Myymälä- ja avainhallintatyöntekijä, Lukkoluket Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2024
  • Hae viimeistään 11.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Nyt sinulla on elämäsi mahdollisuus päästä mukaan huipputiimiin palvelemaan lukitus- ja turvatekniikan asiakkaita, sillä LukkoLuket etsii Hämeenlinnan ABLOY- ja iLOQ- valtuutettuun toimipisteeseen myymälä- ja avainhallintatyöntekijää.

Myymälä- ja avainhallintatyöntekijänä vastaat myymälämme asiakaspalvelusta ja tuotetarjonnasta sekä palvelet reippaalla asenteella asiakkaitamme yhdessä kollegoidesi kanssa.
Tehtäviisi kuuluvat mm. asiakaspalvelun ja avainhallinnan lisäksi pienet lukkokorjaukset, avain- ja sarjoitustilaukset, sarjoitukset sekä avainten valmistus.
Olet tarkka ja tunnollinen ja sinulla on halua ja kykyä kehittää työtehtävääsi ja asiakaspalvelevaa yksikköä.

Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulta löytyy
- työkokemusta vähintään kolme vuotta
- palveluhenkistä asennetta sekä aitoa kiinnostusta asiakaspalveluun sekä toimistotyöhön
- oma-aloitteisuutta ja itsenäistä työskentelyotetta sekä kykyä työskennellä tiimissä
- ongelmanratkaisutaitoa
- perus IT-taitoja ja Office -ohjelmien osaamista
- sujuvaa suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa, myös englannin kielen taito katsotaan eduksi
- eduksi katsotaan alan työkokemus tai kokemus avainhallinnasta.

Tarjoamme sinulle:
- monipuolisen työnkuvan
- mahdollisuuden kehittää osaamista lukituksen ja avainhallinnan parissa
- modernit toimitilat, toimivat työkalut ja loistavan työyhteisön
- vakituisen työpaikan vakavaraisessa yhtiössä
- kattavan työterveyshuollon sekä liikunta- ja kulttuuriedut ja työsuhdepolkupyöräedun.

Edellytämme hakijalta nuhteetonta taustaa. Valitulle henkilölle tullaan tekemään viranomaisen toimesta alan pakollinen turvaselvitys.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteeseen: riku.karlen@lukkoluket.fi.
Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä!
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:riku.karlen@lukkoluket.fi