Aloitteleva kirjanpitäjä/aulatyöntekijä, Click Henkilöstöpalvelut Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 29.11.2024
- Hae viimeistään 8.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme nyt pitkään toimineelle ja vakavaraiselle asiakasyrityksellemme aloittelevaa kirjanpitäjää / aulatyöntekijää vakituiseen työsuhteeseen Turkuun!
Tehtävässä työskentelet taloushallinnon ammattilaisista koostuvassa n. 50 hengen tiimissä Turun toimistolla ja olet olennaisessa roolissa koko toimiston arjen sujuvuuden kannalta. Työnkuvaasi kuuluu oma tehtävään mitoitettu asiakassalkku, asiakkaiden myyntilaskujen tekemistä, asiakkaiden myynti- ja ostoreskontran hoitoa ja avustavana varavoimana toimimista kirjanpito-osastolle, sekä mahdollisesti yrityksen sosiaalisen median päivittämistä. Olennaisesti työnkuvaasi kuuluu myös toimistotilojen viihtyvyydestä huolehtiminen ja toimistotyöt, joita ovat mm. puhelinvaihteen hoito, asiakkaiden vastaanottaminen ja ohjaaminen aulassa, toimistotarvike- ja kauppakassitilauksista vastaaminen sekä tarjoiluiden järjestäminen mahdollisiin asiakastapaamisiin ja toimiston tilaisuuksiin. Tehtäväkenttäsi on siis erittäin monipuolinen, joka pitää sisällään niin rutiininomaisia tehtäviä kuin asiakaspalvelua ja erilaista toimiston arjen koordinointia.
Etsimämme henkilö on hyvän ja ratkaisukeskeisen asenteen omaava aurinkoinen ja palveluhenkinen tiimipelaaja, joka pystyy jättämään positiivisen muistijäljen asiakkaiden soittaessa tai astuessa sisään toimistoon. Olet sosiaalinen ja ihmiskontaktista nauttiva henkilö, mutta samalla et kuitenkaan kaihda tarkkuutta ja keskittymistä vaativia työtehtäviä. Etsimme henkilöä, joka haluaa toimia toimiston tukipilarina, mutta on kuitenkin kiinnostunut aidosti taloushallinnosta ja haluaa kehittyä myös sen osalta. Edellytämme hakijalta taloushallinnon koulusta ja/tai kokemusta kirjanpito- tai reskontratehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää myös ajantasaisia IT-valmiuksia.
Asiakasyrityksemme tarjoaa pitkäaikaisen työpaikan vakavaraisessa, modernissa ja pitkään toimineessa yrityksessä, joka haluaa toimia alansa kehityksen kärjessä. Työntekijöistä aidosti välitetään ja työntekijöille tarjotaan kehittymismahdollisuuksia. Asiakasyrityksellämme on myös erittäin kattavat työsuhde-edut.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hakuaikaa on 8.12.24 asti, mutta paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat heti / sopimuksen mukaan. Täytä hakemus mahdollisimman nopeasti alla olevasta linkistä. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman kattavasti itsestäsi ja aikaisemmasta kokemuksestasi. Hakemuksia käsitellään jo hakuajan puitteissa ja haastattelut aloitetaan heti. Lisätietoja tehtävästä antaa Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointipäällikkö Maiju Aarnio, p. 050 411 0375, arkisin klo 10 - 15.
Linkki hakulomakkeeseen: https://www.click-hp.fi/hakemus/20892
Tehtävässä työskentelet taloushallinnon ammattilaisista koostuvassa n. 50 hengen tiimissä Turun toimistolla ja olet olennaisessa roolissa koko toimiston arjen sujuvuuden kannalta. Työnkuvaasi kuuluu oma tehtävään mitoitettu asiakassalkku, asiakkaiden myyntilaskujen tekemistä, asiakkaiden myynti- ja ostoreskontran hoitoa ja avustavana varavoimana toimimista kirjanpito-osastolle, sekä mahdollisesti yrityksen sosiaalisen median päivittämistä. Olennaisesti työnkuvaasi kuuluu myös toimistotilojen viihtyvyydestä huolehtiminen ja toimistotyöt, joita ovat mm. puhelinvaihteen hoito, asiakkaiden vastaanottaminen ja ohjaaminen aulassa, toimistotarvike- ja kauppakassitilauksista vastaaminen sekä tarjoiluiden järjestäminen mahdollisiin asiakastapaamisiin ja toimiston tilaisuuksiin. Tehtäväkenttäsi on siis erittäin monipuolinen, joka pitää sisällään niin rutiininomaisia tehtäviä kuin asiakaspalvelua ja erilaista toimiston arjen koordinointia.
Etsimämme henkilö on hyvän ja ratkaisukeskeisen asenteen omaava aurinkoinen ja palveluhenkinen tiimipelaaja, joka pystyy jättämään positiivisen muistijäljen asiakkaiden soittaessa tai astuessa sisään toimistoon. Olet sosiaalinen ja ihmiskontaktista nauttiva henkilö, mutta samalla et kuitenkaan kaihda tarkkuutta ja keskittymistä vaativia työtehtäviä. Etsimme henkilöä, joka haluaa toimia toimiston tukipilarina, mutta on kuitenkin kiinnostunut aidosti taloushallinnosta ja haluaa kehittyä myös sen osalta. Edellytämme hakijalta taloushallinnon koulusta ja/tai kokemusta kirjanpito- tai reskontratehtävistä. Tehtävässä menestyminen edellyttää myös ajantasaisia IT-valmiuksia.
Asiakasyrityksemme tarjoaa pitkäaikaisen työpaikan vakavaraisessa, modernissa ja pitkään toimineessa yrityksessä, joka haluaa toimia alansa kehityksen kärjessä. Työntekijöistä aidosti välitetään ja työntekijöille tarjotaan kehittymismahdollisuuksia. Asiakasyrityksellämme on myös erittäin kattavat työsuhde-edut.
Kiinnostuitko tehtävästä? Hakuaikaa on 8.12.24 asti, mutta paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä. Työt alkavat heti / sopimuksen mukaan. Täytä hakemus mahdollisimman nopeasti alla olevasta linkistä. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman kattavasti itsestäsi ja aikaisemmasta kokemuksestasi. Hakemuksia käsitellään jo hakuajan puitteissa ja haastattelut aloitetaan heti. Lisätietoja tehtävästä antaa Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointipäällikkö Maiju Aarnio, p. 050 411 0375, arkisin klo 10 - 15.
Linkki hakulomakkeeseen: https://www.click-hp.fi/hakemus/20892
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.click-hp.fi/hakemus/20892