Perintä- ja maksuliikennesihteeri, Rauman kaupunki
- Alkuperäinen julkaisupäivä 15.11.2024
- Hae viimeistään 2.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Rauman kaupunki tarjoaa monipuolisen ja mielenkiintoisen työmahdollisuuden toistaiseksi voimassaolevana virkasuhteena perintä- ja maksuliikennesihteeri 1.1.2025 alkaen tai sopimuksen mukaan.
Tulet työskentelemään Rauman kaupungintalolla konsernipalveluihin kuuluvassa talouden suunnittelu- ja seurantapalveluissa, jossa toimii lähes 20 taloushallinnon ja hankintojen ammattilaista. Talouden perustehtävien lisäksi talousohjaukseen kuuluvat talouden ohjaus, suunnittelu ja seuranta, asuntorahoitus, perintä, vakuutusasiat ja hankinnat.
Kaupunkina tarjoamme mielekkään ja vastuullisen tehtäväkentän, monialaisen työyhteisömme tuen ja osaamisen, laaja-alaiset osaamisen ja ammatillisen kehittymisen mahdollisuudet, joustavat etätyömahdollisuudet, kannustamisen ja palkitsemisen kokonaisuuden sekä kehittyvän työympäristön.
Perintä- ja maksuliikennesihteerinä tarkoituksesi on huolehtia kaupungin saatavien perinnästä niiltä osin kuin ne eivät kuulu kaupungin yhteistyökumppani Revirelle sekä huolehtia kaupungin maksuliikenteen ja myyntireskontran päivittäisestä toiminnasta yhdessä muun talousohjauksen tiimin kanssa. Keskeisinä tehtäväalueina ovat Reviren yhteyshenkilön tehtävät, Revirelle siirtymättömien saatavien perintä, myyntireskontran ja maksuliikenteen hoito sekä muita taloushallinnon tehtäviä. Virkaan sisältyy myös asuntorahoitukseen liittyviä tehtäviä. Virkaan liittyy laajasti asiakaspalvelutehtävät.
Viran kelpoisuusehtona on soveltuva ammatillinen koulutus ja kokemus toimistotehtävistä. Edellytämme aktiivista ja kehittävää työotetta ja oppimiskykyä, vahvoja vuorovaikutus-, yhteistyö- ja työyhteisötaitoja, kykyä niin itsenäiseen kuin tiimityöskentelyyn, hyviä tietoteknisiä valmiuksia (meillä käytössä UNIT4-perustalousjärjestelmä), ongelmien ratkaisutaitoja sekä muutosvalmiutta ja kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Tehtävässä tarvitaan hyvää ja sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa sekä hyvää palveluasennetta. Eduksi on kokemus ja osaaminen maksuliikenteen, myyntireskontran ja perinnän tehtävienhoidosta, esimerkiksi kuntaorganisaatiossa.
Tehtäväkohtainen kuukausipalkkaus 2770 eur + mahdolliset työkokemuslisät 0-8%, jolloin kokonaiskuukausipalkka työsuhteen alussa olisi välillä 2770 - 2991,60 eur. Palvelussuhteessa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen muut ehdot määräytyvät Kunta-alan yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaan (KVTES). Osana valintaprosessia on mahdollisesti tarvittaessa soveltuvuusarviointi valituille hakijoille. Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.
Hakemus tulee jättää ensisijaisesti sähköisesti järjestelmän kautta (Kuntarekry)
Tulet työskentelemään Rauman kaupungintalolla konsernipalveluihin kuuluvassa talouden suunnittelu- ja seurantapalveluissa, jossa toimii lähes 20 taloushallinnon ja hankintojen ammattilaista. Talouden perustehtävien lisäksi talousohjaukseen kuuluvat talouden ohjaus, suunnittelu ja seuranta, asuntorahoitus, perintä, vakuutusasiat ja hankinnat.
Kaupunkina tarjoamme mielekkään ja vastuullisen tehtäväkentän, monialaisen työyhteisömme tuen ja osaamisen, laaja-alaiset osaamisen ja ammatillisen kehittymisen mahdollisuudet, joustavat etätyömahdollisuudet, kannustamisen ja palkitsemisen kokonaisuuden sekä kehittyvän työympäristön.
Perintä- ja maksuliikennesihteerinä tarkoituksesi on huolehtia kaupungin saatavien perinnästä niiltä osin kuin ne eivät kuulu kaupungin yhteistyökumppani Revirelle sekä huolehtia kaupungin maksuliikenteen ja myyntireskontran päivittäisestä toiminnasta yhdessä muun talousohjauksen tiimin kanssa. Keskeisinä tehtäväalueina ovat Reviren yhteyshenkilön tehtävät, Revirelle siirtymättömien saatavien perintä, myyntireskontran ja maksuliikenteen hoito sekä muita taloushallinnon tehtäviä. Virkaan sisältyy myös asuntorahoitukseen liittyviä tehtäviä. Virkaan liittyy laajasti asiakaspalvelutehtävät.
Viran kelpoisuusehtona on soveltuva ammatillinen koulutus ja kokemus toimistotehtävistä. Edellytämme aktiivista ja kehittävää työotetta ja oppimiskykyä, vahvoja vuorovaikutus-, yhteistyö- ja työyhteisötaitoja, kykyä niin itsenäiseen kuin tiimityöskentelyyn, hyviä tietoteknisiä valmiuksia (meillä käytössä UNIT4-perustalousjärjestelmä), ongelmien ratkaisutaitoja sekä muutosvalmiutta ja kokemusta taloushallinnon tehtävistä. Tehtävässä tarvitaan hyvää ja sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa sekä hyvää palveluasennetta. Eduksi on kokemus ja osaaminen maksuliikenteen, myyntireskontran ja perinnän tehtävienhoidosta, esimerkiksi kuntaorganisaatiossa.
Tehtäväkohtainen kuukausipalkkaus 2770 eur + mahdolliset työkokemuslisät 0-8%, jolloin kokonaiskuukausipalkka työsuhteen alussa olisi välillä 2770 - 2991,60 eur. Palvelussuhteessa noudatetaan kuuden kuukauden koeaikaa. Palvelussuhteen muut ehdot määräytyvät Kunta-alan yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaan (KVTES). Osana valintaprosessia on mahdollisesti tarvittaessa soveltuvuusarviointi valituille hakijoille. Virkaan valitun on ennen viran vastaanottamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.
Hakemus tulee jättää ensisijaisesti sähköisesti järjestelmän kautta (Kuntarekry)
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/RAU-10-32-24/fi_FI