Kahvilatyöntekijä, Locale Pori Oy
- Alkuperäinen julkaisupäivä 19.4.2024
- Hae viimeistään 17.5.2024
- Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Kahvilatyöntekijä
Roolin kuvaus:
Kahvilatyöntekijän tehtävänä on tarjota korkealaatuista asiakaspalvelua kahvilassa varmistaen miellyttävän ja viihtyisän kahvilakokemuksen asiakkaille.
Keskeinen tavoite ja merkitys:
Keskeinen tavoite on varmistaa, että kahvilan asiakkaat saavat ensiluokkaista palvelua ja että heidän kokemuksensa on positiivinen ja nautinnollinen. Kahvilatyöntekijän merkitys on keskeinen asiakastyytyväisyyden ja kahvilan maineen kannalta.
Tiimin odotukset rooliin:
Tiimi odottaa, että kahvilatyöntekijä tarjoaa ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, osaa suositella kahvila- ja leivonnaistuotteita asiakkaille sekä huolehtii asiakkaiden tarpeista tehokkaasti ja huomaavaisesti.
Rooliin kuuluu:
Asiakkaiden vastaanotto ja tilausten ottaminen kahvilassa
Kahvila- ja leivonnaistuotteiden esittely ja suosittelu asiakkaille
Juomien ja leivonnaisten valmistaminen sekä niiden tarjoaminen asiakkaille
Kassan käyttö ja maksujen vastaanottaminen
Kahvilan siisteydestä ja järjestyksestä huolehtiminen
Tarvittaessa keittiöapulaisen tehtävien hoitaminen
Rooliin ei kuulu:
Epäasiallinen ja epäammattimainen käytös asiakkaita tai työtovereita kohtaan
Epähygieeniset toimintatavat ja epäsiisti varustus kahvilassa
Raportointikäytännöt:
Säännölliset raportit kahvilan esimiehille myyntitilastoista ja mahdollisista poikkeamista, sekä kollegoille vuoron tapahtumista ja huomioista.
Vastuuroolin kesto:
Vastuuroolin kesto voi olla jatkuva tai määräaikainen.
Roolin hoitaminen edellyttää:
Hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
Kykyä työskennellä tehokkaasti ja rauhallisesti kiireisissä tilanteissa
Tuntemusta kahvila- ja leivonnaistuotteista
Huolellisuutta ja tarkkuutta tilausten kirjaamisessa ja tarjoilussa
Kykyä toimia kassalla ja käsitellä maksutapahtumia
Roolin kuvaus:
Kahvilatyöntekijän tehtävänä on tarjota korkealaatuista asiakaspalvelua kahvilassa varmistaen miellyttävän ja viihtyisän kahvilakokemuksen asiakkaille.
Keskeinen tavoite ja merkitys:
Keskeinen tavoite on varmistaa, että kahvilan asiakkaat saavat ensiluokkaista palvelua ja että heidän kokemuksensa on positiivinen ja nautinnollinen. Kahvilatyöntekijän merkitys on keskeinen asiakastyytyväisyyden ja kahvilan maineen kannalta.
Tiimin odotukset rooliin:
Tiimi odottaa, että kahvilatyöntekijä tarjoaa ystävällistä ja ammattitaitoista palvelua, osaa suositella kahvila- ja leivonnaistuotteita asiakkaille sekä huolehtii asiakkaiden tarpeista tehokkaasti ja huomaavaisesti.
Rooliin kuuluu:
Asiakkaiden vastaanotto ja tilausten ottaminen kahvilassa
Kahvila- ja leivonnaistuotteiden esittely ja suosittelu asiakkaille
Juomien ja leivonnaisten valmistaminen sekä niiden tarjoaminen asiakkaille
Kassan käyttö ja maksujen vastaanottaminen
Kahvilan siisteydestä ja järjestyksestä huolehtiminen
Tarvittaessa keittiöapulaisen tehtävien hoitaminen
Rooliin ei kuulu:
Epäasiallinen ja epäammattimainen käytös asiakkaita tai työtovereita kohtaan
Epähygieeniset toimintatavat ja epäsiisti varustus kahvilassa
Raportointikäytännöt:
Säännölliset raportit kahvilan esimiehille myyntitilastoista ja mahdollisista poikkeamista, sekä kollegoille vuoron tapahtumista ja huomioista.
Vastuuroolin kesto:
Vastuuroolin kesto voi olla jatkuva tai määräaikainen.
Roolin hoitaminen edellyttää:
Hyviä vuorovaikutus- ja asiakaspalvelutaitoja
Kykyä työskennellä tehokkaasti ja rauhallisesti kiireisissä tilanteissa
Tuntemusta kahvila- ja leivonnaistuotteista
Huolellisuutta ja tarkkuutta tilausten kirjaamisessa ja tarjoilussa
Kykyä toimia kassalla ja käsitellä maksutapahtumia
Hae työpaikkaa osoitteesta mailto:anna.vienonheimo@haacon.pro