Harjoittelija Käyttäjätukeen, Frendy Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2024
- Hae viimeistään 1.12.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Oletko kiinnostunut kartuttamaan työkokemusta IT-alalta ja opiskeletko tällä hetkellä esimerkiksi tieto- ja viestintätekniikkaa? Etsimme nyt Tampereen Service Desk -tiimiin harjoittelijoita käytännön työssäoppiin. Mikäli sinulla on IT-alan opinnot kesken, asiakaslähtöinen asenne sekä halua oppia uutta, hae meille harjoittelijaksi täältä!
Miksi Frendy?
Frendy on muodostunut useasta menestyneestä IT-alan asiantuntijayrityksestä, ja tulevaisuuden kasvussa Frendyä tukee pääomasijoittaja Procuritas. Frendyssä työskentelee noin 350 IT-osaajaa, jotka toimivat 15 paikkakunnalta käsin. Frendy haluaa panostaa henkilöstönsä osaamiseen ja hyvinvointiin, hyviä uramahdollisuuksia unohtamatta. Työntekijöilleen Frendy tarjoaakin mm.
- Rennon työilmapiirin ja kasvuyrityksen tarjoamat urakehitysmahdollisuudet
- Monipuolisen työnkuvan, jossa pääset tutustumaan laajasti erilaisiin teknologioihin
- Kattavat henkilöstöedut (vakuutukset, lounas- ja puhelinetu, kulttuurietu, työnantajan tarjoamat työvälineet, virkistystapahtumat ja monipuolinen työterveys)
- Lämminhenkiset työkaverit ja oikeasti työntekijöistään välittävän työnantajan tuen
Service Deskin harjoittelijan työtehtävät
Pääasialliset tehtäväsi koostuvat työskentelystä Frendyn Service Desk -tiimissä moniasiakasympäristössä, jossa työskentely tapahtuu eri asiakasyrityksille ja -ympäristöille. Harjoittelussa pääset tutustumaan erilaisiin asiakasympäristöihin ja heidän kohtaamiin IT-ongelmiin. Tehtävässä otetaan vastaan tukipyyntöjä sähköpostitse ja puhelimitse ja ratkaiset asiakkaiden ongelmia etäyhteyksillä. Frendyn asiakkaiden tukipyynnöt painottuvat Windows-ympäristöön, mutta myös Apple-ympäristö on osalla asiakkaista käytössä. Tietotekniset taitosi siis karttuvat seuraamalla ensin kollegoidesi tekemistä ja tämän jälkeen pääset myös harjoittelemaan itse tukipyyntöjen ratkaisemista.
Saat työtehtäviisi kattavan perehdytyksen ja sinulle on nimetty koutsi tiimistäsi, joka toimii tukenasi koko harjoittelun ajan. Työskentely tapahtuu Frendyn Tampereen toimistolla paikan päällä.
Kokemuksia Frendystä harjoittelupaikkana pääset lukemaan mm. Frendyn LinkedInistä. Myös Frendyn Meille töihin -sivuilta löydät frendyjen uratarinoita.
Kuka sinä olet?
- Opiskelet esimerkiksi tieto- ja viestintätekniikkaa tai muuta IT-alan tutkintoa
- Olet kiinnostunut työskentelystä IT-tukihenkilön tehtävissä
- Sinulla on taito sisäistää nopeasti uusien järjestelmien käyttö
- Olet asiakaspalveluhenkinen ja ymmärrät asiakkaan tarpeita
- Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja kannat vastuun omasta työstäsi
- Hallitset jo jollain tasolla Windows-työasemat ja olet esimerkiksi opinnoissasi tutustunut niiden ongelmanratkaisuun
- Kommunikoit sujuvasti puhelimitse ja sähköpostitse
- Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
Eduksi tehtävässä katsotaan osaaminen Apple-ympäristöstä
Harjoitteluhaku on auki toistaiseksi, kunnes Frendylle sopivat harjoittelijat on löydetty. Haethan siis mahdollisimman pian!
Miksi Frendy?
Frendy on muodostunut useasta menestyneestä IT-alan asiantuntijayrityksestä, ja tulevaisuuden kasvussa Frendyä tukee pääomasijoittaja Procuritas. Frendyssä työskentelee noin 350 IT-osaajaa, jotka toimivat 15 paikkakunnalta käsin. Frendy haluaa panostaa henkilöstönsä osaamiseen ja hyvinvointiin, hyviä uramahdollisuuksia unohtamatta. Työntekijöilleen Frendy tarjoaakin mm.
- Rennon työilmapiirin ja kasvuyrityksen tarjoamat urakehitysmahdollisuudet
- Monipuolisen työnkuvan, jossa pääset tutustumaan laajasti erilaisiin teknologioihin
- Kattavat henkilöstöedut (vakuutukset, lounas- ja puhelinetu, kulttuurietu, työnantajan tarjoamat työvälineet, virkistystapahtumat ja monipuolinen työterveys)
- Lämminhenkiset työkaverit ja oikeasti työntekijöistään välittävän työnantajan tuen
Service Deskin harjoittelijan työtehtävät
Pääasialliset tehtäväsi koostuvat työskentelystä Frendyn Service Desk -tiimissä moniasiakasympäristössä, jossa työskentely tapahtuu eri asiakasyrityksille ja -ympäristöille. Harjoittelussa pääset tutustumaan erilaisiin asiakasympäristöihin ja heidän kohtaamiin IT-ongelmiin. Tehtävässä otetaan vastaan tukipyyntöjä sähköpostitse ja puhelimitse ja ratkaiset asiakkaiden ongelmia etäyhteyksillä. Frendyn asiakkaiden tukipyynnöt painottuvat Windows-ympäristöön, mutta myös Apple-ympäristö on osalla asiakkaista käytössä. Tietotekniset taitosi siis karttuvat seuraamalla ensin kollegoidesi tekemistä ja tämän jälkeen pääset myös harjoittelemaan itse tukipyyntöjen ratkaisemista.
Saat työtehtäviisi kattavan perehdytyksen ja sinulle on nimetty koutsi tiimistäsi, joka toimii tukenasi koko harjoittelun ajan. Työskentely tapahtuu Frendyn Tampereen toimistolla paikan päällä.
Kokemuksia Frendystä harjoittelupaikkana pääset lukemaan mm. Frendyn LinkedInistä. Myös Frendyn Meille töihin -sivuilta löydät frendyjen uratarinoita.
Kuka sinä olet?
- Opiskelet esimerkiksi tieto- ja viestintätekniikkaa tai muuta IT-alan tutkintoa
- Olet kiinnostunut työskentelystä IT-tukihenkilön tehtävissä
- Sinulla on taito sisäistää nopeasti uusien järjestelmien käyttö
- Olet asiakaspalveluhenkinen ja ymmärrät asiakkaan tarpeita
- Kykenet itsenäiseen työskentelyyn ja kannat vastuun omasta työstäsi
- Hallitset jo jollain tasolla Windows-työasemat ja olet esimerkiksi opinnoissasi tutustunut niiden ongelmanratkaisuun
- Kommunikoit sujuvasti puhelimitse ja sähköpostitse
- Työskentelet sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
Eduksi tehtävässä katsotaan osaaminen Apple-ympäristöstä
Harjoitteluhaku on auki toistaiseksi, kunnes Frendylle sopivat harjoittelijat on löydetty. Haethan siis mahdollisimman pian!
Hae työpaikkaa osoitteesta https://questionnaires.jobilla.com/b7d494d4-9125-4bcd-88b2-983787265a08/respond