(Removed from publishing)

Team Manager, equensWorldline, Helsinki
Adecco

Original publication date 11.1.2019



Työn kuvaus:
 

EquensWorldline is growing in the Nordic Region and we are now looking for a customer-oriented Team Manager, Customer Services Nordic Hub to manage day to day customer service activities and to serve equensWorldline’s customers. The Team Manager will be responsible for leading an issuing service center team of 15-20 employees. The ISC handles equensWorldline’s clients’ debit and credit card processing and the customer service related to this. 

Etsimme asiakkaallemme equensWorldlinelle Team Manageria Helsinkiin. Tehtävä on vakituinen ja alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä. Valittu henkilö työllistyy suoraan equensWorldlinen palvelukseen.

Team Managerin tehtävässä vastaat tiimistäsi ja sen suoriutumisesta. Olet ihmisläheinen johtaja tiimillesi ja vastaat tiimisi kehityksestä, suoriutumisesta, palautteenannosta ja muista hallinnollisista tehtävistä. Toimit tiimisi valmentajana ja kouluttajana. Osallistut tiimityön strategiseen suunnitteluun optimoiden tulostavoitteita, ja olet osana yhtiön erilaisia kehittämisprojekteja. Teet tiivistä yhteistyötä muiden Team Managereiden kanssa tehostaen asiakaspalveluratkaisuja, parantaen yhtiön palvelulaatua ja kustannustehokkuutta.

Toivomme sinulta useamman vuoden työkokemusta esimerkiksi contact centeristä, back officesta tai luotonhallinnasta, tiimin johtamisesta, sekä usean vuoden kokemusta asiakaspalvelutyöstä. Tämä tehtävä vaatii ammattimaista otetta tiiminvedosta ja johtamisesta, muutosvalmiutta ja erinomaisia yhteistyö- ja johtamistaitoja.

Työntekijänä olet proaktiivinen, analyyttinen ja pidät ongelmanratkaisusta. Olet joustava ja oma-aloitteinen, sekä olet tottunut priorisoimaan ja pysymään asetetuissa aikatauluissa. Sinulta löytyy taidot projektienhallintaan ja suoritusten arviointiin, sekä hyvää ymmärrystä rahoituksen, markkinoinnin ja myynnin prosesseista. Olet tottunut työskentelemään kansainvälisessä ja dynaamisessa toimintaympäristössä, ja kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden kehittää ja kehittyä mielenkiintoisessa Team Manager -tehtävässä kansainvälisessä yhtiössä, joka kasvaa ja kehittyy koko ajan.

Jos kiinnostuit uusista haasteista, lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoiveineen osoitteessa www.adecco.fi viimeistään 27.1.2019. Haastattelemme hakijoita jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa HR Consultant Juhani Äikäs numerosta 040 663 4711 viikolla 3.

Asiakkaan tehtävänimike:  Team Manager


Sijainti:  Helsinki


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Juhani Äikäs, +358406634711


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO