Asiakaspalvelija, Mitsubishi Logisnext Europe Oy, Academic Work Consulting Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 27.11.2024
  • Hae viimeistään 26.12.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsitkö työtä, jossa pääset hyödyntämään loistavia yhteistyötaitojasi asiakasrajapinnassa? Haemme nyt Mitsubishi Logisnext Europe Oy:lle reipasta, oma-aloitteista ja asiakaspalvelutyöstä innostuvaa tiimiläistä. Roolissa varmistat onnistuneen asiakaskokemuksen sekä tyytyväiset asiakkaat vastaanottamalla ja käsittelemällä erilaisia tukipyyntöjä niin puhelimitse kuin sähköpostitse. Mikäli sinulla on jo hieman aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja haluat päästä kasvamaan alalla, lue lisää alta ja jätä hakemuksesi jo tänään!

Yritys: Mitsubishi Logisnext Europe Oy
Sijainti: Järvenpää
Ala: Asiakaspalvelu
Työsuhteen tyyppi: Kokoaikainen, vanhempainvapaan sijaisuus 9.10.2025 asti
Aloitusajankohta: 13.1.2025
Työn tyyppi: Vuokratoimeksianto

Tehtävänkuvaus
Mitsubishi Logisnext Europe Oy suunnittelee, valmistaa ja toimittaa korkean teknologian logistiikkaratkaisuja sisältäen laajan tarjoaman trukkeja, automaatiojärjestelmiä ja niihin liittyviä ratkaisuja ja palveluita. Asiakaspalvelijana Mitsubishi Logisnextillä työskentelet Contact Centerissä työparisi kanssa varmistaen sujuvan ja laadukkaan asiakaskokemuksen. Otat vastaan asiakkaiden tukipyynnöt, rekisteröit ne järjestelmään sekä yhdistät sopivan osaston ja asiantuntijan asiakkaan tueksi. Työskentelet niin kotimaisten kuin kansainvälisten asiakkaiden kanssa sujuvasti suomeksi ja englanniksi. Työtä tehdään aluksi lähityönä Järvenpään toimipisteellä arkipäivisin klo 8-16. Perehdytysjakson jälkeen voit työskennellä myös joustavasti etänä yrityksen käytäntöjen mukaisesti.

Tarjoamme
- Mielenkiintoisen toimialan
- Mukavan työympäristön
- Mahdollisuuden kerryttää arvokasta työkokemusta ja kehittyä ongelmanratkaisijana

Työtehtävät
- Asiakaspalvelu sähköpostitse ja puhelimitse
- Tukipyyntöjen rekisteröinti
- Tukipyyntöjen osoittaminen eri osastojen asiantuntijoille
- Asiakashallintaan liittyvien tietojen ylläpitäminen
- Dokumentaation jakaminen, käyttäjätunnuksien hallinnointi
- Muut Contact Center tukitehtävät

Etsimme
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutyöstä
- Kykyä lähityöhön Järvenpäässä arkipäivisin klo 8-16
- Hyviä IT-taitoja; kykyä opetella nopeasti uudet järjestelmät

Menestyäksesi roolissa työntekijänä olet:
- Reipas
- Itsenäinen
- Oma-aloitteinen
- Palveluhenkinen

Rekrytointiprosessimme
Academic Work hoitaa tätä hakua asiakkaansa puolesta, jonka toiveena on kaikkien tehtävää koskevien kysymysten osoittaminen Academic Workille.
Hakijoita haastatellaan jatkuvasti ja mikäli olemme edenneet jo rekrytointiprosessissa pidemmälle, saatamme sulkea haun ennen lopullisia valintoja. Valintaprosessiin sisältyvät luonteenpiirteitä sekä kognitiivista kykyä mittaavat testit. Testit toimivat työkaluina oikean tekijän löytämiseksi tehtävään sekä takaavat tasa-arvoisen ja oikeudenmukaisen arvioinnin.

Mitsubishi Logisnext Europe Oy
Mitsubishi Logisnext Europe Oy suunnittelee, valmistaa ja toimittaa korkean teknologian logistiikkaratkaisuja sisältäen laajan tarjoaman trukkeja, automaatiojärjestelmiä ja niihin liittyviä ratkaisuja ja palveluita. Historia juontaa juurensa perinteiseen suomalaiseen mekaniikkaosaamiseen ja vuonna 1942 perustettuun Rocla osakeyhtiöön. Nykyiset ratkaisumme liittyvät suoraan globaaleihin megatrendeihin kuten e-Commerce, digitalisaatio, automaatio ja sähköistyminen, ja tarkoituksenamme on yhdistää eri huipputeknologian ratkaisut saumattomasti osaksi mekaanisia ratkaisuja. Työllistämme noin 450 eri alojen ammattilaista Järvenpään toimintayksikössämme, joka sijaitsee erittäin hyvien liikenneyhteyksien äärellä keskellä laajaa työssäkäyntialuetta. Lue lisää täältä: https://www.mitsubishilogisnexteurope.fi/fi/#operations
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.academicwork.fi/avoimet-tyopaikat/j/asiakaspalvelija-mitsubishi-logisnext-europe-oy-jarvenpaa/Q7PE6R?i=0