Muu taloushallinnon työntekijä, HAM Helsingin taidemuseosäätiö sr
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 20.9.2024
  • Hae viimeistään 3.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
HAM Helsingin taidemuseo on yksi Suomen ja pohjoismaiden merkittävimmistä taidemuseoista, joka katsoo tulevaisuuteen ja joka etsii kaikissa toiminnoissaan tapaa olla merkityksellinen yleisöilleen. HAMilla on laaja kansainvälinen näyttelytoiminta sekä yli 10000 taideteoksen kokoelma, joka pitää sisällään Helsingin kaupungin julkisen taiteen kokoelman. HAM vastaa Helsingin taidekokoelmasta, tilaa uusia julkisia taideteoksia sekä hankkii kotimaista ja kansainvälistä taidetta. HAM vastaa myös nykytaidetapahtuma Helsinki Biennaalin tuotannosta ja Uudenmaan alueen alueellisesta taidemuseotehtävästä. HAMin henkilöstö ja toiminta siirtyivät 1.1.2023 alkaen säätiöön, joka on osa Helsingin kaupunkikonsernia.

Haemme nyt HAM Helsingin taidemuseoon

Taloushallinnon koordinaattoria

vakituiseen työsuhteeseen.

Sinut toivotetaan tervetulleeksi osaksi HAM Helsingin taidemuseon hallintotiimiä, joka huolehtii museon henkilöstöhallinnosta, taloudesta, ICT-asioista sekä yleishallinnosta tiloissamme Tennispalatsissa Helsingin keskustassa, kokoelmakeskuksessamme Vantaalla sekä joka toinen vuosi järjestettävässä Helsinki Biennaalissa Helsingin Vallisaaressa.

Taloushallinnon koordinaattorina vastuualueesi kattaa koko taloushallinnon kirjon sisältäen niin sisäisen kuin ulkoisen laskennan prosessit. Yhdessä esihenkilösi hallintojohtajan kanssa koordinoit vuosittaisen ennuste- ja budjetointiprosessin. Tehtäväsi sisältää tuloksen kuukausiraportoinnin sekä analysoinnin lisäksi järjestelmäkehitystä ja ylläpitoa sekä järjestelmien käyttäjätukea. Lisäksi työtehtäviisi kuuluu laskentarakenteen ylläpito, myyntilaskutus ja muita taloushallinnon käytännön tehtäviä. Toimit organisaation tukena tarjoamalla apua ja ohjeita työntekijöille ja analyyttistä näkemystä esihenkilöille päätöksenteon tueksi. Osallistut tiimimme toiminnan toteuttamiseen ja kehittämiseen sekä täydennät tiimiä omalla osaamisellasi.

Tehtävään valittavalta henkilöltä edellytetään soveltuvaa laskennan koulutustaustaa ja muutaman vuoden kokemusta taloushallinnon työtehtävistä. Työssäsi tarvitset ymmärrystä kirjanpito- ja alv-lainsäädännöstä sekä hyviä ICT-taitoja. Erityisesti Excel-taidot ja erilaisten taloushallinnon/raportoinnin järjestelmien tuntemus ovat tarpeellisia työssäsi, Procountor- ja Finazilla-osaaminen luetaan eduksi. Olet etsimämme henkilö, jos olet kiinnostunut talouden prosessien kehittämisestä, suhtaudut taloushallinnon digitalisaatioon myönteisesti ja haluat kehittää taloushallintoamme nykyaikaisen organisaation vaateiden mukaiseksi yhdessä työtovereiden ja tilitoimistokumppanimme kanssa.

Odotamme, että sinulla on oman työn organisointikyvyn lisäksi kehittävä työote, palveluhenkinen asenne ja hyvät yhteistyötaidot sekä sujuva suullinen sekä kirjallinen suomen ja englannin kielen taito. Tärkeintä on kuitenkin kutsumus numeroiden ja järjestelmien maailmaan sekä kiinnostus kulttuuriin, kuvataiteeseen ja taidemuseon toimintaan.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä osaavassa, positiivisessa ja innostavassa työyhteisössä. Tehtävässä on mahdollisuus työskennellä joustavien työaikojen puitteissa ja saat käyttöösi ePassin lounas- ja työmatkaedun. Työssä aloitus sopimuksen mukaan. Tehtävään valittavan tulee läpäistä suppea turvallisuusselvitys sekä huumausainetestaus.

Mikäli kiinnostuit paikasta joukossamme, lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 3.10.2024 mennessä osoitteeseen rekry@hamhelsinki.fi. Liitä mukaan vapaamuotoinen hakemus sekä CV ja otsikoi viestisi: HAKEMUS, Taloushallinnon koordinaattori, oma nimesi. Nimeä myös liitteet siten, että niissä näkyy nimesi. Otamme huomioon vain määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset.

Haethan tehtävää mahdollisimman pian, aloitamme haastattelut mahdollisesti jo ennen hakuajan päättymistä! Tutustuaksemme hakijoihin paremmin saatamme hyödyntää rekrytointiprosessin edetessä Teams-haastatteluja. Arvostamme monimuotoista ja yhdenvertaista työyhteisöä ja toivomme saavamme hakemuksia monenlaisilta ja monipuolisista taustoista tulevilta henkilöiltä. Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Sanna Katajavuori, p. 040 8233626. Yhteydenotot soittoaikoina ti 24.9. klo 16-16.30 tai to 26.9. klo 9-10.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:sanna.katajavuori@hamhelsinki.fi