Tiiminvetäjä, vastaanotto, Holiday Club Resorts Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 26.9.2024
  • Hae viimeistään 16.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Oletko asiakaspalvelun ammattilainen, jolle hotellin vastaanoton työ on jo pidemmältä aikaa tuttua? Miltä kuulostaisi työ Pohjoismaiden monipuolisimmassa lomakeskuksessa Vuokatissa? Jos kuvaus kolahti, haluamme jutella kanssasi lisää!

Me Holiday Clubilla pyrimme luomaan asiakkaillemme parasta aikaa lomakohteissamme. Tule mukaan tukemaan meitä tässä tavoitteessa: etsimme nyt Holiday Club Katinkultaan vastaanoton tiiminvetäjää. Tehtävä on vakituinen ja osa-aikainen, 90 h/3 viikkoa. Työ alkaa sopimuksen mukaan syksyn aikana.

Kohteesta ja vastaanoton työstä

Holiday Club Katinkulta Vuokatissa on yksi Pohjoismaiden suurimmista ja monipuolisimmista resorteista. Sijainti on aivan Vuokatin laskettelukeskuksen ja urheiluopiston läheisyydessä metsien ja järvien ympäröimänä, ja lukuisat aktiviteetit golfista hiihtoon, mailapeleihin ja kylpylään takaavat noin 400 000 vuosittaiselle vierailijalle monipuolista tekemistä jokaisena vuodenaikana. Katinkullan laajalla alueella on lähes 600 erikokoista loma-asuntoa ja yli 100 hotellihuonetta. Resortissa on lisäksi monipuolinen ravintolatarjonta, jota kehitetään parhaillaan voimakkaasti: viimeisimpänä avasimme Robert's Coffee -kahvilan resortin yhteyteen.

Asiakkaamme majoittuvat hotellihuoneissa tai loma-asunnoissa joko omilla omistusviikoillaan, vuokralaisina tai vaihtajina lomanvaihtojärjestön kautta. Vastaanoton tiimin työnkuvaan kuuluukin hyvin monipuolisia hotellin asiakaspalvelutehtäviä: hotelli- ja lomahuoneistoasiakkaiden sisään- ja uloskirjaaminen, vastaanoton taustatyöt, asiakkaiden neuvonta sekä myyntitehtävät vastaanoton yhteydessä olevan R-kioskin palveluihin. Vastaanottomme palvelee asiakkaita ympäri vuorokauden.

Tehtävästä lyhyesti

Tiiminvetäjän työnkuva on uusi, ja siihen kuuluvat vastaanoton asiakaspalvelutehtävät, tiiminvetovastuu työvuoroissa, sovittuja hallinnollisia tehtäviä ja päävastuu R-kioskin palvelusta. Tiimissä on lisäksesi toinen tiiminvetäjä, jolle kuuluvat hallinnolliset esihenkilötehtävät ja jonka kanssa tiiminvetovastuuta jaetaan (esim. lomatuuraukset).

Tiiminvetäjänä vastuutat työtehtävät tiimille ja huolehdit, että asiakaspalvelu on laadukasta ja tehokasta. Työtäsi ohjaavat majoitusliiketoiminnan tunnusluvut, vastaanoton kustannusbudjetti ja toimintaa mittaavat laadulliset tavoitteet. Viestit henkilökunnalle kohteen palvelujen, varausten, aktiviteettien ja lähialueen tapahtumien ajankohtaisistä tiedoista ja seuraat päivittäin kohteen asiakaspalautetta. Pyrit aina ratkaisemaan asiakkaan ongelmatilanteet välittömästi vierailun aikana sovittujen pelisääntöjen mukaisesti. Osallistut myyntikampanjoiden toteuttamiseen ja vastaanottotoiminnan kehittämiseen. Teet tiivistä yhteistyötä muun muassa asiakaspalvelukeskuksen, myynnin, siivouksen ja kiinteistöhuollon kanssa. R-kioskin osalta vastaat myynnistä, tilauksista, tuotteiden ja kampanjoiden esillelaitosta sekä konseptin toteuttamisesta ohjeistuksen mukaisesti. Toimit R-kioskiketjun yhteyshenkilönä yhdessä resort managerin kanssa.

Tehtävässä menestyäksesi hotellin vastaanoton työ tulisi olla sinulle jo tuttua pidemmältä ajalta. Toivomme, että olet saanut kartutettua myös esihenkilökokemusta ja olet tottunut työssäsi ratkomaan pieniä ja suuria arjen haasteita. Tiimin työn tehokas johtaminen on sinulle tuttua ja luontevaa. Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vastuullisen tehtävän vakituisessa työsuhteessa, laajat henkilöstöedut ja valmennusta työhösi: aloitamme loppuvuonna talven ja kevään kestävän, kaikki Suomen resorttimme kattavan tiiminvetäjien valmennuksen, jonka tarkoituksena on tarjota koulutusta ja vertaistukea uuteen tehtävään.

Tässä vielä pähkinänkuoressa, mitä odotamme sinulta:

- Olet asiakaslähtöinen ja sinulla on vahvaa kokemusta hotellin vastaanoton tehtävistä

- sinulla on aiempaa esihenkilö- ja/ tai vuorovastaavan kokemusta hotellin vastaanotosta

- sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja ongelmanratkaisutaidot

- olet valmis työskentelemään kaikissa vuoroissa

- Viestit sujuvasti suomen lisäksi englanniksi

- Sinulla on hyvät IT-taidot (erityisesti Microsoftin työkalut), kokemus Hotellinx Cloud -varausjärjestelmästä katsotaan eduksi

Ja näitä voimme tarjota sinulle:

- Monipuolisen ja vastuullisen tehtävän vakituisessa työsuhteessa

- Kattavan perehdytyksen, ja tiiminvetäjän työtehtävään räätälöidyn valmennuksen talven ja kevään aikana

- Mukavan tiimin, jolta saat täyden tuen

- Holiday Clubin laajat henkilöstöedut vapaa-ajalla muun muassa hotelleista, loma-asunnoista, kylpylöistä ja ravintoloista ympäri Suomen

Näin haet

Kiinnostuitko? Tule meille viettämään työurasi parasta aikaa ja täytä lyhyt hakulomake 15.10.2024 mennessä. Liitä mukaan CV ja hakemus tai vaihtoehtoisesti kerro vapaa kuvaus -kenttään aiemmasta työkokemuksestasi. Toivomme, että voisit aloittaa tehtävässä syksyn aikana. Tarkempi aloitusajankohta on sovittavissa kanssasi.

Jos emme onnistuneet vastaamaan kaikkiin kysymyksiisi tässä ilmoituksessa, voit olla yhteydessä Resort manager Pirppa Taljavirtaan, p. 0400 832 779 ma-pe klo 9-12 välillä tai sähköpostitse pirppa.taljavirta@holidayclub.fi.

Holiday Club Resorts

Holiday Club Resorts on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa. Yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanariansaarilla. Holiday Club -lomakohteita on yli 30, joista suurimmat tarjoavat kylpylähotellien ja tasokkaiden lomahuoneistojen lisäksi monipuolisia ravintola-, liikunta- ja vapaa-ajan palveluja upeissa maisemissa. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja oman lomaviikon omistajia on yli 120 000. Yrityksen omistaa intialainen Mahindra&Mahindra -monialayhtiö tytäryhtiönsä Mahindra Holidays&Resortsin kautta.

Sähköposti: pirppa.taljavirta@holidayclub.fi Sijainti: Katinkullantie 15, 88610
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://ats.talentadore.com/apply/tiiminvetaja-vastaanotto/8pWdAX