Kirjanpitäjä, Admicom Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 29.11.2024
- Hae viimeistään 22.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Admicom on kotimainen SaaS-palveluiden toimittaja, joka digitalisoi rakentamisen toimialan ekosysteemiä ja edistää koko rakennusteknologian kehitystä. Visiomme on tehdä rakennusalasta älykkäämpi, tehokkaampi ja kestävämpi, hyödyntämällä dataa ja teknologiaa paremmin kuin koskaan ennen. Tule mukaan mielenkiintoiselle matkalle innostavaan tiimiin ja kehittyvään työympäristöön rakentamaan Admicomista Euroopan halutuinta rakentamisen kumppania!
Etsimme innostunutta taloushallinnon osaajaa! Admicomin tilitoimiston Seinäjoen välittävä ja kannustava tiimi etsii vahvistukseksi kokenutta kirjanpitäjää, jolla on osaamista myös palkanlaskennasta. Oletko valmis työskentelemään osana dynaamista tiimiä sekä tukemaan omalla osaamisellasi asiakkaidemme päivittäistä toimintaa yhä sujuvammaksi?
MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Seinäjoen taloustiimissä hoidamme nimettyjen asiakkaidemme kirjanpitoa ja palkanlaskentaa. Tehtäväsi ovat monipuolisia taloushallinnon töitä, ja olet arvokas osa asiakkaidemme päivittäistä taloushallintoa. Päätehtäväsi painottuvat kirjanpitoon, mutta työskentelet myös palkanlaskennan parissa.
Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu muun muassa:
Juokseva kirjanpito
Tiliöinti
Viranomaisilmoitukset
Tilinpäätökset
Asiakkaiden työntekijöiden tuntikirjausten tarkistaminen ja raportointi
Palkanlaskenta, maksatus ja TES-korotuksista huolehtiminen
Vuosi- ja veroilmoitukset
Muut viranomaisilmoitukset ja raportoinnin sekä KATRE-täsmäytykset
Osaamisellasi ja asiantuntemuksellasi otat haltuun nimettyjen asiakkaidesi kirjanpidon ja palkkahallinnon tehtävät. Työsi ilahduttaa asiakkaitamme, sillä autat heitä selviämään taloushallinnon haasteista vaivattomasti omalla ammattitaidollasi. Lisäksi pääset hyödyntämään työssäsi omaa ohjelmistotuotettamme, Ultimaa.
MITÄ TARVITSET TEHTÄVÄSSÄ ONNISTUMISEEN?
Onnistut ja innostut tehtävässä, jos olet aurinkoinen taloushallinnon asioiden osaaja. Odotamme sinulta:
Vähintään kahden vuoden verran kokemusta taloushallinnon, erityisesti kirjanpidon tehtävistä
Perusymmärrystä ja tuntemusta palkanlaskennasta.
Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi, tradenomi tai KTM)
Sujuvaa suomen kielitaitoa
Aiempi kokemus tilinpäätösten itsenäisestä tekemisestä sekä englannin tai ruotsin kielitaito ovat eduksi, mutta ne eivät ole välttämätöntä.
Olet oikea henkilö tehtävään ja tiimiimme, jos olet sosiaalinen tiimipelaaja ja ratkaiset rohkeasti eteen tulevia haasteita. Tiimityö on meille erittäin tärkeää, ja odotamme, että tuet aktiivisesti myös kollegoitasi. Työskentelytyyliltäsi olet huolellinen ja joustava.
MITÄ TARJOAMME SINULLE?
Tarjoamme monipuolisen työnkuvan kannattavasti kasvavassa, kansainvälistyvässä ja toimialallaan merkittävässä listayhtiössä.
Seinäjoen taloushallinnon huumorintajuisessa tiimissä vallitsee hyvä yhteishenki ja nauru raikaa päivittäin. Suurin osa tiimistämme on työskennellyt yrityksessämme jo usean vuoden ajan. Saatkin perehdytyksessä ja sen jälkeen tukea kollegoiltasi matkan varrella, yhteen hiileen puhalletaan myös kiireen keskellä. Tehtävässä pääset kehittymään ja kasvamaan ammatillisesti mm. koulutusmahdollisuuksien kautta. Tiimissämme on käytössä joustava hybridimalli, ja tapaamme kasvotusten säännöllisesti. Yhtiömme arvot välitämme, uskallamme ja kasvamme näkyvät tekemisessämme päivittäin.
Lisäsi tarjoamme:
Epassi Flex (liikunta, kulttuuri, hyvinvointi) 400 €/v
GoByBiken polkupyöräetu
Henkilöstörahasto
Välipalatarjoilut toimistolla
Yhteiset juhlat ja tapahtumat
KIINNOSTUITKO? Hakuaikaa on 22.12. asti, mutta haastattelemme hakijoita jo hakuajan kuluessa hae siis jo tänään hakulinkin kautta! Aloitustoive tammikuussa 2025. Lisätietoja tehtävästä ja Admicomista työpaikkana antaa Seinäjoen tiiminvetäjä Riikka Rajahalme sähköpostitse (etunimi.sukunimi@admicom.com), puhelimitse 044 747 7712 tai LinkedInin kautta.
Etsimme innostunutta taloushallinnon osaajaa! Admicomin tilitoimiston Seinäjoen välittävä ja kannustava tiimi etsii vahvistukseksi kokenutta kirjanpitäjää, jolla on osaamista myös palkanlaskennasta. Oletko valmis työskentelemään osana dynaamista tiimiä sekä tukemaan omalla osaamisellasi asiakkaidemme päivittäistä toimintaa yhä sujuvammaksi?
MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Seinäjoen taloustiimissä hoidamme nimettyjen asiakkaidemme kirjanpitoa ja palkanlaskentaa. Tehtäväsi ovat monipuolisia taloushallinnon töitä, ja olet arvokas osa asiakkaidemme päivittäistä taloushallintoa. Päätehtäväsi painottuvat kirjanpitoon, mutta työskentelet myös palkanlaskennan parissa.
Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu muun muassa:
Juokseva kirjanpito
Tiliöinti
Viranomaisilmoitukset
Tilinpäätökset
Asiakkaiden työntekijöiden tuntikirjausten tarkistaminen ja raportointi
Palkanlaskenta, maksatus ja TES-korotuksista huolehtiminen
Vuosi- ja veroilmoitukset
Muut viranomaisilmoitukset ja raportoinnin sekä KATRE-täsmäytykset
Osaamisellasi ja asiantuntemuksellasi otat haltuun nimettyjen asiakkaidesi kirjanpidon ja palkkahallinnon tehtävät. Työsi ilahduttaa asiakkaitamme, sillä autat heitä selviämään taloushallinnon haasteista vaivattomasti omalla ammattitaidollasi. Lisäksi pääset hyödyntämään työssäsi omaa ohjelmistotuotettamme, Ultimaa.
MITÄ TARVITSET TEHTÄVÄSSÄ ONNISTUMISEEN?
Onnistut ja innostut tehtävässä, jos olet aurinkoinen taloushallinnon asioiden osaaja. Odotamme sinulta:
Vähintään kahden vuoden verran kokemusta taloushallinnon, erityisesti kirjanpidon tehtävistä
Perusymmärrystä ja tuntemusta palkanlaskennasta.
Tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi, tradenomi tai KTM)
Sujuvaa suomen kielitaitoa
Aiempi kokemus tilinpäätösten itsenäisestä tekemisestä sekä englannin tai ruotsin kielitaito ovat eduksi, mutta ne eivät ole välttämätöntä.
Olet oikea henkilö tehtävään ja tiimiimme, jos olet sosiaalinen tiimipelaaja ja ratkaiset rohkeasti eteen tulevia haasteita. Tiimityö on meille erittäin tärkeää, ja odotamme, että tuet aktiivisesti myös kollegoitasi. Työskentelytyyliltäsi olet huolellinen ja joustava.
MITÄ TARJOAMME SINULLE?
Tarjoamme monipuolisen työnkuvan kannattavasti kasvavassa, kansainvälistyvässä ja toimialallaan merkittävässä listayhtiössä.
Seinäjoen taloushallinnon huumorintajuisessa tiimissä vallitsee hyvä yhteishenki ja nauru raikaa päivittäin. Suurin osa tiimistämme on työskennellyt yrityksessämme jo usean vuoden ajan. Saatkin perehdytyksessä ja sen jälkeen tukea kollegoiltasi matkan varrella, yhteen hiileen puhalletaan myös kiireen keskellä. Tehtävässä pääset kehittymään ja kasvamaan ammatillisesti mm. koulutusmahdollisuuksien kautta. Tiimissämme on käytössä joustava hybridimalli, ja tapaamme kasvotusten säännöllisesti. Yhtiömme arvot välitämme, uskallamme ja kasvamme näkyvät tekemisessämme päivittäin.
Lisäsi tarjoamme:
Epassi Flex (liikunta, kulttuuri, hyvinvointi) 400 €/v
GoByBiken polkupyöräetu
Henkilöstörahasto
Välipalatarjoilut toimistolla
Yhteiset juhlat ja tapahtumat
KIINNOSTUITKO? Hakuaikaa on 22.12. asti, mutta haastattelemme hakijoita jo hakuajan kuluessa hae siis jo tänään hakulinkin kautta! Aloitustoive tammikuussa 2025. Lisätietoja tehtävästä ja Admicomista työpaikkana antaa Seinäjoen tiiminvetäjä Riikka Rajahalme sähköpostitse (etunimi.sukunimi@admicom.com), puhelimitse 044 747 7712 tai LinkedInin kautta.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://questionnaires.jobilla.com/a0613353-f49a-49cc-98e1-96ca7faab6d8/respond