Palvelupäällikkö, Lappica Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2024
  • Hae viimeistään 8.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Palvelupäällikön keskeiset tehtävät:

-Toimialueensa asiakkuuksien ja sopimusten hallinta

-Toimialueensa moniammatillisen henkilöstön esihenkilö

-Vastaa toimialueensa palvelutuotannosta

-Vaikuttaa aktiivisesti työryhmissä ja verkostoissa

Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja. Tehtävä edellyttää ajokorttia.

Eduksi katsotaan aiempi kokemus vastaavista palvelupäällikön tehtävistä.

Kelpoisuusvaatimus:

Vähintään ylemmän korkeakoulututkinnon omaava terveydenhuollon ammattihenkilö tai asiantuntija, jolla on työterveyshuoltolain edellyttämä koulutus (VnA 708/2013) työterveyshuollon toteuttamiseen sekä alan hyvä tuntemus ja yleissairaanhoidollinen osaaminen.

Työterveyshuollon työkokemus vähintään 3 vuotta ja työkokemus esihenkilötehtävistä vähintään 2 vuotta.

Valitulta edellytetään ennen toimen vastaanottamista lain (759/2004) 8§:n mukaista todistusta sekä tartuntalain mukaista rokotussuojaa.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/622666/fi_FI