Digimyynnin asiantuntija, Suomen Terveystalo Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 31.10.2024
- Hae viimeistään 20.11.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Me keskitymme työssämme olennaiseen, terveyteen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Etsimme nyt osaavaan ja motivoituneeseen joukkoomme digimyynnin asiantuntijaa. Tutustu tehtävään ja hae!
Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.
Mitä digimyynnin asiantuntijan työ pitää sisällään?
Digimyynnin asiantuntijana Terveystalossa pääset tekemään monipuolisia digitaalisen markkinoinnin tehtäviä sekä hyödyntämään ja kasvattamaan osaamistasi dataohjautuvan markkinoinnin parissa. Roolissa työtehtäväsi koostuvat henkilöasiakkaiden harkintaa ja päätöksentekoa tukevien markkinointitoimenpiteiden suunnittelusta, toteutuksesta, seurannasta ja kehityksestä erityisesti maksetun mainonnan kanavissa.
Digimyynnin asiantuntijana tuet asiakkaiden ohjautumista polulla harkinnasta kohti päätöksentekoa. Luot arvoa suunnittelemalla ja tuottamalla asiakaslähtöisiä markkinointisisältöjä sekä optimoimalla asiakaspolkua ja asiakkaan konversiota mainonnan keinoin: tavoitteena on tavoittaa asiakkaat heitä kiinnostavalla ja hyödyttävällä tavalla, oikeissa kanavissa oikeaan aikaan. Halutessasi pääset kehittämään myös verkkosivujemme sisältöjä asiakaspolun tueksi. Roolissa luot datan pohjalta kohderyhmäymmärrystä, ja suunnittelet ja optimoit toimenpiteitä tämän mukaisesti.
Työssä onnistumisessa ja kehittymisessä sinua tukee ammattitaitoinen tiimi ja muut sisäiset sidosryhmät, hyvät työkalut ja osaavat yhteistyökumppanit. Tulet työskentelemään osana viiden hengen digimyynnin tiimiä, joka kehittää palveluiden löydettävyyttä ja palveluiden käyttöön aktivointia maksetun mainonnan kanavissa, hakukoneissa ja Terveystalon verkkosivuilla. Työssäsi teet muun digimyynnin ja markkinointitiimien ohella yhteistyötä myös Terveystalon tuotteistuksen, asiakaskokemuksen, digikehityksen ja lääketieteen asiantuntijoiden kanssa.
Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Kampissa. Työskentelytapamme tukevat myös etätöiden tekemistä.
Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.
Miksi meille töihin?
Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien ja monipuolisten tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa: saat mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja kasvaa digitaalisen markkinoinnin huippuammattilaiseksi.
- Inhimillisen työntekopaikan, jossa elämääsi jää työn ohessa tilaa niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa joustavan työaikajärjestelyn sekä etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
- Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön - niin etänä kuin toimistollakin.
- Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, työsuhdepyöräedun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit ja mielen hyvinvoinnin palveluita, kuten lyhytpsykoterapian.
Mitä toivomme sinulta?
Tehtävässä menestyt, kun sinulla on:
- Ymmärrystä markkinoinnin roolista ja kaupallisesta merkityksestä asiakkaiden ostopoluilla - Erinomainen suomen kielen taito ja hyvä visuaalinen silmä - Kokemusta maksetun mainonnan työkaluista ja ostojärjestelmistä (esimerkiksi Meta, Google Ads, Smartly, Adform), ja niiden käytöstä - Ymmärrystä mainonnan teknisen kehityksen mahdollisuuksista (esimerkiksi feed-pohjainen ja dynaaminen mainonta) ja hyödyntämisestä osana toimenpiteitä - Kokemusta verkkosivuanalytiikan tulkitsemisesta työn suunnittelun tukena - Analyyttisyyttä, ongelmanratkaisukykyä ja kykyä hahmottaa kokonaisuuksia - Innostusta oppia uutta ja kehittää omaa osaamista - Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot sekä kykyä työskennellä yhteistyössä muiden ammattilaistemme kanssa - Vähintään kaksi vuotta kokemusta vastaavista digitaalisen markkinoinnin tehtävistä - Soveltuva korkeakoulututkinto, esimerkiksi kaupalliselta, viestinnälliseltä tai tekniseltä alalta
Lisäksi katsomme eduksi:
- Sujuva ruotsin ja englannin kielen taito - Ymmärrystä verkkosivujen konversio- ja hakukoneoptimoinnin lainalaisuuksista - Kokemusta vaikuttajamarkkinoinnista - Ymmärrystä markkinoinnin automaatioista
Kiinnostuitko tehtävästä?
Jätä yhteystietosi hakulomakkeen kautta viimeistään 20.11.2024. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.
Mahdollisiin kysymyksiin vastaa mielellään Digital Sales Manager Salla-Mari Koskela (salla-mari.koskela@terveystalo.com).
Tervetuloa Terveystaloon!
Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.
Mitä digimyynnin asiantuntijan työ pitää sisällään?
Digimyynnin asiantuntijana Terveystalossa pääset tekemään monipuolisia digitaalisen markkinoinnin tehtäviä sekä hyödyntämään ja kasvattamaan osaamistasi dataohjautuvan markkinoinnin parissa. Roolissa työtehtäväsi koostuvat henkilöasiakkaiden harkintaa ja päätöksentekoa tukevien markkinointitoimenpiteiden suunnittelusta, toteutuksesta, seurannasta ja kehityksestä erityisesti maksetun mainonnan kanavissa.
Digimyynnin asiantuntijana tuet asiakkaiden ohjautumista polulla harkinnasta kohti päätöksentekoa. Luot arvoa suunnittelemalla ja tuottamalla asiakaslähtöisiä markkinointisisältöjä sekä optimoimalla asiakaspolkua ja asiakkaan konversiota mainonnan keinoin: tavoitteena on tavoittaa asiakkaat heitä kiinnostavalla ja hyödyttävällä tavalla, oikeissa kanavissa oikeaan aikaan. Halutessasi pääset kehittämään myös verkkosivujemme sisältöjä asiakaspolun tueksi. Roolissa luot datan pohjalta kohderyhmäymmärrystä, ja suunnittelet ja optimoit toimenpiteitä tämän mukaisesti.
Työssä onnistumisessa ja kehittymisessä sinua tukee ammattitaitoinen tiimi ja muut sisäiset sidosryhmät, hyvät työkalut ja osaavat yhteistyökumppanit. Tulet työskentelemään osana viiden hengen digimyynnin tiimiä, joka kehittää palveluiden löydettävyyttä ja palveluiden käyttöön aktivointia maksetun mainonnan kanavissa, hakukoneissa ja Terveystalon verkkosivuilla. Työssäsi teet muun digimyynnin ja markkinointitiimien ohella yhteistyötä myös Terveystalon tuotteistuksen, asiakaskokemuksen, digikehityksen ja lääketieteen asiantuntijoiden kanssa.
Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Helsingin Kampissa. Työskentelytapamme tukevat myös etätöiden tekemistä.
Tehtävä on kokoaikainen ja toistaiseksi voimassa oleva. Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä.
Miksi meille töihin?
Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien ja monipuolisten tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:
- Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa: saat mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi ja kasvaa digitaalisen markkinoinnin huippuammattilaiseksi.
- Inhimillisen työntekopaikan, jossa elämääsi jää työn ohessa tilaa niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa joustavan työaikajärjestelyn sekä etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
- Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön - niin etänä kuin toimistollakin.
- Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointiedun, työsuhdepyöräedun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit ja mielen hyvinvoinnin palveluita, kuten lyhytpsykoterapian.
Mitä toivomme sinulta?
Tehtävässä menestyt, kun sinulla on:
- Ymmärrystä markkinoinnin roolista ja kaupallisesta merkityksestä asiakkaiden ostopoluilla - Erinomainen suomen kielen taito ja hyvä visuaalinen silmä - Kokemusta maksetun mainonnan työkaluista ja ostojärjestelmistä (esimerkiksi Meta, Google Ads, Smartly, Adform), ja niiden käytöstä - Ymmärrystä mainonnan teknisen kehityksen mahdollisuuksista (esimerkiksi feed-pohjainen ja dynaaminen mainonta) ja hyödyntämisestä osana toimenpiteitä - Kokemusta verkkosivuanalytiikan tulkitsemisesta työn suunnittelun tukena - Analyyttisyyttä, ongelmanratkaisukykyä ja kykyä hahmottaa kokonaisuuksia - Innostusta oppia uutta ja kehittää omaa osaamista - Hyvät viestintä- ja vuorovaikutustaidot sekä kykyä työskennellä yhteistyössä muiden ammattilaistemme kanssa - Vähintään kaksi vuotta kokemusta vastaavista digitaalisen markkinoinnin tehtävistä - Soveltuva korkeakoulututkinto, esimerkiksi kaupalliselta, viestinnälliseltä tai tekniseltä alalta
Lisäksi katsomme eduksi:
- Sujuva ruotsin ja englannin kielen taito - Ymmärrystä verkkosivujen konversio- ja hakukoneoptimoinnin lainalaisuuksista - Kokemusta vaikuttajamarkkinoinnista - Ymmärrystä markkinoinnin automaatioista
Kiinnostuitko tehtävästä?
Jätä yhteystietosi hakulomakkeen kautta viimeistään 20.11.2024. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.
Mahdollisiin kysymyksiin vastaa mielellään Digital Sales Manager Salla-Mari Koskela (salla-mari.koskela@terveystalo.com).
Tervetuloa Terveystaloon!
Hae työpaikkaa osoitteesta https://emp.jobylon.com/applications/jobs/259276/create/?utm_source=molfi&utm_medium=promotionserializer