Hallinnon assistentti, Varsinais-Suomen liitto - Egentliga Finlands förbund
- Alkuperäinen julkaisupäivä 27.11.2024
- Hae viimeistään 1.12.2024
- Palkkaus: 2973,56€/kk
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme osaavaan assistenttipooliimme vahvistusta hallinnon tukipalveluiden ammattilaisesta.
Poolissa assistentit hoitavat sekä yhteisiä tehtäviä että kullekin vastuutettuja tehtäviä. Tehtävänkuvat saattavat muuttua tarpeen ja sovittujen painotusten mukaan.
Työtehtäviisi kuuluu mm.
Kokousten ja tilaisuuksien järjestelytehtävät sekä kokousten sihteerinä toimiminen
Tapahtumajärjestelyt
Esityslistojen, pöytäkirjojen ja hallinnollisten päätösten valmistelu asianhallintajärjestelmään (CaseM)
Matkajärjestelyt ja -varaukset sekä matkalaskujen tarkistaminen (Populus)
Erilaiset avustavat viestintätehtävät, kuten verkkosivujen päivitys
Yleiset toimistotehtävät
Mitä odotamme sinulta:
Soveltuvan alemman korkeakoulututkinnon tai toisen asteen tutkinnon (esim. tradenomi, oikeustradenomi tai sihteerin tutkinto) lisäksi edellytämme hyvää suomen kielen sekä vähintään tyydyttävää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.
Odotamme sinulta oma-aloitteista ja käytännönläheistä työotetta. Tehtävä edellyttää monipuolisia IT-taitoja, halua perehtyä uusiin tietojärjestelmiin, erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä ennakoivaa tilannetajua. Lisäksi toivomme työyhteisön hyvän hengen ylläpitämistä, joustavuutta ja kykyä reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Katsomme eduksi, jos sinulla on jo kokemusta julkisen puolen sihteeri- tai assistenttitehtävistä ja asianhallintaohjelmien käytöstä.
Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan ja tehtäväkohtainen palkka on 2973,56 euroa/kk + työehtosopimuksen mukaiset lisät.
Hae paikkaa sunnuntaihin 1.12.2024 mennessä lähettämällä hakemus ja ansioluettelosi alla olevalla lomakkeella. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Opinto- ja työtodistukset tulee esittää mahdollisen haastattelun yhteydessä. Työ alkaa mahdollisimman pian, viimeistään 13.1.2025.
Poolissa assistentit hoitavat sekä yhteisiä tehtäviä että kullekin vastuutettuja tehtäviä. Tehtävänkuvat saattavat muuttua tarpeen ja sovittujen painotusten mukaan.
Työtehtäviisi kuuluu mm.
Kokousten ja tilaisuuksien järjestelytehtävät sekä kokousten sihteerinä toimiminen
Tapahtumajärjestelyt
Esityslistojen, pöytäkirjojen ja hallinnollisten päätösten valmistelu asianhallintajärjestelmään (CaseM)
Matkajärjestelyt ja -varaukset sekä matkalaskujen tarkistaminen (Populus)
Erilaiset avustavat viestintätehtävät, kuten verkkosivujen päivitys
Yleiset toimistotehtävät
Mitä odotamme sinulta:
Soveltuvan alemman korkeakoulututkinnon tai toisen asteen tutkinnon (esim. tradenomi, oikeustradenomi tai sihteerin tutkinto) lisäksi edellytämme hyvää suomen kielen sekä vähintään tyydyttävää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa.
Odotamme sinulta oma-aloitteista ja käytännönläheistä työotetta. Tehtävä edellyttää monipuolisia IT-taitoja, halua perehtyä uusiin tietojärjestelmiin, erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja sekä ennakoivaa tilannetajua. Lisäksi toivomme työyhteisön hyvän hengen ylläpitämistä, joustavuutta ja kykyä reagoida nopeasti muuttuviin tilanteisiin.
Katsomme eduksi, jos sinulla on jo kokemusta julkisen puolen sihteeri- tai assistenttitehtävistä ja asianhallintaohjelmien käytöstä.
Työsuhteen ehdot määräytyvät KVTES:n mukaan ja tehtäväkohtainen palkka on 2973,56 euroa/kk + työehtosopimuksen mukaiset lisät.
Hae paikkaa sunnuntaihin 1.12.2024 mennessä lähettämällä hakemus ja ansioluettelosi alla olevalla lomakkeella. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Opinto- ja työtodistukset tulee esittää mahdollisen haastattelun yhteydessä. Työ alkaa mahdollisimman pian, viimeistään 13.1.2025.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.lyyti.fi/reg/Assistentti_6289