(Removed from publishing)

Process owner, Assistant services
OP

Original publication date 15.11.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. 

 

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta. 

 

Haemme nyt Hankinta-, toimitila- ja assistenttipalvelut osaamiskeskukseemme kokonaisvaltaiseen prosessi- ja palvelukehittämiseen kykenevää asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin.

 

PROCESS OWNER, Service Desk & Internal Support Services

 

Tässä tehtävässä vastaat 

 

Tulet dynaamiseen joukkoomme suunnittelemaan, kehittämään ja ylläpitämään OP Ryhmän tavoitteita tukevia keskitetyn tukipalvelutuotannon prosesseja ja palveluita. Vastuullesi kuuluu laaja joukko erilaisia keskitettyjä työpaikkapalveluita ja sisäisiä tukipalveluita kuten erilaiset työvälinetilaukset, tapahtumat, postitus, assistenttipalvelut jne. Visioit ja ylläpidät prosessiemme kehittämisen roadmappia ja kehität palveluprosessejamme ketterän kehityksen menetelmien avulla vastaamaan asiakastarpeita ja digitalisoituneen OP Ryhmän strategiaa. Tavoitteenasi työssäsi on kehittää ja käyttöönottaa uudet sekä yhtenäiset palveluprosessikuvaukset ja niitä tukevat automatisoidut digitaaliset ratkaisut ja muut työkalut.


Mitä odotamme sinulta 

 

Olet sydämeltäsi ketterä kehittäjä, jonka asiantuntijuus riittää vakuuttamaan myös ympärillä olevat toimijat visioimistasi tulevaisuuden palveluista. Verkostoitumiskyky ja vahvat vuorovaikutustaidot auttavat sinua tavoitteidesi saavuttamisessa. Ymmärrät liiketoiminnan puolen palveluntuotannosta, ja sinulla riittää sinnikkyyttä ja uskoa puskea ideoitasi eteenpäin päivänvaloon saakka. 

 

Sinulta löytyy jo vahvaa kokemusta sekä näyttöjä tavoitteellisesta palveluiden kehittämisestä, palvelumuotoilusta sekä niitä tukevien prosessien ja järjestelmien (erityisesti Service Now) kehittämisestä ja käyttöönotosta. Olet toteuttanut prosessien robotisointeja. Tunnet vastuualueesi palvelut ja sinulle on kertynyt kokemusta keskitetystä tukipalvelutuotannosta, erilaisten modernien työpaikka- ja tukipalveluiden sekä asiakaspalvelun prosessien kehittämisestä. Projektihallinta sujuu sinulta jo rutinoidusti. Odotamme, että sinulta löytyy tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto. Kommunikoit sujuvasti sekä suomen- että englannin kielellä.


Tarjoamme sinulle 

 

Pistämme asiat tapahtumaan ja projektit etenemään vauhdikkaasti. Porukkamme on iloista ja hyvällä draivilla hommia tekevää, ja rakennamme start-up -henkisesti prosesseja ja palvelumuotoilua valtakunnallisesti. Kanssamme pääset luomaan, kehittämään ja kasvamaan ennakkoluulottomassa ja kehityksen kärjessä liputtavassa organisaatiossa. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä kumppaneidemme ja asiantuntijoidemme sekä järjestelmätoimittajien kanssa. 


Voit tutustua tarkemmin arkeemme ja projekteihimme www.op-ura.fi.

 

Lisätiedot ja hakuohjeet 

 

Kiinnostuitko? Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi oheisen linkin kautta 2.12. mennessä. Kerro meille samalla motivaatiostasi ja osaamisestasi.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Riitta Kivimaa. Riitan tavoitat puhelimitse 040 523 5746 maanantaisin 18.11 ja 25.11. klo 16-17.

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely. 

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.