Hallintosihteeri, Alavieskan kunta
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 20.11.2024
  • Hae viimeistään 3.12.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Työn keskeisimmät tehtävät ovat:

- asiakirjahallinnon tehtävät

-arkistonhoitajan tehtävät

-sivistys- ja hyvinvointilautakunnan kokousten valmistelu ja toimeenpano tehtävät sekä tarvittaessa lautakunnan sihteerin tehtävät.

- varhaiskasvatuksen Daisyn pääkäyttäjätyöt laskutus ja tuloselvitykset

- Kelan yhteyspalvelupisteen asiakaspalvelutyöt

- kunnan nettisivujen ja somen päivittäminen

- vaalijärjestelyiden hoitaminen ja vaalivirkailijana toimiminen.

Lisäksi tehtävä sisältää muita erilaisia toimistotehtäviä kuten laskujen tarkastaminen ja tiliöinti, tilausten tekeminen ja kunnan sähköpostin hoito.

Arvostamme itsenäistä työskentelyotetta, ryhmätyöskentelytaitoja, viestintä- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä tarttua erilaisiin työtehtäviin. Omaksut myös helposti erilaisten järjestelmien käytön ja omaat hyvät tietotekniset valmiudet. Katsomme eduksi aikaisemman kunta-alan tuntemuksen ja työkokemuksen.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa tai muuta vastaavaa tehtävään soveltuvaa koulutusta. Arvostamme kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä.
Työssä noudatetaan KVTESia. Työaika on 36,25 h/vko. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Työ alkaa 7.1.2025 tai sopimuksen mukaan.

Mukavan ja yhteen hiileen puhaltavan työyhteisön lisäksi tarjoamme ePassi-edun, työsuhdepyöräedun, kattavat työterveyspalvelut sekä joustavan työajan.

Hakemukset tulee toimittaa joko sähköisesti Kuntarekryn kautta tai osoitteeseen Alavieskan kunta Pappilantie 1 85200 Alavieska. Hakemusten lisäksi on toimitettava erillinen ansioluettelo. Tutkintotodistukset yms. pyydämme vasta mahdollisen haastattelun yhteydessä.

Hakuaika päättyy tiistaina 3.12.2024 klo 14.00
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/630419/fi_FI