REKRY: Controller, Suomen Lauttaliikenne Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 4.11.2024
- Hae viimeistään 18.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Suomen Lauttaliikenne -konserni on valtion omistama varustamo, joka vastaa yhteysalus-, lautta ja lossiliikenteestä yhteensä yli 50 reitillä Suomessa. Aluksilla kuljetetaankin vuosittain yli 4 miljoonaa ajoneuvoa ja 10 miljoonaa matkustajaa. Tällä hetkellä työllistämme kokonaisuudessaan yli 300 työntekijää. Lue lisää meistä täällä: finferries.fi.
Haluatko olla osa vastuullista ja asiantuntevaa tiimiä, jossa pääset kehittämään osaamistasi ja vaikuttamaan yhtiömme menestykseen?
Haemme innostunutta ja osaavaa controlleria Turun toimistoomme noin vuoden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen. Toivomme, että pystyt aloittamaan heti vuoden 2025 alusta.
Pääasialliset työtehtäväsi ovat:
- Talouden kuukausiraportit
- Budjetointi
- Ennusteiden tekeminen
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Kaupallista koulutusta (KTM tai tradenomi)
- Muutaman vuoden kokemusta taloushallinnon tehtävistä, erityisesti sisäisestä laskennasta
- Kiinnostusta myös ulkoiseen laskentaan
- Kykyä viedä eteenpäin useita samanaikaisia tehtäväkokonaisuuksia laadusta tinkimättä
- Kykyä toimia yhteistyössä erilaisten sidosryhmien kanssa
Mitä odotamme sinulta:
Nautit Excelin kanssa työskentelystä ja sinulla on kokemusta taloushallinnon ohjelmistoista, esimerkiksi Tabella ja Netvisor. Sinulla on kiinnostusta kestävyysraportointiin ja CSRD-direktiivin tuomiin uusiin vaatimuksiin.
Työkielemme on suomi ja katsomme suureksi eduksi halun kommunikoida myös ruotsin kielellä.
Tarjoamme sinulle
Monipuolisen työnkuvan, asiantuntijaorganisaation tuen sekä mielenkiintoisen ja kehittävän toimintaympäristön asiakassuuntautuneessa varustamossa. Lisäksi hyvät henkilöstöedut ja vakaan työnantajan.
Jos olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja liittymään tiimiimme, lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pian, mutta viimeistään 18.11.2024.
Lisätietoja tehtävistä antaa talousjohtaja Johanna Eramo: johanna.eramo@finferries.fi tai +358 40 587 1148.
Koncernen Finlands Färjetrafik är ett statsägt rederi som sköter förbindelsebåts-, färje- och vajerfärjetrafik på sammanlagt över 50 rutter i Finland. Det transporteras årligen över 4 miljoner fordon och 10 miljoner passagerare. För tillfället har vi över 300 anställda. Läs mer om oss här: finferries.fi
Vill du vara en del av ett ansvarsfullt och kunnigt team där du får utveckla dina färdigheter och påverka vårt bolags framgång?
Vi säker en entusiastisk och kompentent controller till vårt Åbo kontor för en cirka ett år lång visstidsanställning. Vi hoppas att du kan börja i början av år 2025.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Månatliga ekonomirapporter
- Budgetering
- Prognoser
För att vara framgångsrik i rollen som controller krävs:
- Kommersiell utbildning (ekonomie magister eller tradenom)
- Några års erfarenhet av ekonomiadministration, särskilt intern redovisning
- Intresse för extern redovisning
- Förmåga att hantera flera samtidiga uppgifter utan att kompromissa med kvaliteten
- Förmåga att samarbeta med olika intressentgrupper
Vad vi förväntar oss av dig:
Du tycker om att arbeta med Excel och har erfarenhet av ekonomiadministrationsprogram, till exempel Tabella och Netvisor. Du är intresserad av hållbarhetsrapportering och de nya kraven som CSRD-direktivet medför.
Vårt arbetsspråk är finska och vi ser det som en stor fördel om du också vill kommunicera på svenska.
Vi erbjuder dig:
En mångsidig arbetsbeskrivning, stöd från en expertorganisation samt en intressant och utvecklande arbetsmiljö i ett kundorienterat rederi. Dessutom bra personalförmåner och en stabil arbetsgivare .
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bli del av vårt team, vänligen skicka din ansökan med CV och löneanspråk snart via Laura-systemet, men senast den 18.11.2024.
Tilläggsinformation av uppgiften ges av ekonomidirektör Johanna Eramo, johanna.eramo@finferries.fi eller +358 40 587 1148.
Haluatko olla osa vastuullista ja asiantuntevaa tiimiä, jossa pääset kehittämään osaamistasi ja vaikuttamaan yhtiömme menestykseen?
Haemme innostunutta ja osaavaa controlleria Turun toimistoomme noin vuoden mittaiseen määräaikaiseen työsuhteeseen. Toivomme, että pystyt aloittamaan heti vuoden 2025 alusta.
Pääasialliset työtehtäväsi ovat:
- Talouden kuukausiraportit
- Budjetointi
- Ennusteiden tekeminen
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- Kaupallista koulutusta (KTM tai tradenomi)
- Muutaman vuoden kokemusta taloushallinnon tehtävistä, erityisesti sisäisestä laskennasta
- Kiinnostusta myös ulkoiseen laskentaan
- Kykyä viedä eteenpäin useita samanaikaisia tehtäväkokonaisuuksia laadusta tinkimättä
- Kykyä toimia yhteistyössä erilaisten sidosryhmien kanssa
Mitä odotamme sinulta:
Nautit Excelin kanssa työskentelystä ja sinulla on kokemusta taloushallinnon ohjelmistoista, esimerkiksi Tabella ja Netvisor. Sinulla on kiinnostusta kestävyysraportointiin ja CSRD-direktiivin tuomiin uusiin vaatimuksiin.
Työkielemme on suomi ja katsomme suureksi eduksi halun kommunikoida myös ruotsin kielellä.
Tarjoamme sinulle
Monipuolisen työnkuvan, asiantuntijaorganisaation tuen sekä mielenkiintoisen ja kehittävän toimintaympäristön asiakassuuntautuneessa varustamossa. Lisäksi hyvät henkilöstöedut ja vakaan työnantajan.
Jos olet valmis ottamaan seuraavan askeleen urallasi ja liittymään tiimiimme, lähetäthän hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen pian, mutta viimeistään 18.11.2024.
Lisätietoja tehtävistä antaa talousjohtaja Johanna Eramo: johanna.eramo@finferries.fi tai +358 40 587 1148.
Koncernen Finlands Färjetrafik är ett statsägt rederi som sköter förbindelsebåts-, färje- och vajerfärjetrafik på sammanlagt över 50 rutter i Finland. Det transporteras årligen över 4 miljoner fordon och 10 miljoner passagerare. För tillfället har vi över 300 anställda. Läs mer om oss här: finferries.fi
Vill du vara en del av ett ansvarsfullt och kunnigt team där du får utveckla dina färdigheter och påverka vårt bolags framgång?
Vi säker en entusiastisk och kompentent controller till vårt Åbo kontor för en cirka ett år lång visstidsanställning. Vi hoppas att du kan börja i början av år 2025.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Månatliga ekonomirapporter
- Budgetering
- Prognoser
För att vara framgångsrik i rollen som controller krävs:
- Kommersiell utbildning (ekonomie magister eller tradenom)
- Några års erfarenhet av ekonomiadministration, särskilt intern redovisning
- Intresse för extern redovisning
- Förmåga att hantera flera samtidiga uppgifter utan att kompromissa med kvaliteten
- Förmåga att samarbeta med olika intressentgrupper
Vad vi förväntar oss av dig:
Du tycker om att arbeta med Excel och har erfarenhet av ekonomiadministrationsprogram, till exempel Tabella och Netvisor. Du är intresserad av hållbarhetsrapportering och de nya kraven som CSRD-direktivet medför.
Vårt arbetsspråk är finska och vi ser det som en stor fördel om du också vill kommunicera på svenska.
Vi erbjuder dig:
En mångsidig arbetsbeskrivning, stöd från en expertorganisation samt en intressant och utvecklande arbetsmiljö i ett kundorienterat rederi. Dessutom bra personalförmåner och en stabil arbetsgivare .
Om du är redo att ta nästa steg i din karriär och bli del av vårt team, vänligen skicka din ansökan med CV och löneanspråk snart via Laura-systemet, men senast den 18.11.2024.
Tilläggsinformation av uppgiften ges av ekonomidirektör Johanna Eramo, johanna.eramo@finferries.fi eller +358 40 587 1148.
Hae työpaikkaa osoitteesta https://finferries.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=25&jbid=15