(Removed from publishing)

Service Desk Agent, Fujitsu Finland Oy
Fujitsu Finland Oy

Original publication date 20.8.2019

Etsimme nyt Fujitsun teknisen asiakastuen tiimiin yhtä (1) lisävahvistusta Tampereelle Service Deskiin monipuoliseen ja mielenkiintoiseen työsuhteeseen. Etsimme reipasta, motivoitunutta ja hyvän IT-taustan omaavaa henkilöä, jolla on aito halu ratkoa erilaisia teknisiä ongelmia asiakasrajapinnassa.

Service Desk Agentit käsittelevät palvelupyyntöjä, asentavat ohjelmistoja ja tarjoavat teknistä tukea Fujitsun yritysasiakkaille. Työvälineitäsi ovat puhelin, chat-keskustelu, etähallinta ja sähköposti. Tarvittaessa tukipyynnöt siirtyvät seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tavoitteena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman usein ensimmäisen yhteydenoton aikana.

Olet etsimämme henkilö, mikäli olet taitava ongelmanratkaisija, kiinnostunut kimuranteistakin pulmatilanteista ja pystyt luontevasti myös ”multitaskaamaan”. Fujitsulla et jää koskaan ongelmien kanssa yksin, vaan käytettävissäsi ovat aina kannustava tiimi ja osaavien kollegoiden tuki. Viihdyt hektisessä työympäristössä ja osaat myönteisen asenteesi avulla selvittää palvelupyynnöt hymyssä suin.

Tämä tehtävä sopii erinomaisesti esimerkiksi it-uransa alkuvaiheessa olevalle asiakaspalveluhenkiselle ja tavoitteelliselle henkilölle, jolla on jo jonkin verran kokemusta it-tuesta ja teknisten ongelmien ratkomisesta. Haastetta löytyy kuitenkin myös jo kokeneemmallekin tekijälle. Reipas asenne ja aito kiinnostus asiakaspalvelutyöhön on erittäin tärkeää tehtävässä menestymiselle. Service Desk -asiantuntijat työskentelevät tiimissä, joka tarjoaa asiakastukea pääasiallisesti suomeksi, mutta tarvittaessa myös englanniksi.

Tarjoamme n. 6kk:n määräaikaisen työsopimuksen, jossa on myös optio jatkosta. Työsuhde on osa-aikainen (22,5-37,5h/vko), mutta täysiäkin työtunteja voi olla tarjolla. Työaika sijoituu arkipäiville (ma-pe) klo 7-17. Fujitsun toimipiste sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Tampereen keskustassa - Finlaysonin alueella. Työsuhteessa virallisena työnantajan toimii Barona IT Oy.

Tarjoamme sinulle:

• mahdollisuuden saada monipuolista ja arvokasta it-alan työkokemusta alan johtavassa ja arvostetussa yrityksessä

• mukavan, rennon ja asiantuntevan työyhteisön työsi tueksi

• mahdollisuuden pidempiaikaiseen työsuhteeseen

Toivomme sinulta:

• soveltuvaa it-alan koulutusta tai alan opintoja

• osaamista Windows 7, 8 ja 10 -käyttöjärjestelmistä

• kokemusta MS Office- ja O365 tuoteperheestä

• mobiilipuolen osaamisen katsomme eduksi

• asiakaslähtöistä työskentelyotetta

• kyky toimia kiireisissäkin tilanteissa järjestelmällisesti ja pitkäjänteisesti

• mahdollisuutta työskennellä suomeksi ja englanniksi

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi meille pikimmiten hakulomakkeen kautta. Haastattelemme henkilöitä jo hakuajalla. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä: Noora Partala / 040 558 4069 / noora.partala@barona.fi

Tehtävään valituille henkilöille teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.