IT-Asiantuntija, Lähituki, Frendy Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 27.11.2024
- Hae viimeistään 11.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Nautitko työskentelystä IT-asioiden parissa ja pidät asiakkaiden kohtaamisesta livenä? Etsimme nyt Pääkaupunkiseudun lähitukitiimiin huumorintajuista ja rentoa kollegaa asiakkaamme IT-tukeen. Etsimällämme frendyllä on teknistä osaamista niin työasemista, palvelimista kuin verkkolaitteista sekä sinulta löytyy tarvittavaa asiakaspalveluhenkisyyttä ja itsenäistä työskentelyasennetta. Mikäli tunnistit itsesi, lue lisää alta ja hae tehtävään mahdollisimman pian.
Miksi Frendy?
Frendy on muodostunut useasta menestyneestä IT-alan asiantuntijayrityksestä, ja tulevaisuuden kasvussa Frendyä tukee pääomasijoittaja Procuritas. Frendyssä työskentelee noin 350 IT-osaajaa, jotka toimivat 15 paikkakunnalta käsin. Frendyn liikevaihto on noin 62 miljoonaa euroa. Frendy haluaa panostaa henkilöstönsä osaamiseen ja hyvinvointiin, hyviä uramahdollisuuksia unohtamatta. Työntekijöilleen Frendy tarjoaakin mm:
- Monipuolisen työnkuvan, jossa pääset vastaamaan asiakkaan IT-tuesta ja kehittämään osaamistasi erilaisten teknologioiden parissa
- Kattavat henkilöstöedut (vakuutukset, lounas- ja puhelinetu, kulttuurietu, työnantajan tarjoamat työvälineet, virkistystapahtumat, monipuolinen työterveys)
- Lämminhenkiset työkaverit ja oikeasti työntekijöistään välittävän työnantajan tuen
- Rennon työilmapiirin ja kasvuyrityksen tarjoamat urakehitysmahdollisuudet
IT-Asiantuntijan työtehtävät
Frendyn lähitukitiimiläiset työskentelevät lähtökohtaisesti moniasiakasympäristössä, jossa työskentely tapahtuu eri asiakasyrityksille ja -ympäristöille. Otat vastaan lähitukipyyntöjä sähköpostitse ja ratkaiset asiakkaiden ongelmia lähitukikäynneillä. Haettavan henkilön työtehtävät sijoittuvat kuitenkin yhdelle asiakkaallemme tehdasympäristöön, missä pääset tutustumaan kyseisen asiakkaan IT-ympäristöön ja tukemaan heidän käyttäjiään erinäisissä IT-ongelmissa. Vastaat asiakkaalla heidän IT-laitteidensa ylläpidosta. Työtehtäviin kuuluu koneasennuksia, Windows-ympäristön ongelmanratkaisua sekä verkkojen ylläpitoa ja ongelmanratkaisua. Työskentely tapahtuu arkisin klo 8-16 välillä asiakkaan tiloissa. Tiimiläisesi ovat verrattain sosiaalisia kavereita ja Frendyssä tykätään kohdata asiakas livenä, joten toivomme, että istut hyvin tähän joukkoon. Saat työtehtäviisi perehdytyksen ja tukea muilta Frendyn teknisiltä asiantuntijoilta.
Kuka sinä olet?
- Sinulla on vähintään 2 vuoden ajalta kokemusta vastaavista IT-lähitukitehtävistä
- M365 Admin-puoli ja AD-ympäristö ovat sinulle tuttuja
- Olet tehnyt aiemmin ongelmanratkaisua Windows-ympäristössä
- Sinulta löytyy perusymmärrys verkoista ja pystyt auttamaan asiakasta verkkoihin liittyvissä ongelmissa
- Olet asiakaspalveluhenkinen ja ymmärrät asiakkaan tarpeita
- Olet oma-aloitteinen ja pystyt vastaamaan tarvittaessa itsenäisesti asiakkaan IT-tuesta
- Kommunikoit sujuvasti asiakkaiden kanssa ensisijaisesti kasvotusten, mutta myös puhelimitse ja sähköpostitse
- Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
- Sinulta löytyy ajokortti
Eduksi katsotaan aiempi kokemus Merakin verkkolaitteista.
Miksi Frendy?
Frendy on muodostunut useasta menestyneestä IT-alan asiantuntijayrityksestä, ja tulevaisuuden kasvussa Frendyä tukee pääomasijoittaja Procuritas. Frendyssä työskentelee noin 350 IT-osaajaa, jotka toimivat 15 paikkakunnalta käsin. Frendyn liikevaihto on noin 62 miljoonaa euroa. Frendy haluaa panostaa henkilöstönsä osaamiseen ja hyvinvointiin, hyviä uramahdollisuuksia unohtamatta. Työntekijöilleen Frendy tarjoaakin mm:
- Monipuolisen työnkuvan, jossa pääset vastaamaan asiakkaan IT-tuesta ja kehittämään osaamistasi erilaisten teknologioiden parissa
- Kattavat henkilöstöedut (vakuutukset, lounas- ja puhelinetu, kulttuurietu, työnantajan tarjoamat työvälineet, virkistystapahtumat, monipuolinen työterveys)
- Lämminhenkiset työkaverit ja oikeasti työntekijöistään välittävän työnantajan tuen
- Rennon työilmapiirin ja kasvuyrityksen tarjoamat urakehitysmahdollisuudet
IT-Asiantuntijan työtehtävät
Frendyn lähitukitiimiläiset työskentelevät lähtökohtaisesti moniasiakasympäristössä, jossa työskentely tapahtuu eri asiakasyrityksille ja -ympäristöille. Otat vastaan lähitukipyyntöjä sähköpostitse ja ratkaiset asiakkaiden ongelmia lähitukikäynneillä. Haettavan henkilön työtehtävät sijoittuvat kuitenkin yhdelle asiakkaallemme tehdasympäristöön, missä pääset tutustumaan kyseisen asiakkaan IT-ympäristöön ja tukemaan heidän käyttäjiään erinäisissä IT-ongelmissa. Vastaat asiakkaalla heidän IT-laitteidensa ylläpidosta. Työtehtäviin kuuluu koneasennuksia, Windows-ympäristön ongelmanratkaisua sekä verkkojen ylläpitoa ja ongelmanratkaisua. Työskentely tapahtuu arkisin klo 8-16 välillä asiakkaan tiloissa. Tiimiläisesi ovat verrattain sosiaalisia kavereita ja Frendyssä tykätään kohdata asiakas livenä, joten toivomme, että istut hyvin tähän joukkoon. Saat työtehtäviisi perehdytyksen ja tukea muilta Frendyn teknisiltä asiantuntijoilta.
Kuka sinä olet?
- Sinulla on vähintään 2 vuoden ajalta kokemusta vastaavista IT-lähitukitehtävistä
- M365 Admin-puoli ja AD-ympäristö ovat sinulle tuttuja
- Olet tehnyt aiemmin ongelmanratkaisua Windows-ympäristössä
- Sinulta löytyy perusymmärrys verkoista ja pystyt auttamaan asiakasta verkkoihin liittyvissä ongelmissa
- Olet asiakaspalveluhenkinen ja ymmärrät asiakkaan tarpeita
- Olet oma-aloitteinen ja pystyt vastaamaan tarvittaessa itsenäisesti asiakkaan IT-tuesta
- Kommunikoit sujuvasti asiakkaiden kanssa ensisijaisesti kasvotusten, mutta myös puhelimitse ja sähköpostitse
- Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
- Sinulta löytyy ajokortti
Eduksi katsotaan aiempi kokemus Merakin verkkolaitteista.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://questionnaires.jobilla.com/fe516a6b-bdc6-490b-843a-56b11d37c6ce/respond