Projektipalvelusihteeri / TREDU, Tampereen kaupunki
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 17.4.2024
  • Hae viimeistään 3.5.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Tampereen seudun ammattiopisto Tredu on Suomen toiseksi suurin ammatillisen koulutuksen järjestäjä. Tredu toimii kahdeksan kunnan alueella Pirkanmaalla, palveluita tarjotaan valtakunnallisesti. Tredussa opiskelee vuosittain noin 17 000 nuorta tai aikuista. Henkilöstöä on noin tuhat. Tredu palvelee yrityksiä henkilöstön osaamisen kehittämisessä. Tredu tarjoaa yrityksille mm. täydennyskoulutusta, osaavia työntekijöitä ja opiskelijoita oppisopimuksella ja koulutussopimuksella. Ammatilliseen koulutukseen hakeudutaan sekä jatkuvan haun, että yhteishaun kautta.

Haemme projektipalvelusihteeriä vakituiseen toimeen Tredun kehittämispalveluissa sijaitsevaan projektitoimistoon. Tehtävä alkaa 1.8.2024 tai sopimuksen mukaan. Työpisteesi sijaitsee Tredun Hepolamminkadun toimipisteessä Hervannassa. Työskentelemme hybridimallissa, joten osan viikosta voit työskennellä etänä.

Projektipalvelusihteerinä keskeisimpiä tehtäviäsi ovat projektien talouteen liittyvät tehtävät, kuten menojen kohdentaminen projekteille sekä budjetointi ja tilinpäätösennustaminen yhteistyössä projektipäälliköiden kanssa. Vastuullesi kuuluu myös projektien talousseurantaan liittyviä tehtäviä, joita ovat muun muassa projektien palkkojen ja muiden kustannusten toteutumien raportointi projektipäälliköille. Lisäksi laadit maksatushakemuksia, arkistoit projektiasiakirjoja, osallistut työajanseurantojen käsittelyyn sekä avustat projektipäälliköitä mahdollisten muutoshakemusten laadinnassa. Projektipäällikkömme ovat keskeisiä yhteistyökumppaneitasi ja erinomaiset yhteistyö- ja asiakaspalvelutaitosi mahdollistavat onnistumisen työssäsi. Kehitämme tiiminä ja yksilöinä työprosessejamme entistä sujuvimmiksi, ja toivommekin sinulta kehitysmyönteistä ja oma-aloitteista työskentelyotetta.

Projektitoimiston tiimiin kuuluu 11 asiantuntijaa, joiden kesken jaamme osaamistamme ja tuemme toisiamme tehtävien hoidossa. Tiimimme työviikkoon kuuluvat mm. viikoittaiset tiimipalaverit sekä säännölliset kehittämispäivät, joissa kehitämme yhteisiä toimintaprosessejamme. Tarjoamme sinulle huippuammattilaisista koostuvan iloisen tiimin, jonka kanssa voit kehittää omaa ammattitaitoasi.

Kelpoisuusvaatimuksena on vähintään soveltuva toisen asteen koulutus.

Eduksi katsotaan aikaisempi kokemus projekti- tai taloushallintotehtävistä, OVTESin ja KVTESin tuntemus sekä monipuoliset ICT-taidot.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehittämispäällikkö Anne Nousiainen, puh. 040 801 6995, etunimi.sukunimi@tampere.fi.

Hakuaika päättyy 3.5.2024.

Tehtäviä haetaan Kuntarekryssä Hae työpaikkaa -painikkeesta. Ohjeita hakemiseen löydät https://www.tampere.fi/tyo.
Sähköisten hakemusten tulee olla perillä klo 23.59 ja postitse saapuvien hakemusten klo 15.00 mennessä. Myöhässä saapuneita hakemuksia ei voida ottaa haussa huomioon.

Lisätietoa hakemisesta saat Monetra Pirkanmaan rekrytointipalveluista puh. 040 806 3184, rekrytointi.pirkanmaa@monetra.fi.

Näetkö itsesi jo osana meitä? Tervetuloa Tampereen tekijäksi!
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta https://www.kuntarekry.fi/tyoavain/TRE-01-320-24/fi_FI