ASIAKASPALVELIJA KAJAANIIN, Hilla Group Oyj
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 24.9.2024
  • Hae viimeistään 6.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Hilla Group on monimediakonserni, joka tavoittaa päivittäin lähes puoli miljoona suomalaista. Työllistämme lähes 350 ammattilaista ja välitämme elinvoimaa. Tavoitteenamme on etsiä uusia tapoja välittää tietoa ja elämyksiä sekä rakentaa Suomen ykköstyöpaikkaa.

Asiantuntijamme rakentavat elinvoimaisempaa yhteiskuntaa tarinoilla ja kohtaamisilla. Hilla Groupin palveluissa ihminen kohtaa ihmisen.

Lue lisää meidän yhteisöstä https://hillagroup.fi/sinulle/tyonhakija/

Haluaisitko päästä osaksi innovatiivista ja innostavaa joukkoamme? Ihmiset kohtaava asiakaspalvelutiimimme kaipaa joukkoonsa

ASIAKASPALVELIJAA KAJAANIIN

määräaikaiseen sijaisuuteen ajalle 1.11.2024 - 31.10.2025.

Työtehtäväsi

Asiakaspalvelijana olet ensimmäinen kontaktimme kuluttaja-asiakkaillemme. Vastaat kysymyksiin, ratkaiset ongelmia ja luot positiivisia asiakaskokemuksia. Tavoitteemme on tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua, ja siksi tarvitsemme sinut tiimiimme.

Kohtaat asiakkaita kasvokkain, puhelimitse ja digitaalisten kanavien kautta. Työhön kuuluu perusasiakaspalvelutehtävät liittyen lehtiemme tilauksiin ja laskutukseen sekä neuvonta digitaalisten tuotteiden käytössä, ja asiakkaiden palveleminen palvelupisteessä aukioloaikoina.

Tehtävä on kokoaikainen. Työaika on kokoaikainen 37,5 tuntia viikossa maanantaista perjantaihin.

Mitä odotamme sinulta

Haluamme, että sinulla on itsenäinen ja oma-aloitteinen ote työhön. Kykenet nopeaan ongelmanratkaisuun hyvin monikanavaisessa työympäristössä. Näiden suorittaminen vaatii myös myynnillistä otetta, positiivista asennetta ja itsenäistä vastuunkantoa annetusta tehtäväkokonaisuudesta.

Sinulla on soveltuva koulutus ja mielellään kokemusta monipuolisesta asiakaspalvelusta sekä hyvät tietotekniset taidot. Järjestelmät kuten Microsoft Office-ohjelmat ovat hallussasi ja erityisenä plussana on, jos tunnet ohjelmat: A-profit ja C-profit.

Tässä tehtävässä tarvitset hyvää suomen kielen taitoa ja lisäksi ruotsi ja englanti katsotaan eduksi.

Mitä voimme tarjota sinulle?

Olet osa innostavaa asiakaspalvelutiimiä ja pääset kehittämään toimintaa, osallistumaan ja tuomaan omia ketteriä tapojasi - mielipiteesi on tärkeä!

Meillä on matala hierarkia, kevyt, rento ja joustava organisaatiokulttuuri. Lukuisat henkilöstöetumme ovat myös käytettävissäsi.

Saat tueksesi ammattitaitoisen työyhteisön, eteenpäin katsovan organisaation tukitoimineen sekä hyvät koulutusmahdollisuudet.

Tehtävän sijaintipaikka on Kajaani ja tehtävä on kokoaikainen päivätyö.

Asiakaspalvelupisteen aukiolon vuoksi läsnäolo Kajaanissa on viikoittaista, mutta toimiston ollessa kiinni, joustavan etätyösopimuksen mukaan voit tehdä töitä sinulle sopivassa paikassa.

Kiinnostuitko? Hienoa!

Työ alkaa heti tai sopimuksen mukaan, sopivan henkilön löydyttyä. Joten olethan nopea, aloitamme haastattelut ja valinnan tarvittaessa jo hakuaikana.

Voit jättää hakemuksesi 6.10.2024 mennessä osoitteessa hillagroup.fi/tyopaikat

Jäikö jokin mietityttämään?

Lisätietoja saat tehtävän esihenkilöltä asiakaspalvelupäällikkö Kati Heikkiseltä p. 044 254 4626 tai kati.heikkinen@hillagroup.fi Katin tavoitat parhaiten soittoaikana 30.9.2024 klo 14-16.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://hillagroup.rekrytointi.com/paikat/index.php?o=A_A&jid=182&jbid=15