Kundtjänstmedarbetare / Asiakaspalvelija, NESENTA OY
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 7.10.2024
  • Hae viimeistään 24.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Vi söker en kundtjänstmedarbetare - kom och jobba i denna moderna värld av mode och kläder!

På Nesenta jobbar vi bl a med det kända svenska modehuset Cellbes. Vi tar emot kontakter från både Sverige och Finland. Modekunderna är medvetna och framåtriktade. Och Cellbes-varumärket är klassiskt!

Du tar emot e-post och samtal, betjänar i frågor som rör produkter och beställningar. Mycket av handeln sker på nätet, men ibland behövs assistens, kan även vara frågor om leveranser, returer och fakturor. Vi gör också direkt back up i social media.
Jobbet förutsätter flytande svensk- och finskspråkighet, noggrannhet, IT-färdigheter samt rätt attityd till positiv kundservice. Du behöver inte ha tidigare branscherfarenhet, vi börjar med en utbildningsfas då du får all behövlig information om produkter och arbetsprocesser.
Arbetstiden ca 30 timmar i veckan och positionen är fastanställd. Som heltidsarbetande är dina pass från måndag till söndag, morgon- och kvällspass. Arbetet kan skötas på vårt kontor antingen i Kyrkslätt eller Uleåborg, du har också möjlighet att jobba på distans hemifrån.
Arbetsuppgiften har klara och konkurrenskraftiga lönevillkor. Grundlönen fastställs enligt kollektivavtalet för tjänstemän i ICT-branschen. Arbetet startar i oktober-september.

Skicka in din ansökan, vi behandlar ansökningar redan under ansökningstiden. Ansökan är öppen till och med den 24.10.2024. För mer information om jobbet, var vänligen och kontakt Rekryterare Lotta-Riina Kolppanen 0400 996752.

Observera att vi kommer att granska arbetsintyg och referenser av dem som fortskrider i rekryteringsprocessen.

Etsimme asiakaspalvelijaa - tule töihin moderniin muodin ja vaatteiden maailmaan!

Teemme Nesentalla yhteistyötä muun muassa tunnetun ruotsalaisen muotitalon Cellbesin kanssa, jonka asiakkaat ottavat meihin yhteyttä Suomesta ja Ruotsista. Cellbes brändi on klassikko!

Työssä vastaanotamme sähköposteja ja puheluita sekä palvelemme tuotteisiin ja tilauksiin liittyvissä kysymyksissä. Suurin osa asiakkaiden ostoksista tapahtuu verkossa, mutta työtehtävät voivat liittyä myös toimituksiin, palautuksiin, laskutukseen tai sosiaaliseen mediaan liittyen.
Työtehtävä edellyttää sujuvaa ruotsin ja suomen kielen taitoa, tarkkuutta, IT-taitoja ja oikeaa asennetta positiiviseen asiakaspalveluun. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta alalta, sillä aloitamme kattavalla koulutusvaiheella, jossa saat kaiken tarvittavan tiedon tuotteista ja työprosesseista.
Tehtävä vakituinen ja työtunteja arvioilta 30 viikossa. Työvuorot sijoittuvat maanantaista sunnuntaihin, aamu- ja iltavuoroihin. Työtä voi tehdä Kirkkonummen tai Oulun toimistoilta, halutessasi myös etänä.
Tehtävässä on selkeät ja kilpailukykyiset palkkaehdot. Peruspalkka määräytyy ICT-alan toimihenkilöiden työehtosopimuksen mukaisesti. Työt alkavat loka- syyskuun aikana.

Haku on auki 24.10.2024 asti, käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikonsultti Lotta-Riina Kolppanen 0400 996752.

Huomioithan että rekrytointiprosessissa eteneviltä tulemme tarkistamaan työtodistukset ja suosittelijan.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://emp.jobylon.com/applications/jobs/255984/create/