Johdon assistentti, Suomen Pelastusarmeijan Säätiö sr
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2024
  • Hae viimeistään 6.11.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Roolin kuvaus

Tehtäväsi on avustaa Pelastusarmeijan Suomen ja Viron territorion englanninkielistä ylisihteeriä eli kakkosjohtajaa hallinnollisissa asioissa ja strategiatyöskentelyssä. Ensisijainen työsi on erilaisten dokumenttien kääntäminen ja palavereissa tulkkaaminen (suomi-englanti-suomi), mutta pääset myös osallistumaan työn suunnitteluun ja kehittämiseen. Tärkeä osa työtäsi on ulkomaalaisen ylisihteerin perehdyttäminen suomalaiseen toimintaympäristöön.

Työpisteesi on Pelastusarmeijan päämajassa Helsingin Punavuoressa. Rinnallasi johtajien toimistossa työskentelee toinen kokenut assistentti, jonka ensisijainen tehtävä on avustaa pääjohtajaa, mutta osan työtehtävistänne jaatte yhdessä.

Kyseessä on vakituinen työsuhde ja työtä tehdään pääsääntöisesti toimistotyöaikana. On kuitenkin eduksi, jos sinulla on mahdollisuus satunnaisiin viikonloppu- ja iltatöihin tai pystyt tarvittaessa matkustamaan ylisihteerin mukana toiselle paikkakunnalle. Päämajassa on käytössä liukuva työaika ja mahdollisuus osittaiseen etätyöhön, milloin työtehtävät sen mahdollistavat.

Ensisijaisesti etsimme henkilöä osa-aikaiseen, 80 % työsuhteeseen, mutta mikäli olet halukas laajentamaan toimenkuvaasi, myös kokoaikainen työ saattaa olla mahdollista. Palkka määräytyy Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimuksen vaatimusryhmä 4:n pohjalta.

Vastuualueesi:

Ylisihteerin tulkkina toimiminen neuvotteluissa ja palavereissa

Erilaisten kirjallisten dokumenttien, sähköpostien ym. kääntäminen (suomi-englanti-suomi)

Avustaminen hallinnollisten ohjeiden laadinnassa ja niiden peilaaminen suomalaiseen lainsäädäntöön ja käytäntöihin

Avustaminen strategiaan, riskienhallintaan ja talousarvioon liittyvien esitysten ja raporttien laadinnassa

Kokousten, matkojen ja tapahtuminen käytännönjärjestelyt

Yhteydenpito sidosryhmiin, joista tärkeimmät ovat Pelastusarmeijan kansainvälinen päämaja Lontoossa, osastot eli paikallisseurakunnat Suomessa ja Virossa sekä sosiaalisen työn työpisteet ja päämajan muut sektorit

Edellytämme:

Erinomaista suomen ja englannin kielen kirjallista ja suullista taitoa

Huolellista ja tarkkaa työotetta

Oma-aloitteisuutta ja halua selvittää asioita ja oppia uutta

Sopivassa määrin joustavuutta ja stressin sietokykyä

Luottamuksellisuutta

MS-Office-työkalujen hallintaa, tärkeimpänä Outlook, Teams, Word, Excel ja Power Point

Olemme iloisia, jos lisäksi:

Rohkenet esiintyä yleisön edessä tulkatessasi

Tunnet hengellistä sanastoa ja Suomen kristillistä kenttää

Sosiaaliala tai järjestötoiminta on sinulle ennestään tuttua

Mitä tarjoamme

Tarjoamme mielenkiintoisen työn kansainvälisessä, kristillisessä järjestössä. Työlläsi on merkitystä ja se tarjoaa sinulle jatkuvasti mahdollisuuksia kehittyä ja oppia uutta. Pääset itse osallistumaan työsi suunnitteluun.

Työsuhde-etuna tarjoamme ePassin, jota voit käyttää liikuntaan, kulttuuriin tai työmatkoihin. Vierumäellä sijaitsevassa loma-asunnossa voit lomailla edulliseen henkilökuntahintaan ja Pelastusarmeijan iCare hyväntekeväisyysmyymälöissä saat työntekijäalennuksen. Jokaisella työntekijällämme on lisäksi mahdollisuus neljään palkalliseen opiskelupäivään vuodessa. Luonnollisesti tarjoamme myös työterveyshuollon, joka on järjestetty Lääkärikeskus Mehiläisessä.

Näin haet

Lähetä CV:si ja avoin hakemuksesi alla olevalla lomakkeella viimeistään 6.11.2024. Käsittelemme hakemuksia ja voimme kutsua hakijat haastatteluun jo hakuaikana.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://tyopaikat.pelastusarmeija.fi/jobs/5103025-johdon-assistentti