Onsite -asiakasneuvoja Lippu.fi:lle, keikkatyö, L, Bolt.Works Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 11.6.2024
  • Hae viimeistään 30.6.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Oletko loistavien asiakaspalvelukokemusten tuottamisesta syttyvä, reippaan ja energisen asenteen omaava tapahtuma-alan tähti? Saatat olla juuri etsimämme henkilö, sillä haemme nyt vahvistusta Lippu.fi:n asiakasneuvojien keikkatiimiin työskentelemään tapahtumien asiakaspalvelussa ja lipunmyynnissä!

Lippu.fi markkinoi ja myy lippuja monikanavaisesti tuhansiin kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumiin vuosittain, ja heidän verkkokaupassaan vieraillaan vuosittain yli 20 miljoonaa kertaa.

Lippupiste Oy aloitti toimintansa Tampereella vuonna 1996. Yritys tunnetaan nimellä Lippu.fi, ja on osa Euroopan suurinta lipunmyyntiyhtiötä CTS Eventimiä, joka toimii yli 25 maassa ja välittää kanavissaan vuosittain yli 300 miljoonaa lippua. Lippu.fillä on toimipisteet neljällä paikkakunnalla: Helsingissä, Tampereella, Turussa ja Lahdessa. Yrityksessä työskentelee yli sata tapahtuma-alan ammattilaista.

Lippu.fi on Suomen suurin lippuyhtiö, joka palvelee tapahtumajärjestäjiä ja tapahtumataloja sekä lipunostajia vuosittain yli 30 000 tapahtumassa. Lippu.fi tuottaa palveluita yli tuhannelle suomalaiselle tapahtumajärjestäjälle, jotka ovat valinneet lippuyhtiön kumppanikseen, sekä asiakaspalvelua lipunostajille monikanavaisesti.

Lippu.fin arvoja ovat luotettavuus, asiakasläheisyys, rohkeus, intohimo ja yhdessä tekeminen. Lippu.fi:ssä rakennetaan työyhteisöä, jossa tehdään töitä rennosti, rohkeasti ja yhteistyössä toisiinsa luottaen.

Onsite -asiakasneuvojana työskentelet tapahtumissa paikan päällä, ja sinulla on keskeinen rooli onnistuneen tapahtumaelämyksen luomisessa asiakkaille. Pääasiallinen työsi on lipunmyynti, mutta asiakaspalvelijana kohtaat ja neuvot asiakkaita myös muissa vaihtelevissa tilanteissa.

Millaisia tekijöitä etsimme?

Ennen kaikkea olet loistavalla asiakaspalveluasenteella varustettu, rohkea ja energinen heittäytyjä! Et hätkähdä hektisiäkään tilanteita, vaan kohtaat asiakkaat yksilöinä ja haluat, että jokainen kanssasi asioiva saa ensiluokkaista asiakaspalvelua. Toivomme, että kassatyöskentely ja asiakaspalvelu on sinulle jo entuudestaan tuttua, ja kommunikoit sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Olet myös nopea omaksumaan uusia järjestelmiä ja omaat hyvät tietotekniset valmiudet, sillä lipunmyynti tapahtuu lipunmyyntijärjestelmiä käyttäen.

Saat työtehtäviisi hyvän perehdytyksen, ja ensimmäisissä työvuoroissa sinulla on tukena kokeneempi työkaveri. Perehdytyksen jälkeen työskentelet työvuoroissa joko itsenäisesti tai työparin kanssa, tapahtumakohtaisesti.

Kyseessä on tarvittaessa töihin kutsuttava keikkatyö. Työtunteihin vaikuttaa tapahtumien määrä, ja työvuorot sijoittuvat pääasiassa iltoihin ja viikonloppuihin. Työvuoroja haet kätevästi Bolt.Worksin sovelluksen kautta, joten tämä työ sopii loistavasti esimerkiksi opiskelijalle tai lisätyötä etsivälle!

Työsuhde solmitaan Bolt.Works Oy:n kautta, ja palkkauksessa noudatetaan ICT-alan toimihenkilöiden työehtosopimusta.

Onko tässä juuri sinulle sopiva työ? Lähetä hakemuksesi pikimmiten, niin pääset mukaan hakuprosessiin! Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla.

Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin klo 8-16:
Nelli Sonne: 040 921 8285 nelli.sonne@bolt.works
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://q.bolt.works/application.html?advertId=1379826