Palveluasiantuntija, Kansaneläkelaitos
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 25.10.2024
  • Hae viimeistään 6.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Onko sinulle tärkeääsaada päivittäisessä työssäsi aikaan jotakin merkityksellistä? Oletkoasiakaspalveluhenkinen tekijä ja innostunut tavoitteellisesta työstä? Asiakkaidemme palveleminen on yksi Kelan tärkeimmistä tehtävistä. Jos työ asiakkaiden auttamisen parissa motivoi sinua, niin tätä mahdollisuutta ei kannata ohittaa.

Haemme vakituista palveluasiantuntijaa Inariin 1.12.2024 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Työssäsi ohjaat ja neuvot kokonaisvaltaisesti eri elämäntilanteissa olevia Kelan asiakkaita puhelimessa ja kasvokkain. Työsi pääpaino on puhelinpalvelussa ja käytät asiakkaiden neuvontaan erilaisia tietojärjestelmiä. Tehtäviin sisältyy osittain työskentelyä palvelupisteellä. Varmistat asiakaspalvelun sujuvuuden ja erinomaisen asiakaskokemuksen yhteistyössä tiimikavereidesi kanssa.Olet tärkeässä roolissa asiakkaan ja Kelan kohtaamisissa.

Tarjoammesinulle:
    monipuolisen, vastuullisen ja mielenkiintoisen työn
    hyvän perehdytyksen ja mahdollisuuden ammatilliseen kehittymiseen vaativissa asiakaspalvelutehtävissä
    kokeneiden ja osaavien työkavereiden tuen
    lounasedun ja kattavan työterveyshuollon
    mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön tilanteen mukaan
    palkan, joka on alkaen 2588 e/kk kokemuksestasi ja osaamisestasi riippuen.

Odotamme, että sinulla on:
    tehtävään soveltuva ammatillinen- tai korkeakoulututkinto
    halu ja taito tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia sekä kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
    hyvät digi- ja tiedonhakutaidot sekä valmiudet käyttää useita eri tietojärjestelmiä samanaikaisesti
    tavoitteellinen ja laadukas työote, joka säilyy kiireisissäkin tilanteissa
    taito palvella asiakkaita sujuvasti puhelimitse sekä kasvotusten
    erinomainen suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito sekä sujuva englannin kielen taito
    hyvät vuorovaikutus- ja työyhteisötaidot.

Eduksi on jos:
    sinulla on kokemusta nopeatempoisesta sekä vaativasta ja/tai monikanavaisesta asiakaspalvelutyöstä
    olet itseohjautuva ja haluat kehittyä työssäsi
    hahmotat hyvin kokonaisuuksia, osaat tarvittaessa tehdä nopeita ratkaisuja ja johdat asiakaspalvelutilanteita ammattitaitoisesti
    sinulla on myös muuta kielitaitoa kuten saamen tai ruotsin kielen taito.

Kelassa työskentelee monenlaisia ihmisiä ja meillä jokainen saa olla oma itsensä. Panostamme yhdenvertaisuuteen ja tasa-arvoon. Valitsemme tehtäviin ne henkilöt, joiden osaaminen ja kokemus vastaavat parhaiten haussa olevan työtehtävän vaatimuksia. Tervetuloa joukkoomme sellaisena kuin olet!

Kiinnostuitko?Lähetä meille hakemus ja katsotaan, voisimmeko me tarjota sinulle mielekkään työn ja seuraavan askeleen urapolullasi. Hae tehtävää rekrytointijärjestelmässämme osoitteessawww.kela.fi/rekrytoiviimeistään 6.11.2024. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.

Jätäthän hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut hakuaikana.

Lisätietojatehtävästä antaa puhelimitse tiistaina 23.10. klo 15-16 ja keskiviikko 30.10. klo 15-16 ryhmäpäällikkö Pauliina Pyykölä, p. 050-3063 377.

Turvallisuusselvitys:Henkilöstömme, asiakkaidemme sekä käsittelemämme tiedon turvaaminen on meille ensiarvoisen tärkeää. Siksi teetämme valitusta hakijasta turvallisuusselvityksen. Lisätietoja aiheesta löydätwww.supo.fi
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://kansanelakelaitos-kela-social-insurance-institutio.contactrh.com/jobs/14225/42924625