Executive Assistant / Johdon assistentti, Admicom Finland Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 20.11.2024
- Hae viimeistään 1.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Admicom on kotimainen SaaS-palveluiden toimittaja, joka digitalisoi rakentamisen toimialan ekosysteemiä ja edistää koko rakennusteknologian kehitystä. Visiomme on tehdä rakennusalasta älykkäämpi, tehokkaampi ja kestävämpi, hyödyntämällä dataa ja teknologiaa paremmin kuin koskaan ennen. Tule mukaan mielenkiintoiselle matkalle innostavaan tiimiin ja kehittyvään työympäristöön rakentamaan Admicomista Euroopan halutuinta rakentamisen kumppania!
MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Haemme johdon assistenttia sujuvoittamaan Admicomin johdon ja avainhenkilöiden päivittäistä tekemistä. Rooli on uusi, joten pääset myös itse vaikuttamaan siihen, millaiseksi tehtävänkuvasi muodostuu! Meidän näkökulmastamme olennaisia työtehtäviäsi olisivat ainakin:
Aikataulujen ja vuosikellon hallinta
Kokous-, matka- ja tapahtumajärjestelyt
Asiakirjojen, pöytäkirjojen, muistioiden ja raporttien valmistelu ja laatiminen
Sisäisessä viestinnässä tukeminen ja materiaalien valmistelu
Sijoittajasuhdetoiminnan koordinointi ja muu sidosryhmäyhteistyö
Muiden yrityksen johtamisen tukemiseen liittyvien käytännön asioiden suunnittelu, koordinointi, toteutus ja raportointi
KENEN KANSSA TYÖSKENTELISIT?
Johtoryhmäämme kuuluu kaikkiaan 10 henkilöä: toimitusjohtaja Simo (1.1. alkaen), talousjohtaja Satu, kasvujohtaja Pekka, tuotejohtaja Teemu (1.1. alkaen), teknologiajohtaja Thomas, liiketoiminnan kehitysjohtaja Petri, henkilöstöjohtaja Helena sekä liiketoimintajohtajat Anna-Maija, Mikko ja Jari. Teemme töitä tosissamme, mutta emme ota itseämme liian vakavasti. Olemme siis paitsi osaavaa, myös varsin mukavaa porukkaa! Kanssamme on helppoa ja hauskaa työskennellä.
Roolisi ja työtehtäviesi puolesta tulisit työskentelemään laajalti myös eri toimintojen vetäjien ja muiden avainhenkilöidemme kanssa. Tutuksi tulisivat varmasti myös kotikonttorisi Helsingin toimiston mukavaakin mukavammat työntekijät. Esihenkilösi olisi henkilöstöjohtajamme Helena.
MITÄ TEHTÄVÄSSÄ ONNISTUMINEN (JA VIIHTYMINEN!) EDELLYTTÄÄ?
Työ on monipuolista ja vaihtelevaa, ja pyyntöjä ja toimeksiantoja voi tulla eri suunnista ja lyhyellä varoajalla. Tarvitset siis erinomaisia organisointi- ja oman työn johtamisen taitoja!
Jotta voit omalta osaltasi tukea johdon työtä ennakoivasti ja ratkaisuja hakien, sinun tulee pystyä ymmärtämään yhtiön liiketoimintaa, sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä strategiaa.
Työtehtäviesi puolesta olet osa yhtiömme strategista ydintä. Edellytämme siis ehdotonta luotettavuutta ja tahdikkuutta. Myös tarkkuus, huolellisuus ja sovittujen asioiden hoitaminen aikataulussa ovat erittäin tärkeitä ominaisuuksia tehtävässä.
Olemme nopeasti kasvava ja jatkuvasti kehittyvä yhtiö ja työyhteisö. Odotamme sinulta positiivista asennetta muutoksia kohtaan ja kykyä mukautua niihin tarvittaessa nopeastikin.
Työssäsi tarvitset erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Kansainvälistyvässä yhtiössä kommunikoinnin tulee olla sujuvaa niin suullisesti kuin kirjallisestikin sekä suomeksi että englanniksi.
Tehtävään soveltuva koulutus (esim. liiketalouden tradenomi, BBA, muita opintoja täydentävä ammattitutkinto) ja aiempi kokemus varmistavat sen, että pääset nopeasti kiinni tehtäviin ja antamaan oman panoksesi onnistumisellemme.
Edellytämme sinun hallitsevan ainakin tavallisimmat M365-työkalut (Word, PowerPoint, Excel, Forms). Kyky ja halu ottaa haltuun uusia tietojärjestelmiä ja -palveluita katsotaan eduksesi!
Isoja plussia meille olisivat
Ymmärrys ja kokemus corporate governancesta eli hyvästä hallinnointitavasta (lainsäädäntö, viranomaisohjeet, itsesääntely ja parhaat käytänteet) sekä sen soveltamisesta
Ymmärrys ja kokemus listayhtiömaailmasta ja sijoittajasuhteiden koordinoinnista
Viestintäosaaminen (esim. tiedottaminen, ohjeistaminen, suhdetoiminta, vuoropuhelun koordinointi, tapahtumajärjestäminen)
Rohkea ja proaktiivinen työote: arvostamme suuresti, jos onnistut ajattelemaan puolestamme ja yllättämään meidät hoitamalla asioita ennen kuin edes hoksaamme pyytää!
MITÄ TARJOAMME SINULLE?
Tarjoamme monipuolisen työnkuvan kannattavasti kasvavassa, kansainvälistyvässä ja toimialallaan merkittävässä listayhtiössä. Työyhteisömme suola ja sokeri ovat kuitenkin ihmiset, joiden kanssa ja tuella pääset sekä kehittämään että kehittymään. Meillä on tekemisen meininki ja mentaliteteetti, mutta töitä ei paiskita otsa rypyssä, vaan meillä on myös aidosti hauskaa yhdessä! Yhtiömme arvot välitämme, uskallamme ja kasvamme näkyvät tekemisessämme päivittäin.
Muuta olennaista:
Epassi Flex (liikunta, kulttuuri, hyvinvointi) 400 €/v
GoByBiken polkupyöräetu
Matkapuhelinetu
Henkilöstörahasto
Viihtyisät toimitilat Helsingin Käpylässä, mahdollisuus maksuttomaan pysäköintiin ja kuntosalin käyttöön
Välipalatarjoilut toimistolla
Yhteiset juhlat ja tapahtumat
KIINNOSTUITKO? Hakuaikaa on 1.12.2024 asti, mutta haastattelemme hakijoita jo sen kuluessa. Saatamme edetä sopivan henkilön kanssa nopeastikin, joten hae jo tänään! Lisätietoja tehtävästä antavat talousjohtaja ja väliaikainen toimitusjohtajamme Satu Helamo ja henkilöstöjohtaja Helena Marjokorpi sähköpostitse (etunimi.sukunimi@admicom.com) tai LinkedInin kautta.
MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Haemme johdon assistenttia sujuvoittamaan Admicomin johdon ja avainhenkilöiden päivittäistä tekemistä. Rooli on uusi, joten pääset myös itse vaikuttamaan siihen, millaiseksi tehtävänkuvasi muodostuu! Meidän näkökulmastamme olennaisia työtehtäviäsi olisivat ainakin:
Aikataulujen ja vuosikellon hallinta
Kokous-, matka- ja tapahtumajärjestelyt
Asiakirjojen, pöytäkirjojen, muistioiden ja raporttien valmistelu ja laatiminen
Sisäisessä viestinnässä tukeminen ja materiaalien valmistelu
Sijoittajasuhdetoiminnan koordinointi ja muu sidosryhmäyhteistyö
Muiden yrityksen johtamisen tukemiseen liittyvien käytännön asioiden suunnittelu, koordinointi, toteutus ja raportointi
KENEN KANSSA TYÖSKENTELISIT?
Johtoryhmäämme kuuluu kaikkiaan 10 henkilöä: toimitusjohtaja Simo (1.1. alkaen), talousjohtaja Satu, kasvujohtaja Pekka, tuotejohtaja Teemu (1.1. alkaen), teknologiajohtaja Thomas, liiketoiminnan kehitysjohtaja Petri, henkilöstöjohtaja Helena sekä liiketoimintajohtajat Anna-Maija, Mikko ja Jari. Teemme töitä tosissamme, mutta emme ota itseämme liian vakavasti. Olemme siis paitsi osaavaa, myös varsin mukavaa porukkaa! Kanssamme on helppoa ja hauskaa työskennellä.
Roolisi ja työtehtäviesi puolesta tulisit työskentelemään laajalti myös eri toimintojen vetäjien ja muiden avainhenkilöidemme kanssa. Tutuksi tulisivat varmasti myös kotikonttorisi Helsingin toimiston mukavaakin mukavammat työntekijät. Esihenkilösi olisi henkilöstöjohtajamme Helena.
MITÄ TEHTÄVÄSSÄ ONNISTUMINEN (JA VIIHTYMINEN!) EDELLYTTÄÄ?
Työ on monipuolista ja vaihtelevaa, ja pyyntöjä ja toimeksiantoja voi tulla eri suunnista ja lyhyellä varoajalla. Tarvitset siis erinomaisia organisointi- ja oman työn johtamisen taitoja!
Jotta voit omalta osaltasi tukea johdon työtä ennakoivasti ja ratkaisuja hakien, sinun tulee pystyä ymmärtämään yhtiön liiketoimintaa, sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä strategiaa.
Työtehtäviesi puolesta olet osa yhtiömme strategista ydintä. Edellytämme siis ehdotonta luotettavuutta ja tahdikkuutta. Myös tarkkuus, huolellisuus ja sovittujen asioiden hoitaminen aikataulussa ovat erittäin tärkeitä ominaisuuksia tehtävässä.
Olemme nopeasti kasvava ja jatkuvasti kehittyvä yhtiö ja työyhteisö. Odotamme sinulta positiivista asennetta muutoksia kohtaan ja kykyä mukautua niihin tarvittaessa nopeastikin.
Työssäsi tarvitset erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Kansainvälistyvässä yhtiössä kommunikoinnin tulee olla sujuvaa niin suullisesti kuin kirjallisestikin sekä suomeksi että englanniksi.
Tehtävään soveltuva koulutus (esim. liiketalouden tradenomi, BBA, muita opintoja täydentävä ammattitutkinto) ja aiempi kokemus varmistavat sen, että pääset nopeasti kiinni tehtäviin ja antamaan oman panoksesi onnistumisellemme.
Edellytämme sinun hallitsevan ainakin tavallisimmat M365-työkalut (Word, PowerPoint, Excel, Forms). Kyky ja halu ottaa haltuun uusia tietojärjestelmiä ja -palveluita katsotaan eduksesi!
Isoja plussia meille olisivat
Ymmärrys ja kokemus corporate governancesta eli hyvästä hallinnointitavasta (lainsäädäntö, viranomaisohjeet, itsesääntely ja parhaat käytänteet) sekä sen soveltamisesta
Ymmärrys ja kokemus listayhtiömaailmasta ja sijoittajasuhteiden koordinoinnista
Viestintäosaaminen (esim. tiedottaminen, ohjeistaminen, suhdetoiminta, vuoropuhelun koordinointi, tapahtumajärjestäminen)
Rohkea ja proaktiivinen työote: arvostamme suuresti, jos onnistut ajattelemaan puolestamme ja yllättämään meidät hoitamalla asioita ennen kuin edes hoksaamme pyytää!
MITÄ TARJOAMME SINULLE?
Tarjoamme monipuolisen työnkuvan kannattavasti kasvavassa, kansainvälistyvässä ja toimialallaan merkittävässä listayhtiössä. Työyhteisömme suola ja sokeri ovat kuitenkin ihmiset, joiden kanssa ja tuella pääset sekä kehittämään että kehittymään. Meillä on tekemisen meininki ja mentaliteteetti, mutta töitä ei paiskita otsa rypyssä, vaan meillä on myös aidosti hauskaa yhdessä! Yhtiömme arvot välitämme, uskallamme ja kasvamme näkyvät tekemisessämme päivittäin.
Muuta olennaista:
Epassi Flex (liikunta, kulttuuri, hyvinvointi) 400 €/v
GoByBiken polkupyöräetu
Matkapuhelinetu
Henkilöstörahasto
Viihtyisät toimitilat Helsingin Käpylässä, mahdollisuus maksuttomaan pysäköintiin ja kuntosalin käyttöön
Välipalatarjoilut toimistolla
Yhteiset juhlat ja tapahtumat
KIINNOSTUITKO? Hakuaikaa on 1.12.2024 asti, mutta haastattelemme hakijoita jo sen kuluessa. Saatamme edetä sopivan henkilön kanssa nopeastikin, joten hae jo tänään! Lisätietoja tehtävästä antavat talousjohtaja ja väliaikainen toimitusjohtajamme Satu Helamo ja henkilöstöjohtaja Helena Marjokorpi sähköpostitse (etunimi.sukunimi@admicom.com) tai LinkedInin kautta.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://admicom.jobilla.com/bmqug-executive-assistantjohdon-assistentti?locale=fi-FI