(Removed from publishing)

Toimistoassistentti (Administrative Assistant)
Oy Conaxess Trade Finland Ab

Original publication date 5.12.2019

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen

Toimistoassistenttia (Administrative Assistant)

jonka työtehtäviin kuuluvat monipuoliset, toimistomme toiminnan kannalta keskeiset työtehtävät:

  • Puhelinvaihteen hoito
  • Saapuvien vieraiden vastaanotto
  • Saapuvan ja lähtevän postin käsittely
  • Kokousjärjestelyt ja kokoustarjoilut
  • Matkajärjestelyt
  • Muut erikseen sovittavat tehtävät

Odotamme Sinulta työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, positiivista asennetta, MSOffice-ohjelmien käyttökokemusta ja asiakaspalveluhenkisyyttä. Kansainväliset yhteytemme edellyttävät sujuvaa englannin kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi.

Olet työtavoiltasi itsenäinen ja vastuuntuntoinen ja kommunikoit sujuvasti kiireenkin keskellä. Tehtävä on vakituinen. Toivomme että voisit aloittaa työt mahdollisimman pian.

Tarjoamme valitulle henkilölle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän johtavien tuotemerkkien parissa kansainvälisessä toimintaympäristössä. Henkilökunnan viihtyvyys ja hyvinvointi ovat meille tärkeitä asioita. Tarjoamme henkilöstöllemme kilpailukykyiset edut, mm. kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko?  Lähetä lyhyt hakemuksesi palkkatoivomuksineen ja cv:si viivytyksettä, kuitenkin viimeistään maanantaina 16.12. oheisen linkin/hakulomakkeen kautta. Lisätietoja tehtävästä antaa HR Coordinator Minna Väisälä puh. 0207 411 237.