IT Service Desk -asiakaspalvelija, Hostaan Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 5.9.2024
  • Hae viimeistään 31.10.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme IT Service Desk -asiakaspalvelijoita töihin Kuopion toimistollemme (kokoaikainen työ, Kuopio)

Hostaan Oy on yksi Suomen nopeimmin kasvavista pilvipohjaisia WordPress-hostingpalveluita tarjoavista yrityksistä. Tarjoamme lähes 4000 kotimaiselle asiakkaallemme erittäin nopeita ja luotettavia WordPress hosting-, webhotelli-, sähköposti- ja kotisivukone- sekä Managed Cloud -palvelinpalveluita erinomaisella asiakastuella ja kilpailukykyiseen hintaan. Olemme tunnettuja erinomaisesta asiakaspalvelustamme sekä erittäin nopeista WordPress-palvelimistamme. Toimimme kalakukkokaupungista Kuopiosta käsin, mutta tähtäimenämme on kansainvälistyminen.

Haemme nyt palvelukseemme IT Service Desk -asiakaspalvelijoita kokoaikaiseen työsuhteeseen Kuopion toimistollemme.

Työnkuvasi rakentuu monipuolisista palvelintekniseen asiakastukeen ja palvelinhallintaan liittyvistä työtehtävistä. Työ sisältää esimerkiksi asiakkuuksien perustamista ja ylläpitoa, laskutusta, tilausten käsittelyä, asiakkaiden neuvontaa ja ongelmanratkaisua puhelimitse, sähköpostitse ja chatin kautta sekä Linux-, Plesk- ja WordPress -palvelinylläpitoa.

Toimit osana tiimiä Kuopion toimistollamme pääsääntöisesti virka-aikaisesti, mutta pieni osa työajasta voi olla myös erilaisia päivystystehtäviä virka-ajan ulkopuolella. Työskentely-ympäristössä käytämme Mac-koneita ja palvelininframme sijaitsee kokonaan pilvessä, joten palvelinsalityöskentelyä tai matkustamista työssä ei tarvita.

Työnkuva voi kehittyä ja suuntautua osaamisestasi ja motivaatiostasi riippuen myöhemmin myös esimerkiksi Linux-palvelinasiantuntijaksi, WordPress-lisäosien tai erilaisten PHP-sovellusten kehitys- ja ylläpitotehtäviin, artikkelien sisällöntuotantoon ja dokumentaatioiden kirjoittamiseen, markkinointisisällöntuottajaksi tai tiimin vastuutehtäviin omasta osaamisestasi, motivaatiostasi ja halukkuudestasi riippuen.

Mitä odotamme sinulta?

- Sinulla on vähintään perustuntemus Internet-palvelimista ja niiden toiminnasta ja tunnet Internetin verkkoinfrastruktuurin keskeisimmät tekniikat. Haluat oppia jatkuvasti uutta ja kykenet omaksumaan uutta tietoa nopeasti.

- Olet luonteeltasi asiakaspalveluhenkinen ja ongelmanratkaisukeskeinen, täsmällinen, sinnikäs ja tinkimätön optimisti, ja tulet luontevasti toimeen erilaisten ihmisten kanssa asiakasrajapinnassa niin puhelimitse, chatin kautta kuin sähköpostitsekin. Puhut ja kirjoitat hyvää suomea ja vähintään kohtalaista englantia.

- Viihdyt säännöllisessä toimistotyössä ja arvostat hyvää rauhallista työympäristöä, paikallisesti sovittuja työaikajoustoja ja säännöllistä kuukausipalkkaa sekä haluat koeajan jälkeen mahdollisesti sitoutua pysyvään työhön Kuopioon.

Millä ominaisuuksilla lisäksi voit loistaa?

- Kokemus asiakaspalvelutyöstä: Olet toiminut aiemmin asiakaspalvelu- tai Help Desk -työssä ja olet tottunut ratkaisemaan asiakkaiden ongelmia ratkaisukeskeisesti ja kärsivällisesti. Viihdyt puhelimessa kuin kotonasi ja yksityiskohtaisten sähköpostiviestien kirjoittaminen sekä kirjallinen ja suullinen ulosanti ovat erityisiä vahvuuksiasi.

- Linux-osaaminen: Olet aiemmin harrastuksena tai työksesi ylläpitänyt Linux-palvelimia tai olet jopa todellinen palvelinasinatuntija ja hallitset SSH-yhteydet, perustason komennot, apt-pakettienhallinnan, verkon konfigurointiasetukset ja analyyttisen mielen ongelmanratkaisuun.

- WordPress-osaaminen: Sinulla on kokemusta WordPress-kotisivujen ylläpitämisestä, päivittämisestä sekä siirtolisäosista

- PHP/MySQL-osaaminen: Sinulla on kokemusta PHP-ohjelmointikielestä ja MySQL/MariaDB-tietokannoista

- Muu erityisosaaminen: Sinulla on muuta alaan liittyvää erityisosaamista, kuten kokemusta artikkelituotannosta sosiaaliseen mediaan, hakukoneoptimoinnista, dokumentaatioiden kirjoittamisesta, kansainvälisyydestä tai useamman eri kielen taito tai olet poikkeuksellisen motivoitunut oppimaan ja opettelemaan uutta niin työssäsi kuin omatoimisestikin.

Mitä tarjoamme sinulle?

- Monipuolisen ja sopivia haasteita tarjoavan tehtäväkokonaisuuden sekä mahdollisuuden kehittyä urallasi vahvuuksiesi ja motivaatiosi suuntaamana. Tulet osaksi tiimiämme, jossa tuemme toisiamme ongelmien ratkaisussa, mutta saat silti ottaa vastuuta omasta työstäsi.

- Erinomaisen työympäristön. Olet mukana Hostaanin viihtyisässä, huumorintajuisessa ja hyvähenkisessä työympäristössä toimimassa laadukkailla moderneilla työvälineillä ja luomassa huippulaatuista palvelukokemusta asiakkaillemme.

- Joustavat työajat. Pääasiallinen työaika on noin virka-aikainen asiakaspalveluaikamme Kuopion toimistollamme, mutta voit tehdä pienen osan työstä myös iltaisin ja viikonloppuisin etätyönä erilaisina erikseen korvattuina päivystystehtävinä. Työaikapankkiin kerrytetyt tunnit saat ylimääräinä arkivapaina.

- Säännöllisen kuukausipalkan, joka määräytyy ja kehittyy osaamisesi, tavoitteissa onnistumisen sekä työlle omistautumisen mukaan. Koeajan jälkeen parhaimmillaan tiedossasi on pitkä, varma ja vakituinen työsuhde, mahtavat työkaverit ja merkityksellisiä työtehtäviä.

Hakeminen:

Täytä hakulomake kotisivuillamme: https://www.hostaan.fi/rekry/ - tai lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi osoitteella rekry@hostaan.fi - Toimi mahdollisimman nopeasti, mutta kuitenkin viimeistään 31.10.2024. Vakanssi voidaan täyttää aiemminkin sopivan hakijan löydyttyä.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:tuki@hostaan.fi