Asiakasneuvoja, LEAD Henkilöstöratkaisut Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 9.9.2024
  • Hae viimeistään 25.9.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
SOS International on yksi Pohjoismaiden johtavista assistance-organisaatioista. SOS International tarjoaa palveluita äkillisissä hätätilanteissa kaikkialla maailmassa Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa sijaitsevista hälytyskeskuksistamme, yötä päivää, ympäri vuoden. SOS International tarjoaa laajan valikoiman hätäpalveluratkaisuja, johon kuuluvat maailmanlaajuiset hoito- ja matkapalvelut, hinaus- ja tiepalvelut sekä terveydenhoidollinen neuvonta.

Oletko palveluhenkinen, vuorovaikutustaitoinen ja vastuuntuntoinen henkilö? Tarvitsetko työn, jossa voit itse vaikuttaa työtuntien määrään? Meillä on tarjolla sinulle monipuolinen ja kiinnostava asiakaspalvelutyö. Jos pidät ihmisten auttamisesta ja olet nopea oppimaan, tässä on hieno mahdollisuus näyttää osaamisesi.

Haemme asiakkaallemme Assistance Coordinatoria Helsingin Vallillaan.

Tehtävänäsi on auttaa asiakkaita heidän ajoneuvojensa vaurioiduttua Suomessa sekä ulkomailla. Työssäsi autat pulaan jääneitä autoilijoita järjestämällä hinauksia ja neuvomalla asiakasta matkan jatkumisessa.

Pääosa työstäsi on puhelimitse tapahtuvaa asiakaspalvelua, jossa akuutin avun järjestämisen ohella vastaanotat ajoneuvovahinkoihin liittyviä vahinkoilmoituksia. Työskentelet myös tiiviissä yhteistyössä muiden sidosryhmien kanssa. Tehtävä ei sisällä myyntityötä.

Asiakaspalvelumme on avoinna 24/7. Työvuorosi sijoittuvat pääsääntöisesti maanantaista sunnuntaihin klo 6-23 välille. Kokemuksen karttuessa myös yövuorot ovat mahdollisia, jos haluat niitä tehdä.

Tarjoamme todella mukavan ja toimivan työyhteisön, joustavat työajat sekä osittaisen etätyömahdollisuuden. Kattava alkuperehdytys järjestetään Vallilan toimistolla arkisin klo 9-15.

Odotamme sinulta sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen on sinulle todellinen etu. Olet näppärä erilaisten järjestelmien ja toimisto-ohjelmien käytössä ja olet saanut aiemmasta työkokemuksestasi monipuolista käyttökokemusta. Lisäksi olet ratkaisukeskeinen, empaattinen ja ystävällinen asiakaspalvelun ammattilainen.

Lisätiedot ja hakuohjeet

Työ alkaa 22.10. ja on määräaikainen 31.3.2025 asti. Mahdollisesti jatkoa myös tarjolla.

Tunteja on tarjolla joustavasti 15-37,5 viikossa. Palkka on 13,01 €/h + kielilisä + ICT tes:n mukaiset lisät.

Työ tehdään SOS Internationalin esihenkilöiden johtamana. Me LEADillä huolehdimme rekrytoinneista ja kokonaisvaltaisesti työsuhteestasi.

Hae tehtävään 25.9. mennessä. Haastattelemme ja teemme valintoja jo hakuaikana. Hakuprosessi on sinulle erittäin vaivaton: täytä helppo hakemus CV:n kera osoitteessa www.lead.fi.

Lisätietoja LEADistä: Sara Björkroth puh. 040 414 0390

LEAD yhdistää Oikeanlaiset työntekijät Oikeanlaisiin työtehtäviin. Ratkaisujamme ovat rekrytoinnit, henkilöstövuokraus ja suorahaut. LEAD perustettiin vuonna 2007 tekemään parempaa henkilöstöpalvelua. Tarjoamme asiakkaillemme, sekä työnhakijoille että yrityksille, palveluja työmaailman tilanteisiin ammattitaidolla ja joustavasti. LEAD-konsernin liikevaihto oli tilikaudella 2023 reilu 6 miljoonaa.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://lead.fi/asiakasneuvoja-helsinki/