Yhteisömanageri, BCP RE Helsinki Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 17.9.2024
  • Hae viimeistään 17.10.2024
  • Palkkaus: 3200-3400€/kk
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
YHTEISÖMANAGERI
VillageWorks on vuonna 2008 perustettu toimistohotelli ja coworking-tiloja tarjoava yritys, jonka palveluihin kuuluvat myös erilaiset asiakkaille lisäarvoa tuottavat palvelut ja tapahtumat. Palvelemme seitsemässä toimipisteessä pääkaupunkiseudulla jo yli 500 yrityksen yhteisöä 21 ammattilaisen tiimissä. Asiakaslähtöinen, korkeatasoinen ja lämminhenkinen palvelu sekä viihtyisä ja raikas työilmapiiri ovat VillageWorksin toiminnalle tunnusomaisia ja tärkeitä asioita.

Mikä on roolisi yhteisömanagerina?

Yhteisömanagerina vastaat monipuolisesti eri toimipisteidemme päivittäisestä toiminnasta ja palvelupuolesta yhdessä koordinaattorien kanssa, joiden esihenkilönä toimit sekä kehität palveluitamme sekä varmistat, että asiakkaillemme tarjotaan aina korkealaatuinen asiakaskokemus.
Tärkeä osa tehtävääsi on asiakassuhteiden hoitaminen sekä myynnin edistäminen ja haluat kehittää asiakaskokemusta, kasvattaa asiakkuuksien arvoa ja edistää lisämyyntiä. Vastaat myös, että palvelumme täyttää laadun ja asiakastyytyväisyyden vaatimukset eri kanavissa: sähköisesti, puhelimitse ja kasvokkain.
Tehtävässäsi korostuu vahvasti yrityksen sisäisen viestinnän kehittäminen ja ylläpitäminen varmistaen, että tieto kulkee sujuvasti eri tiimien välillä ja että koko organisaatio on yhtenäisesti sitoutunut tavoitteisiin ja toimintatapoihin. Sisäisen viestinnän tehokkuus on avainasemassa varmistaaksemme sekä tiimin toiminnan sujuvuuden että yrityksen laadukkaiden palvelujen jatkuvan kehityksen.
Tehtäviisi kuuluvat myös:
Village yhteisön kehittäminen - From good to great!
Tiimin johtaminen ja kehittäminen: Johdat ja valmennat koordinaattoreiden tiimiä, motivoit heitä ja tuet heidän osaamistaan, jotta voimme saavuttaa yhteiset tavoitteet.

Toiminnan kehittäminen ja tehokkuuden parantaminen: Osallistut aktiivisesti yrityksen jatkuvaan kehittämiseen ja varmistat, että toimimme kilpailukykyisesti muuttuvassa ympäristössä.
Ongelmanratkaisu ja asiakaspalvelun ylläpito: Selvität haasteita nopeasti ja varmistat sujuvan toiminnan kaikissa kohteissamme.
Suorituksen johtaminen: Johdat tiimiäsi selkeillä tavoitteilla ja seuraat jatkuvasti tiimin suorituskykyä sekä varmistat laadun toteutumisen.
 Positiivisen tunnelman luominen kohteissa ja yhteisön kehittäminen.
 Yhteistyökumppanuuksien etsiminen, kartoittaminen ja kehittäminen.

Mitä odotamme sinulta:
Kokemusta esihenkilötehtävistä ja tiimin johtamisesta, erityisesti kokemus kiinteistöalalta tai asiakaspalvelualalta tarjoavassa organisaatiossa katsotaan eduksi.
Kykyä inspiroida ja motivoida tiimiäsi omalla esimerkilläsi ja johtamistyylilläsi.
Erinomaista asiakaspalveluasennetta ja kokemusta myynti- ja asiakaspalvelutyöstä.
Joustavaa ja ratkaisukeskeistä työotetta - osaat toimia nopeatempoisessa ympäristössä ja organisoida useita tehtäviä samanaikaisesti.
Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa - muiden kielten osaaminen katsotaan eduksi.
Kykyä kehittää henkilöstön hyvinvointia sekä vahvistaa heidän sitoutumistaan yritykseemme.

Eduksi katsomme myös:
Kokemuksen kiinteistöalalta ja ymmärryksen alan trendeistä.
Korkeakoulututkinnon ja vähintään 3-5 vuoden kokemuksen esihenkilötyöstä.
Mitä tarjoamme sinulle?
VillageWorksilla pääset osaksi inspiroivaa ja kehittyvää työympäristöä. Tarjoamme kilpailukykyisen palkan, kattavat henkilöstöedut ja mahdollisuuden kehittyä ammatillisesti. Meillä on avoin ja yhteisöllinen ilmapiiri, jossa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa yrityksen kasvuun ja kehitykseen.
Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa viimeistään lokakuussa. Mikäli kiinnostuit, lähetä hakemuskirjeesi sekä CV:si viimeistään 17.10.2024 osoitteeseen rekrytointi@villageworks.com. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana, joten laitathan hakemuksesi pikaisesti tulemaan!
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:khuong.le@villageworks.com