Asiakaspalvelutyöntekijä, Palloilu Säätiö / Eerikkilän urheiluopisto
- Alkuperäinen julkaisupäivä 27.11.2024
- Hae viimeistään 15.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Vastaanottomme palvelee urheilu-, vapaa-ajan ja yritysasiakkaitamme ympäri vuoden. Olemme tunnettuja palveluasenteestamme ja hymystämme. Teemme vastaanotossa työtä suurella sydämellä ja annamme kasvot Eerikkilän asiakaspalvelulle sekä varmistamme jokaisen vieraamme viihtyvyyden. Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme ylivertaisia asiakaskokemuksia, joten odotamme myös sinulta positiivista ja asiakaslähtöistä asennetta.
Oletko sinä asiakaspalvelun ammattilainen, joka nauttii vaihtelevista ja nopeatempoisista päivistä sekä haluaa olla mahdollistamassa eri asiakasryhmiemme vierailun onnistumisen?
Tehtävänkuvasi
Hoidat monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä: talossa olevien asiakkaiden vastaanottaminen, majoittaminen, opastus vierailun aikana, varaustenhallinta, sekä vastaanoton taustatyöt.
Tarjoamme asiakaspalvelua kasvotusten, puhelimitse, sähköpostilla, chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa.
Vastaanottopisteen yhteydessä sijaitsevan kahvilan ja shopin hoitaminen sekä kassatyöskentely on osa jokaista vuoroa.
Vastaanottotiimi toimii myös kokouspalveluiden kanssa tiiviissä yhteistyössä ja yhteyshenkilönä paikan päällä oleville kokousryhmille.
Työn sisältää myös useiden erilaisten järjestelmien hallinnoimista.
Odotamme sinulta:
-Monipuolista kokemusta asiakaspalvelutyöstä
-Isoksi eduksi luemme aiemman työkokemuksen vastaanottotyöstä / työskentelyn majoitusalan asiakaspalvelutehtävissä tai hotelli- ja matkailualan koulutuksen
-Hyviä tiimityötaitoja, mutta myös valmiuksia vastuun kantamiseen ja ajoittaiseen itsenäiseen työskentelyyn
-Olet oma-aloitteinen ja valmis tarttumaan erilaisiin työtehtäviin. Nautit asiakkaiden kohtaamisesta, etkä hätkähdä kiireisiäkään päiviä tai nopeaa reagointia vaativia tilanteita.
-Sinulla on reipas ja ratkaisukeskeinen asenne sekä erinomaiset vuorovaikutustaidot
-Suomen ja englannin sujuvaa kielitaitoa
-Hyvät ICT-taidot ja koet luontaiseksi käyttää päivittäisessä työssä erilaisia ohjelmistoja
-Eduksi luemme, jos olet jo suorittanut anniskelu- ja hygieniapassit
-Oma kulkuneuvo on välttämätön vaihtelevien työaikojen ja julkisten yhteyksien puuttumisen takia
Tarjoamme
-Mahdollisuuden olla mukana tekemässä merkityksellistä ja vaikuttavaa työtä kehittyvässä ja kasvavassa työyhteisössä, jossa hyvinvoinnin edistäminen on yhteinen intohimomme
-Tehtävän ainutlaatuisessa ympäristössä ja positiivisessa ilmapiirissä työyhteisössä, jossa tavoitteenamme on toimia ratkaisukeskeisesti ja aidosti asiakkaiden ja kollegoiden parhaaksi
Tuen työssäsi onnistumiseksi
-Monipuoliset henkilöstöedut (mm. liikunta- ja hyvinvointietu, majoitusetu, kuntotestaukset, vaate-etu, laajat työterveyspalvelut)
Olemme avoinna vuoden jokaisena päivänä ja asiakaspalvelijan työ on kaksivuorotyötä. Työvuorot ajoittuvat klo 7-21.00. Haemme työntekijää joustavilla tunneilla, työpäiviä 3-5 pvää/vko sesonkien ja asiakasvirtojen mukaan.
Oletko sinä asiakaspalvelun ammattilainen, joka nauttii vaihtelevista ja nopeatempoisista päivistä sekä haluaa olla mahdollistamassa eri asiakasryhmiemme vierailun onnistumisen?
Tehtävänkuvasi
Hoidat monipuolisia asiakaspalvelutehtäviä: talossa olevien asiakkaiden vastaanottaminen, majoittaminen, opastus vierailun aikana, varaustenhallinta, sekä vastaanoton taustatyöt.
Tarjoamme asiakaspalvelua kasvotusten, puhelimitse, sähköpostilla, chatissa ja muissa sähköisissä kanavissa.
Vastaanottopisteen yhteydessä sijaitsevan kahvilan ja shopin hoitaminen sekä kassatyöskentely on osa jokaista vuoroa.
Vastaanottotiimi toimii myös kokouspalveluiden kanssa tiiviissä yhteistyössä ja yhteyshenkilönä paikan päällä oleville kokousryhmille.
Työn sisältää myös useiden erilaisten järjestelmien hallinnoimista.
Odotamme sinulta:
-Monipuolista kokemusta asiakaspalvelutyöstä
-Isoksi eduksi luemme aiemman työkokemuksen vastaanottotyöstä / työskentelyn majoitusalan asiakaspalvelutehtävissä tai hotelli- ja matkailualan koulutuksen
-Hyviä tiimityötaitoja, mutta myös valmiuksia vastuun kantamiseen ja ajoittaiseen itsenäiseen työskentelyyn
-Olet oma-aloitteinen ja valmis tarttumaan erilaisiin työtehtäviin. Nautit asiakkaiden kohtaamisesta, etkä hätkähdä kiireisiäkään päiviä tai nopeaa reagointia vaativia tilanteita.
-Sinulla on reipas ja ratkaisukeskeinen asenne sekä erinomaiset vuorovaikutustaidot
-Suomen ja englannin sujuvaa kielitaitoa
-Hyvät ICT-taidot ja koet luontaiseksi käyttää päivittäisessä työssä erilaisia ohjelmistoja
-Eduksi luemme, jos olet jo suorittanut anniskelu- ja hygieniapassit
-Oma kulkuneuvo on välttämätön vaihtelevien työaikojen ja julkisten yhteyksien puuttumisen takia
Tarjoamme
-Mahdollisuuden olla mukana tekemässä merkityksellistä ja vaikuttavaa työtä kehittyvässä ja kasvavassa työyhteisössä, jossa hyvinvoinnin edistäminen on yhteinen intohimomme
-Tehtävän ainutlaatuisessa ympäristössä ja positiivisessa ilmapiirissä työyhteisössä, jossa tavoitteenamme on toimia ratkaisukeskeisesti ja aidosti asiakkaiden ja kollegoiden parhaaksi
Tuen työssäsi onnistumiseksi
-Monipuoliset henkilöstöedut (mm. liikunta- ja hyvinvointietu, majoitusetu, kuntotestaukset, vaate-etu, laajat työterveyspalvelut)
Olemme avoinna vuoden jokaisena päivänä ja asiakaspalvelijan työ on kaksivuorotyötä. Työvuorot ajoittuvat klo 7-21.00. Haemme työntekijää joustavilla tunneilla, työpäiviä 3-5 pvää/vko sesonkien ja asiakasvirtojen mukaan.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://eerikkilasportoutdoorresort.recruitee.com/o/vastaanotto-kahvio-asiakaspalvelutyontekija/c/new