Customer Success Manager / Siemens, Compass Human Resources Group Finland Oy Ab
- Alkuperäinen julkaisupäivä 15.11.2024
- Hae viimeistään 20.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Siemens kasvaa ja kehittyy. Oletko sinä uusi Customer Success Manager
jota nyt haetaan tähän uuteen rooliin keskittymään energiamurroksen asiakkuuksiin?
Pääset luonnollisesti vaikuttamaan toimenkuvasi muotoutumiseen, mutta pääpaino roolissa on selkeästi palveluvaiheen energiamurroksen asiakkuuksista huolehtiminen sekä laajojen teknologiakokonaisuuksien toimivuuden ja ylläpidon varmistaminen. Tehtävä sijaitsee Espoossa, mutta olet myös halukas kulkemaan Suomessa asiakkuuksiesi parissa.
Siemens Smart Infrastructure yhdistää energiajärjestelmät, kiinteistöt ja teollisuuden älykkääksi kokonaisuudeksi, joka lisää tehokkuutta, ympäristöystävällisyyttä ja elämänlaatua. Tuleva tiimisi auttaa asiakkaita menestymään, yhteisöjä kehittymään ja planeettaamme säilymään tuleville sukupolville. Pääset luomaan ympäristöjä, joissa voidaan hyvin.
Tehtävänkuvaus
Customer Success Managerina (CSM) toimit asiantuntijana ja otat aidosti omistajuuden palveluiden tuottamisesta nimetyille suurille palvelukokonaisuuksien asiakkuuksille. Olet tulosvastuullinen palveluvaiheen energiamurroksen asiakkaistasi ja vastaat asiakasyhteydenpidosta sekä siitä, että asiakkaalla on tieto palvelunsa laadusta sekä palvelutapahtumista. Vastaat palvelukokonaisuuksien SLA:sta.
Tehtävän ytimessä on kuunnella asiakasta, reagoida nopeasti ja määritellä huoltoon liittyvät priorisoinnit, jotta asiakkaan palvelu on selkeää ja tavoitteiden mukaista. Ymmärrät mikä asiakkaalle on tärkeää ja osaat tarjota proaktiivisesti teknistaloudellisesti järkevimmät ratkaisut. Teet tiivistä yhteistyötä Siemens johdon ja myynnin kanssa, varmistaen asiakkaan palvelusopimusten ja tehtävien laadun. Kehität palveluliiketoimintaa ja asiakasyhteistyötä, tuoden aktiivisesti esiin palvelun kehitystarpeet ja käärien hihasi näiden toimeenpanon osalta.
Odotamme sinulta:
- Useamman, vähintään viiden vuoden kokemusta laajojen teknologisten kokonaisuuksien hallinnasta, vastuun ottamisesta sekä operoinnista. Omaat jo vankan taustan asiakasprojektien menestyksekkäästä johtamisesta.
- Ymmärrystä SJ-projekteista, kuten sähköasemista tai akkuvarastoista.
- Kykyä hahmottaa asiakkaan omaisuuteen vaikuttavat palveluratkaisut sekä viestiä näistä erinomaisilla vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidoilla.
- Kykyä ottaa omistajuus asiakkuuksista sekä taito tuoda niin asiakkaiden kuin markkinan tarpeet osaksi kehitystä asiakkuuksiesi lisäksi seuraatkin aktiivisesti koko markkinaa.
- Palvelun johtamista taloudellisilla mittareilla ratkaisu- ja tuloskeskeisellä otteella.
- Priorisointi- ja ongelmanratkaisukykyjä.
- Proaktiivisuutta, kehittämiskykyä ja halua sekä tahtoa kehittää palveluliiketoimintaa markkinoiden kehittyessä.
- Valmiutta liikkuvaan työhön ja kykyä matkustaa toiminnassa oleviin asiakaskohteisiin, mutta myös säännöllistä läsnäoloa Espoon toimipisteellä.
- Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, niin kirjallisesti kuin suullisesti.
Soveltuvaa sähköteknistä koulutusta.
Arvostamme lisäksi (mutta emme edellytä):
- Asiantuntijuutta ja kokemusta Siemensin teknologioiden parista
- Sähköpätevyyttä ja kokemusta käytönjohtajana toimimisesta
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä ja viemässä palvelukokemusta uudelle tasolle! Tässä tehtävässä pääset olemaan aktiivisesti mukana ja kehittämään myös täysin uusia energiamurroksen ratkaisuja ja ottamaan aidosti vastuun asiakkaille tarjotuista palveluratkaisuista -kädenjälkesi tulee näkymään toiminnassamme.
Ihmisiä arvostava kulttuuri sekä aito mahdollisuus ottaa vastuu ja vaikuttaa ovat tämän tehtävän selkeitä vetovoimatekijöitä; puhumattakaan mielenkiintoisesta ja kompleksisesta asiakaskentästä!
jota nyt haetaan tähän uuteen rooliin keskittymään energiamurroksen asiakkuuksiin?
Pääset luonnollisesti vaikuttamaan toimenkuvasi muotoutumiseen, mutta pääpaino roolissa on selkeästi palveluvaiheen energiamurroksen asiakkuuksista huolehtiminen sekä laajojen teknologiakokonaisuuksien toimivuuden ja ylläpidon varmistaminen. Tehtävä sijaitsee Espoossa, mutta olet myös halukas kulkemaan Suomessa asiakkuuksiesi parissa.
Siemens Smart Infrastructure yhdistää energiajärjestelmät, kiinteistöt ja teollisuuden älykkääksi kokonaisuudeksi, joka lisää tehokkuutta, ympäristöystävällisyyttä ja elämänlaatua. Tuleva tiimisi auttaa asiakkaita menestymään, yhteisöjä kehittymään ja planeettaamme säilymään tuleville sukupolville. Pääset luomaan ympäristöjä, joissa voidaan hyvin.
Tehtävänkuvaus
Customer Success Managerina (CSM) toimit asiantuntijana ja otat aidosti omistajuuden palveluiden tuottamisesta nimetyille suurille palvelukokonaisuuksien asiakkuuksille. Olet tulosvastuullinen palveluvaiheen energiamurroksen asiakkaistasi ja vastaat asiakasyhteydenpidosta sekä siitä, että asiakkaalla on tieto palvelunsa laadusta sekä palvelutapahtumista. Vastaat palvelukokonaisuuksien SLA:sta.
Tehtävän ytimessä on kuunnella asiakasta, reagoida nopeasti ja määritellä huoltoon liittyvät priorisoinnit, jotta asiakkaan palvelu on selkeää ja tavoitteiden mukaista. Ymmärrät mikä asiakkaalle on tärkeää ja osaat tarjota proaktiivisesti teknistaloudellisesti järkevimmät ratkaisut. Teet tiivistä yhteistyötä Siemens johdon ja myynnin kanssa, varmistaen asiakkaan palvelusopimusten ja tehtävien laadun. Kehität palveluliiketoimintaa ja asiakasyhteistyötä, tuoden aktiivisesti esiin palvelun kehitystarpeet ja käärien hihasi näiden toimeenpanon osalta.
Odotamme sinulta:
- Useamman, vähintään viiden vuoden kokemusta laajojen teknologisten kokonaisuuksien hallinnasta, vastuun ottamisesta sekä operoinnista. Omaat jo vankan taustan asiakasprojektien menestyksekkäästä johtamisesta.
- Ymmärrystä SJ-projekteista, kuten sähköasemista tai akkuvarastoista.
- Kykyä hahmottaa asiakkaan omaisuuteen vaikuttavat palveluratkaisut sekä viestiä näistä erinomaisilla vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaidoilla.
- Kykyä ottaa omistajuus asiakkuuksista sekä taito tuoda niin asiakkaiden kuin markkinan tarpeet osaksi kehitystä asiakkuuksiesi lisäksi seuraatkin aktiivisesti koko markkinaa.
- Palvelun johtamista taloudellisilla mittareilla ratkaisu- ja tuloskeskeisellä otteella.
- Priorisointi- ja ongelmanratkaisukykyjä.
- Proaktiivisuutta, kehittämiskykyä ja halua sekä tahtoa kehittää palveluliiketoimintaa markkinoiden kehittyessä.
- Valmiutta liikkuvaan työhön ja kykyä matkustaa toiminnassa oleviin asiakaskohteisiin, mutta myös säännöllistä läsnäoloa Espoon toimipisteellä.
- Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, niin kirjallisesti kuin suullisesti.
Soveltuvaa sähköteknistä koulutusta.
Arvostamme lisäksi (mutta emme edellytä):
- Asiantuntijuutta ja kokemusta Siemensin teknologioiden parista
- Sähköpätevyyttä ja kokemusta käytönjohtajana toimimisesta
Mitä tarjoamme sinulle?
Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana kehittämässä ja viemässä palvelukokemusta uudelle tasolle! Tässä tehtävässä pääset olemaan aktiivisesti mukana ja kehittämään myös täysin uusia energiamurroksen ratkaisuja ja ottamaan aidosti vastuun asiakkaille tarjotuista palveluratkaisuista -kädenjälkesi tulee näkymään toiminnassamme.
Ihmisiä arvostava kulttuuri sekä aito mahdollisuus ottaa vastuu ja vaikuttaa ovat tämän tehtävän selkeitä vetovoimatekijöitä; puhumattakaan mielenkiintoisesta ja kompleksisesta asiakaskentästä!
Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.compasshrg.com/fi/job/customer-success-manager-3/