(Removed from publishing)

Vientikoordinaattori Robit Finland Oy, Helsinki
StaffPoint

Original publication date 21.11.2019
Innovatiivisuus, yhteisöllisyys, kehityshalukkuus!

kaikki tämä kuvaa asiakastamme Robit Oyj:tä



Nyt meillä on ilo hakea heille

VIENTIKOORDINAATTORIA

aluksi määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen Helsingin Suutarilaan.

Tehtäväkuva painottuu kotimaan asiakaspalveluun, mutta osana työnkuvaa on myös EU:n sisäkaupan ja viennin hoitaminen EU:n ulkopuolelle. Tehtävään haetaan vankkaa ja kokenutta asiakaspalveluosaajaa, jolla on kokemusta puhelintyöskentelystä. Asiakaspalvelu tapahtuu suurelta osin myös sähköpostin välityksellä.

Monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät muodostuvat mm. seuraavista osa-alueista:

Tilausten ja toimitusten käsittely:
-tilausten vastaanotto ja vahvistaminen asiakkaalle
-lähetysten koordinointi ja suunnittelu yhdessä asiakkaan, tuotannon, pakkaamon ja kuljetusliikkeiden
kanssa
-lähetysten laskutus sekä vienti- ja kuljetusdokumenttien laatiminen
-asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja kasvotusten (kotimaan noutoasiakkaat)
-asiakaskyselyihin vastaaminen (toimitusajat, rahtihinnat yms.)
-kotimaan kaupan varastojen varastotäydennykset ja kulutuslaskutukset

Tehtävä vaatii kärsivällisyyttä ja rauhallisuutta etenkin puhelintyöskentelyn osalta. Työ on nopeatempoista ja vaatii hyvää stressinsietokykyä. Reipas luonne ja hyvä huumorintaju auttavat päivittäisessä työssä. Henkilö toimii osana kokenutta asiakaspalvelutiimiä.

Työ alkaa tammikuussa 2020 ja kysessä on tuntityö 30-37,5h viikko. Painottuen 30h/vko, niin että työaika olis pääsääntöisesti 6h / pv. Valitun henkilön kanssa tehdään aluksi puolen vuoden määräaikainen vuokratyösuhde. Tämän jälkeen on mahdollista, että työ jatkuu Robitin omana työntekijänä.


Edellytämme sinulta

sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä
valmiutta tehdä osa-aikaista työtä


Tarjoamme sinulle

erittäin mielenkiintoisen ja monipuolisen työnkuvan kasvavassa ja kehittyvässä kansainvälisessä yrityksessä
vähintään puolen vuoden määräaikaisen työsuhteen
mukavan ja asiantuntevan tiimin ympärillesi


Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi cv:n ja palkkatoivomuksen kanssa mahdollisimman pian. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti oikean henkilön löydyttyä!

katso lisätietoa yrityksestä .


Lisätietoja

Heidi Hudson
Rekrytointikonsultti, Toimisto, Contact Center, ICT
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
043 827 0668 || 030 047 2000
heidi.hudson@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi