Johdon assistentti, PBK Nordic Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 24.11.2024
- Hae viimeistään 16.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Työkuvaus: Sihteeri ja assistentti
Yrityksemme etsii motivoitunutta ja järjestelmällistä sihteeriä/assistenttia, joka tukee päivittäisiä toimintoja ja edistää sujuvaa työskentelyä organisaatiossamme. Tehtävässäsi olet tärkeässä roolissa huolehtimassa toimiston hallinnollisista ja viestinnällisistä tehtävistä.
Päätehtävät ja vastuualueet:
Hallinnollinen tuki: kokousjärjestelyt, muistiinpanojen laatiminen ja kalenterinhallinta.
Sähköpostien ja puheluiden käsittely sekä tiedonvälitys yrityksen sisällä ja ulkopuolelle.
Asiakirjojen valmistelu, tarkistus ja arkistointi.
Tarvittavien raporttien ja materiaalien koostaminen.
Vieraiden vastaanottaminen ja yleisten toimistotehtävien hoitaminen.
Avustaminen projektien ja tapahtumien järjestämisessä.
Tiedonhaku ja tiedon organisointi eri tarpeisiin.
Odotamme sinulta:
Kokemusta sihteeri- tai assistenttitehtävistä (tai soveltuvaa koulutusta).
Erinomaisia organisointi- ja ajanhallintataitoja.
Kykyä työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä.
Taitoa viestiä sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti.
Hyvää IT-osaamista, erityisesti MS Office -ohjelmissa.
Positiivista ja asiakaspalveluhenkistä asennetta.
Hyvää paineensietokykyä ja joustavuutta vaihtelevissa tilanteissa.
Suomi, englanti ja venäjän kielen taitoa.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kehittyvässä ja dynaamisessa ympäristössä, jossa panostamme tiimityöhön ja ammatilliseen kasvuun. Jos olet etsimämme henkilö, lähetä hakemuksesi ja liity osaksi tiimiämme!
Yrityksemme etsii motivoitunutta ja järjestelmällistä sihteeriä/assistenttia, joka tukee päivittäisiä toimintoja ja edistää sujuvaa työskentelyä organisaatiossamme. Tehtävässäsi olet tärkeässä roolissa huolehtimassa toimiston hallinnollisista ja viestinnällisistä tehtävistä.
Päätehtävät ja vastuualueet:
Hallinnollinen tuki: kokousjärjestelyt, muistiinpanojen laatiminen ja kalenterinhallinta.
Sähköpostien ja puheluiden käsittely sekä tiedonvälitys yrityksen sisällä ja ulkopuolelle.
Asiakirjojen valmistelu, tarkistus ja arkistointi.
Tarvittavien raporttien ja materiaalien koostaminen.
Vieraiden vastaanottaminen ja yleisten toimistotehtävien hoitaminen.
Avustaminen projektien ja tapahtumien järjestämisessä.
Tiedonhaku ja tiedon organisointi eri tarpeisiin.
Odotamme sinulta:
Kokemusta sihteeri- tai assistenttitehtävistä (tai soveltuvaa koulutusta).
Erinomaisia organisointi- ja ajanhallintataitoja.
Kykyä työskennellä itsenäisesti ja osana tiimiä.
Taitoa viestiä sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti.
Hyvää IT-osaamista, erityisesti MS Office -ohjelmissa.
Positiivista ja asiakaspalveluhenkistä asennetta.
Hyvää paineensietokykyä ja joustavuutta vaihtelevissa tilanteissa.
Suomi, englanti ja venäjän kielen taitoa.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä kehittyvässä ja dynaamisessa ympäristössä, jossa panostamme tiimityöhön ja ammatilliseen kasvuun. Jos olet etsimämme henkilö, lähetä hakemuksesi ja liity osaksi tiimiämme!
Hae työpaikkaa osoitteesta