Hankinta-assistentti, Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 26.11.2024
  • Hae viimeistään 9.12.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Paras tapa tuntea huominen on luoda se itse. Siksi tuomme yhteen huomisen tekijät. Meillä voit tehdä vaikuttavaa työtä, jonka tulokset näkyvät yhteiskunnassa ja tulevaisuuden työelämässä. Jätämme kädenjälkemme sinne, missä sitä eniten tarvitaan. Tahdotko sinä jättää omasi?
Ostamisen osaaja, tahdotko jättää kädenjälkesi huomisen yhteiskuntaan järjestämällä opiskelijoillemme ja henkilökunnallemme ne tavarat ja palvelut, joita he tarvitsevat, juuri oikeaan aikaan? Xamkin hankinta- ja IPR-palveluissa sinun käsissäsi olisi monimuotoinen ja vaihtelua tarjoava ostamisen tehtäväkenttä. Jokaisessa päivässä on oma mausteensa.
Etsimme nyt hankinta-assistenttia käytännön ostotehtäviin. Toimipaikkasi voi sijaita millä tahansa kampuksistamme, tiimin muiden jäsenten paikkakunnat ovat Mikkeli ja Kouvola. Tehtävä on vakituinen ja kokoaikainen. Tehtävä alkaa 2.1.2025 tai sopimuksen mukaan. Tehtävän täytössä noudatetaan koeaikaa.
Mistä työssä on kyse?
Tässä tehtävässä tuet päivittäin henkilöstöämme käytännön ostotehtävissä:

opastat henkilöstöä tilausasiakirjojen ja pienhankintasopimusten tekemisessä,
neuvot henkilöstöä oikeaoppisissa verkkokauppatilauksissa ja sopivien ostopaikkojen etsinnässä,
teet luottokorttimaksuja henkilöstön kanssa yhteistyössä Xamkin luottokortteja käyttäen,
olet yksi verkkokauppatiliemme pääkäyttäjistä ja teet luottotilien avauksia

Tehtävääsi kuuluu joitakin kertoja kuukaudessa:

hankintatiimin asiakirjojen toteutusta, esimerkiksi yksittäisten hankintapäätösten kirjoitusta tai sopimusten asiakirjahallintaa Dynasty-järjestelmässä
luottokorttisi kuittien koostaminen ja laskun reititys maksaville yksiköille

Toimit hankintapäällikön oikeana kätenä joitakin kertoja vuodessa:

vastuullisuusraportoinnissa koostaen raportointiin tarvittavat tiedot
koulutat henkilöstöä ostoasioissa eri yksiköiden tilaisuuksissa

Toivomme, että tehtävään voisi sisällyttää vaativuutta ja palkkaa nostavana lisätehtävänä, josta voidaan neuvotella tarkemmin:

Xamkin sovellushankintaesitysten koordinointi Proxa-järjestelmässä yhdessä tietohallintomme ja tietosuojan asiantuntijoiden kanssa
Xamkin ohjelmistosalkun ylläpitoa eri järjestelmissä
sovellusten pääkäyttäjyyksiä ja lisenssien jakelua

Työparisi on hankintapäällikkö, jonka kanssa ratkotte yhdessä ostamisen kysymyksiä Xamkissa. Lähimmiksi työkavereiksi saat lisäksi kaksi hankinta-asiantuntijaa, joiden päätehtävät liittyvät hankintojen kilpailuttamiseen. Tiimiimme kuuluu lisäksi sopimus- ja ipr-asiantuntija, jonka päätehtävät liittyvät sopimuskysymyksiin. Asiakkainasi on koko henkilökuntamme eri paikkakunnilla.
Miksi meille kannattaa hakea?
Meillä teet vaikuttavaa työtä, jonka tulokset näkyvät koko yhteiskunnassa.
Meillä on tiivis yhteishenki, joka yhdistää kaikkia opiskelijoista henkilökuntaan. Työskentelemme yhdessä tiedon ja tutkimuksen eteen ja tämä näkyy niin, että kaikki ovat valmiita auttamaan toisiaan. Arvostamme yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössämme.
Meille on päivänselvää, että voit suunnitella omaa työtäsi ja työaikojasi. Haluamme, että voit antaa itsestäsi parasta työssä sekä vapaa-aikana.
Palkkasi on Ammattikorkeakoulujen työehtosopimuksen mukainen. Pidämme hyvinvoinnistasi huolta tarjoamalla kattavan työterveyshuollon. Lisäksi tuemme vapaa-ajalla virkistäytymistä liikunta-, hieronta- ja kulttuurieduilla.
Me Xamkissa työskentelemme uutta oppien ja toisiamme kirittäen. Meillä sinulla on mahdollisuus oppia ja kehittyä työsi mukana. Kannustamme sinua kehittämään osaamistasi jatkuvasti, ja siksi tarjoamme sinulle Xamkin avoimen ammattikorkeakoulun opinnot veloituksetta.Entä mitä odotamme sinulta?
Menestyt tässä tehtävässä mielestämme hyvin, jos taustaltasi löytyy kokemusta joko käytännön ostamisesta tai julkisista hankinnoista. Molemmat näistä taidoista kehittyvät työsi edetessä ja kumpikin ostamisen osa-alue on hyvä lähtökohta.
Edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja vähintään 2 vuoden työkokemusta sisältäen kokemusta hankinta-alan tehtävistä tai vaikkapa pienhankintojen kilpailutuksista hankkeissa.
Koska useat toimittajistamme ovat ulkomaisia ja meillä työskennellään monikielisesti, sinun tulisi pystyä kommunikoimaan keskustellen ja kirjoittaen sekä englanniksi että suomeksi. Sinulla tulisi olla kyky oppia käyttämään itsenäisesti muitakin kuin yleisimpiä toimisto-ohjelmia, sillä useimmat tehtävistäsi vaativat erilaisten kirjautumisten ja verkkotilien hallintaa.
Toivomme, että olet halukas hoitamaan päivittäisiä, nopeasti vaihtuvia tilaustehtäviä ja tukemaan henkilöstöämme erilaisissa ostamisen ja sopimusten vaiheisiin liittyvissä kysymyksissä.
Lisäksi odotamme, että yksi arvoistasi on asiakaslähtöisyys. Tiimissämme iloitaan aidosti siitä, että pystymme palvelemaan asiakkaitamme ystävällisesti, nopeasti ja ammattitaidolla. Siinä sinä olet jatkossa yksi avainpelaajistamme.
Arvostamme myös B2B verkko-ostamisen ja tuontiin liittyvien tehtävien tuntemusta.
Miten hakuprosessi etenee?

Hae paikkaa tämän ilmoituksen alalaidasta ja liitä hakemukseen ansioluettelosi. Todistukset pyydämme valitulta.
Ensimmäiset alustavat haastattelut on tarkoitus järjestää Teams-tapaamisena joulukuun aikana.
Osan hakijoista kanssa etenemme varsinaisiin haastatteluihin ja mahdolliseen soveltuvuusarviointiin.
Olemme yhteydessä kaikkiin hakemuksen jättäneisiin viimeistään valinnan jälkeen.

Jos sinulle jäi kysyttävää tai haluat jutella työstä lisää, pyydämme ottamaan yhteyttä alla olevaan yhteyshenkilöön.
YhteyshenkilöSatu Sirkiähankintapäällikkö+358 408686439Satu.Sirkia@xamk.fi
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.xamk.fi/tietoa-xamkista/tyonhakijoille/?rmpage=job&rmjob=743&ref=&utm_medium=talentech_publishing&utm_source=mol