Service Advisor, Tesla Roadster Finland Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 17.9.2024
  • Hae viimeistään 8.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
What to Expect
Do you want to help accelerate the world's transition to sustainable energy?

At Tesla, that's our mission.

Service Advisorimme varmistavat asiakkaillemme saumattoman huoltokokemuksen. He toimivat etulinjassa asiakkaiden suuntaan Teslan brändilähettiläinä. Olemme kehittäneet yhden kaikkien aikojen innovatiivisimmista ajoneuvoista, ja olet varmistamassa, että asiakkaamme saavat yhtä innovatiivista palvelua.

Tarjoamme:
Nopeatempoisen toimintaympäristön, jossa yhteistyö ja uuden oppiminen ovat tärkeimpiä tekijöitä
Mahdollisuus työskennellä innovatiivisen teknologian ja työkalujen parissa
Jatkuvaa koulutusta, jotta voit kehittää taitojasi
Kilpailukykyisen palkan ja edut, mukaanlukien Teslan osakkeita

What You'll Do
Kommunikointi: Asiakaspalvelu ja asiakkaan informointi huollon aikana, aina ensimmäisestä yhteydenotosta auton palautukseen. Yhteistyössä muiden tiimien kanssa ratkaiset ongelmatapauksia
Koordinointi: Järjestät asiakkaiden ajanvarauksia sekä digitaalisesti että kasvotusten. Olet yhteyspiste asiakkaan ja huollon välillä, ja varmistat osaltasi ensiluokkaisen huoltokokemuksen. Lisäksi varmistat, että asiakkaiden ja työntekijöidemme turvallisuuten liittyviä ohjeita noudatetaan.
Yhteistyö: Varmistaaksesi tasalaatuisen asiakaskokemuksen, työskentelet yhteistyössä huollon, myynnin ja autojen toimituksen välillä. Saavutat itsellesi asetetut tavoitteet ja autat tiimiäsi.
Kehittäminen: Tiiminä pyritte jatkuvasti tunnistamaan ongelmia ja kehittämään asiakaskokemustamme

What You'll Bring
Asiakaskeskeistä asennetta: Pidät kaikissa tilanteissa asiakkaan mielessäsi, ja sinulla on aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta. Pystyt tukemaan tiimiä palvelun kehittämisessä, sekä ratkomaan ongelmia.
Tehokasta priorisointia: Suoriudut hyvin samanaikaisista tehtävistä ja pysyt aikataulussa. Työskentelet proaktiivisesti ja organisoidusti, ja viihdyt nopetempoisessa ja nopeasti muuttuvissa tilanteissa.
Intoa oppia lisää: Sinun ei tarvitse olla autoalan ammattilainen, mutta odotamme sinulta aitoa kiinnostusta autoja ja uutta teknologiaa kohtaan, ja intoa oppia uutta ja kehittyä
Erinomaisia kommukointitaitoja: Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi sekä suullisesti ja kirjallisesti, niin kasvotusten kuin puhelimen ja digitaalisten kanavien välityksellä
Joustavuutta ja hyviä tiimityöskentelytaitoja: Pidät työskentelystä erilaisten ihmisten kanssa ja ylläpidät hyviä suhteita eri tiimien välillä. Pystyt työskentelemään vuoroissa arkisin klo 7-22
B-ajokortti

Tesla is an Equal Opportunity / Affirmative Action employer committed to diversity in the workplace. All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, sex, sexual orientation, age, national origin, disability, protected veteran status, gender identity or any other factor protected by applicable federal, state or local laws.

Tesla is also committed to working with and providing reasonable accommodations to individuals with disabilities. Please let your recruiter know if you need an accommodation at any point during the interview process.

Privacy is a top priority for Tesla. We build it into our products and view it as an essential part of our business. To understand more about the data we collect and process as part of your application, please view our Tesla Talent Privacy Notice (https://digitalassets.tesla.com/tesla-contents/image/upload/Tesla-Talent-Privacy-Notice-%28Global%29_en)
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.tesla.com/en_GB/careers/search/job/service-advisor-helsinki-226227