Hallintosihteeri, Lemin kunta
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 30.9.2024
  • Hae viimeistään 23.10.2024
  • Palkkaus: 2896€/kk
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Tervetuloa Lemille hallintosihteeriksi.

Meillä pääset tekemään työtäsi energisessä ja tiiviissä työyhteisössä. Meillä Lemillä ollaan sitoutuneita ja motivoituneita työstämme. Kohtaamme haasteet positiivisella asenteella ja sujuvaa yhteistyötä tehden.

Hallintosihteerin tehtäviin kuuluu muun muassa seuraavaa:

Laskentatoimen yleisasiat (ostolaskujen asiatarkastus, maksatukset yms.), asiakaspalvelu ja neuvonta, tietosuojavastaavan tehtävät, keskitetty hallinnon valmistelu, kokousvalmistelua ja täytäntöönpanon tehtäviä yhdessä hallinnon asiantuntijan kanssa, Kuntanet- ja Kuntarekry- ohjelmien pääkäyttäjyydet sekä IT-asioiden yhteyshenkilö. Hallinnon asiantuntijan poissa ollessa, toimit hänen sijaisenaan. Tehtävänkuva on laaja, joten odotamme sinulta kykyä priorisoida ja hallita moninaisia työtehtäviä.

Toimeen valittavalta henkilöltä edellytetään merkonomin tai tradenomin tutkintoa tai muuta vastaavaa tehtävään soveltuvaa koulutusta. Lisäksi edellytetään riittävää kunnallishallinnon tuntemusta ja työkokemusta, hyvää tietoteknistä osaamista, palvelualttiutta ja ryhmätyöskentelytaitoa sekä riittävää koulutusta tietosuojavastaavan tehtävän hoitamiseksi tai valmiutta lisäkoulutukseen. Tässä tehtävässä ratkaisevaa on kuitenkin reipas ja iloinen asenne. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva. Työsuhteen ehdot KVTES, palkkaus 2 896 €/kk.

Hakemukset opinto- ja työtodistusjäljennöksineen tulee toimittaa joko sähköisesti kuntarekryn kautta tai osoitteeseen Lemin kunta, Toukkalantie 5, 54710 Lemi. Kuoreen merkintä: Hallintosihteeri, Työavain: 622887
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/622887/fi_FI