Kirjanpitäjä, Admicom Finland Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 1.7.2024
  • Hae viimeistään 14.7.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Etsimme innostunutta taloushallinnon osaajaa! Admicomin tilitoimiston Seinäjoen välittävä ja kannustava tiimi etsii vahvistukseksi kirjanpitäjää, jolla on osaamista myös palkanlaskennasta. Oletko valmis työskentelemään osana dynaamista tiimiä sekä tukemaan omalla osaamisellasi asiakkaidemme päivittäistä toimintaa yhä sujuvammaksi?

MITÄ TULISIT TEKEMÄÄN?
Admicomin taloushallinnon tiimissä olet arvokas osa asiakkaidemme päivittäistä taloushallintoa. Seinäjoen taloustiimissä hoidetaan nimettyjen asiakkaiden kirjanpitoa ja palkanlaskentaa, joten pääset pureutumaan siis monipuolisesti taloushallinnon tehtäviin! Tässä roolissa tehtäväkenttäsi painottuu kirjanpidon tehtäviin ja lisäksi työhösi kuuluu myös palkanlaskennan tehtäviä. Päivittäisiin tehtäviisi kuuluu mm. seuraavia:

Juokseva kirjanpito
Tiliöinti
Viranomaisilmoitukset
Tilinpäätökset
Asiakkaiden työntekijöiden tuntikirjausten tarkistaminen ja raportointi
Palkanlaskenta, maksatus ja TES-korotuksista huolehtiminen
Vuosi- ja veroilmoitukset
Muut viranomaisilmoitukset ja raportoinnin sekä KATRE-täsmäytykset

Osaamisellasi ja asiantuntemuksellasi otat haltuun nimettyjen asiakkaidesi kirjanpidon ja palkkahallinnon tehtävät. Tuot iloa asiakkaidemme päivittäiseen toimintaan, auttamalla heitä selviytymään taloushallinnon haasteista vaivattomasti. Pääset hyödyntämään työssäsi omaa ohjelmistotuotettamme, Ultimaa.

MITÄ TARJOAMME SINULLE?
Monipuolisen työnkuvan ja tehtäväkentän kannattavasti kasvavassa ja luotettavassa yrityksessä
Työyhteisön ja tiimin, jossa vallitsee välittävä ilmapiiri ja hyvä, tiivis yhteishenki. Yhteen hiileen puhalletaan myös kiireen keskellä.
Tarjoamme monipuoliset työsuhde-edut (mm. Epassin virkistysedut ja polkupyöräetu) ja pääset mukaan henkilöstörahastopohjaiseen palkitsemisjärjestelmäämme.
Mahdollisuuksia ammatilliseen kasvuun ja kehittymiseen.

Olet osa Seinäjoen taloushallinnon osaavaa ja huumorintajuista tiimiä, jossa nauru raikaa. Suurin osa tiimistä on työskennellyt yrityksessämme jo useamman vuoden ajan. He siis tuntevat asiakkaamme ja ovat tukenasi heti perehdytyksestä lähtien. Toimipaikkasi sijaitsee Seinäjoella, jossa myös tiimisi työskentelee. Tiimeissämme on käytössä joustava hybridimalli työn tekemiseen ja tapaamme kasvotusten vähintään neljä kertaa kuukaudessa. Taloushallinnon tiimejämme työskentelee myös Tampereella, Jyväskylässä ja Oulussa, joten sinulla on mahdollisuus työskennellä muissa toimipisteissämme sopimuksen mukaan.

MITÄ TARVITSET TEHTÄVÄSSÄ ONNISTUMISEEN?
Onnistut ja innostut tehtävässä, jos olet aurinkoinen taloushallinnon asioiden osaaja. Odotamme sinulla olevan ainakin vuoden verran kokemusta taloushallinnon, erityisesti kirjanpidon tehtävistä ja valmiuksia erilaisten taloushallinnon haasteiden ratkomiseen. Jotta onnistut tässä taloushallinnon monipuolisessa tehtävässä, on tärkeää, että sinulla on perusymmärrystä ja tuntemusta myös palkanlaskennasta.

Sinulla on hyvä olla tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. merkonomi, tradenomi tai KTM) ja sujuva suomen kielitaito. Aiempi kokemus tilinpäätösten itsenäisestä tekemisestä sekä englannin tai ruotsin kielitaito ovat eduksi, muttei välttämätöntä.

Olet oikea henkilö tehtävään ja tiimiimme, jos olet sosiaalinen tiimipelaaja ja ratkaiset rohkeasti eteen tulevia haasteita. Tiimityö on meille erittäin tärkeää, ja odotamme, että tuet aktiivisesti myös kollegoitasi. Myös huolellinen ja joustava työote ovat tarpeen.

OLETKO SE SINÄ? Hae jo tänään, aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja etenemme oikean henkilön kanssa hyvinkin nopeasti. Hae kuitenkin 14.7.2024 mennessä. Työsuhde on vakituinen kokopäivätyö. Lisätietoja tehtävästä ja Admicomista työpaikkana antaa tuleva esihenkilösi Riikka Rajahalme sähköpostitse (etunimi.sukunimi@admicom.com), puhelimitse 044 747 7712 tai LinkedInin kautta.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://questionnaires.jobilla.com/02d9a994-6c1d-4cd9-8634-e26f1079b6a0/respond