Asiakasneuvoja, logistiikka-alalle, Rentaman Finland Oy
  • Alkuperäinen julkaisupäivä 16.4.2024
  • Hae viimeistään 12.5.2024
  • Lähde: Työ- ja elinkeinotoimisto
Haemme asiakasyrityksellemme asiakasneuvojaa logistiikka-alan yritykseen Vantaalle. Koetko asiakaspalvelun ja ihmisten kohtaamisen luonnolliseksi ja pystyt toimimaan asiantuntevasti sekä laadukkaasti vaihtelevassa työtehtävässä.

Asiakasneuvojan työtehtäviä

Asiakasneuvonta ja -palvelu palvelupisteellä ?face-to-face?, sähköpostitse sekä puhelimitse
      Puhelinvaihteeseen vastaaminen
      Tilausten käsittely
      Tilausten luovutus sekä tarvittaessa fyysinen kerääminen
      Rekisterien ylläpitoa
      Arkistointia

Odotamme hakijalta

Aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta
      Hyvää organisointi kykyä
      Positiivista asennetta
      Oma-aloitteista työotetta
      Hyviä Perus IT-taitoja
      Sujuvaa suomen ja englannin kielen osaamista
      Logistiikka-alan tuntemus katsotaan hakijan eduksi

Työtä tehdään pääsääntöisesti arkisin päivävuorossa, mutta hakijalta odotetaan tarvittaessa joustavuutta työaikoihin.

Haastattelemme hakijoita jo haku aikana ja paikka täytetään heti sopivan
henkilön löydyttyä. Työsuhde alkaa määräaikaisella vuokratyö suhteella, jonka jälkeen sinulla on mahdollisuus työllistyä vakituisesti asiakasyritykseen ja sinulla on hyvät mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa organisaation sisällä omien vahvuuksien mukaisesti.

Mikäli olet etsimämme henkilö jätäthän hakemuksen tai ole
suoraan yhteydessä Emilia Vilponen, p.044 901 2885.

Rentaman välittää ammattitaitoista työvoimaa asiakkaan tarpeisiin.
Hae työpaikkaa

Hae työpaikkaa osoitteesta http://rentaman.likeit.fi/apply/3662733