
Tarjoamme sinulle kiinteän kuukausipalkan ja viihtyisät työtilat toimistollamme Takojankadulla Kalevassa. Työ on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan, mielellään mahdollisimman pian. Worknow vastaa rekrytointiprosessista ja tehtävään valittu henkilö työllistyy RJP Rakennukselle.
Jos tunnet, että tämä rooli on sinulle sopiva ja haluat olla mukana kehittämässä RJP Rakennus Oy:n menestystarinaa, lähetä hakemuksesi ja/tai CV:si rekrytointijärjestelmämme kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään ma 16.12.2024 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä saat Worknown Annalta soittamalla tai viestittämällä, puh. 040 561 8792 tai anna.virtanen@worknow.fi.
Aloitamme haastattelut hakuajan puitteissa ja palaamme kaikille hakijoille viimeistään viikolla 51.
Lue lisää meistä: https://www.rjprakennus.fi
Etsimme nyt RJP Rakennukselle vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle TOIMISTOASSISTENTTIA
Haemme oma-aloitteista, vastuuntuntoista ja reipasta toimistoassistenttia, joka hoitaa taloushallintoon ja toimistohallintaan liittyviä monipuolisia tehtäviä ja tukee kokenutta tiimiämme.
Tehtäviisi kuuluu:
- Laskutus ja kirjanpito: Kirjanpidon avustavat tehtävät, kuten ostolaskujen tarkastaminen, myyntilaskujen tekeminen ja muiden taloudellisten tietojen valmistelu, jotka siirretään ulkoiselle tilitoimistolle varsinaista kirjanpitoa ja tilinpäätöstä varten. Palaverit kirjanpitäjän kanssa kahden viikon välein.
- Palkat: Palkkamateriaalin valmistelu tilitoimiston palkanlaskijalle.
- Veroilmoitukset: Veroilmoitusten valmistelu ja yhteydenpito tilitoimistoon.
- Vakuutukset: Vakuutusten hallinta ja käytännön asioiden hoitaminen.
- Rakennustyön ennakkoilmoitukset: Rakennusalaan liittyvien ennakkoilmoitusten tekeminen.
- Työterveyshuolto: Toimiminen työterveyshuollon yhteyshenkilönä.
- Asiakaspalvelu ja laskutus: Yhteydenpito asiakkaisiin, laskutustietojen käsittely ja tarvittaessa perintä.
- Toimiston pyörittäminen: Huolehdit toimiston arjen sujuvuudesta ja tehtävien organisoinnista.
Toivomme, että sinulla on
- Oma-aloitteisuus ja itsenäinen työote Pystyt huolehtimaan omista tehtävistäsi ja olet valmis ottamaan vastuuta.
- Positiivinen asenne ja kyky työskennellä kiireenkin keskellä säilyttäen hyvän työilmapiirin.
- Rakennusalan kokemus on eduksesi, mutta ei ole välttämätöntä. Koulutamme tarvittaessa.
- Markkinointiosaaminen, esim. verkkosivujen päivityksen osalta on eduksesi, mutta ei vaadittavaa.
- Taito priorisoida ja joustaa tilanteen mukaan. Työ on monipuolista ja saattaa keskeytyä, joten tehtävien organisointi on tärkeää.
- Hyvät organisointitaidot ja kyky huolehtia toimiston arjen sujuvuudesta.
Tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden työskennellä ja kehittyä monipuolisissa ja itsenäisissä taloushallinnon- ja toimiston tehtävissä.
- Koulutusta ja tukea taloushallinnon Fennoa- järjestelmän käytössä, jos et ole vielä aiemmin sitä käyttänyt.
- Vastuullisen roolin yrityksessä, joka on arvostettu alallaan ja joka arvostaa työntekijöidensä panosta.
- Mahdollisuuden olla osa Pirkanmaan laadukkainta rakennusliikettä, jonka tavoitteena on jatkuva kehittyminen ja huipputason osaaminen.
- Hyvä työilmapiiri, jossa arvostetaan tekemistä ja kannustetaan positiiviseen yhteistyöhön.
Tarjoamme sinulle kiinteän kuukausipalkan ja viihtyisät työtilat toimistollamme Takojankadulla Kalevassa. Työ on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan, mielellään mahdollisimman pian. Worknow vastaa rekrytointiprosessista ja tehtävään valittu henkilö työllistyy RJP Rakennukselle.
Jos tunnet, että tämä rooli on sinulle sopiva ja haluat olla mukana kehittämässä RJP Rakennus Oy:n menestystarinaa, lähetä hakemuksesi ja/tai CV:si rekrytointijärjestelmämme kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään ma 16.12.2024 mennessä.
Lisätietoja tehtävästä saat Worknown Annalta soittamalla tai viestittämällä, puh. 040 561 8792 tai anna.virtanen@worknow.fi.
Aloitamme haastattelut hakuajan puitteissa ja palaamme kaikille hakijoille viimeistään viikolla 51.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://ura.worknow.fi/jobs/5273936-toimistoassistentti-rjp-rakennus-oy