(Removed from publishing)

Palvelupäällikkö / Lippupiste Oy, Tampere
MPS

Original publication date 1.10.2019


Vain tapahtumassa, paikan päällä, voi tuntea henkilökohtaisen vuorovaikutuksen artistin, joukkueen ja yleisön kanssa. Se tunne ei välity ruudun läpi. Lippupiste Oy markkinoi ja myy ikimuistoisia hetkiä tuhansiin kulttuuri-, viihde- ja urheilutapahtumiin vuosittain. Lippupiste Oy on Suomen suurin tapahtumalippujen myynti- ja markkinointiyhtiö. Aloitimme toimintamme Tampereella vuonna 1996. Olemme osa Euroopan suurinta lipunmyyntiyhtiötä. Saksalainen CTS Eventim AG & Co. KGaA -pörssiyhtiö Eventim toimii yli 20 maassa ja välittää vuosittain yli 140 miljoonaa lippua yli 180 000 tapahtumaan. Myymme lippuja Suomen suurimmassa tapahtumalippuja myyvässä verkkokaupassamme lippu.fi, omassa puhelinpalvelussamme sekä laajassa myyntiverkostossa, lähes 100 täyden palvelun myyntipisteessä ja R-kioskeissa kautta maan.

Kumppaneitamme ovat niin isot teatterit, festivaalijärjestäjät, tapahtumatalot kuin liigajoukkueetkin, konserttikiertueiden, urheilutapahtumien tai kesäteattereiden järjestäjiä unohtamatta. Lippupisteessä työskentelee lähes 60 tapahtumalippujen myyntiin erikoistunutta asiantuntijaa neljällä eri paikkakunnalla: Tampereella, Helsingissä, Turussa ja Lahdessa.

Toimitamme kumppaneillemme tarpeen mukaan mm. lipunmyynti-, kulunvalvonta ja CRM-järjestelmiä palveluineen ja laitteineen. Meillä on myös oma digitaalisia markkinointipalveluita kumppaneillemme tuottava Digitoimisto. Tarjoamme kumppaneillemme myös niin tilapäisiä kuin jatkuviakin asiakaspalvelutehtävien ulkoistuspalveluita (mm. sijaispalvelut, yritys- ja ryhmämyynnin palvelut).

Palvelutarjontamme kasvaessa haemme nyt

Palvelupäällikköä Lippupisteen Kumppanipalvelut-yksikköön Tampereelle

Vastuullesi kuuluvat tapahtumajärjestäjäasiakkaillemme tuotettavien palveluiden tuote- ja palvelupäällikön tehtävät. Toimit myös näiden palveluiden käyttöönottojen projektipäällikkönä. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä asiantuntijatiimimme, kumppanuuspäälliköidemme ja tietenkin Kumppaneidemme kanssa.

Toivomme sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja muutamia vuosia työkokemusta esim. palveluprosessien kehittämisen osalta. Odotamme sinulta vahvaa tietoteknistä osaamista, projektiosaamista ja englannin kielen taitoa. Tapahtuma-alan kokemus ja järjestelmäkehitysprosessien tuntemus on sinulle eduksi. Olet vastuuta ottava, itsenäiseen työhön kykenevä tehokas tiimipelaaja, jolla on kykyä hahmottaa erilaisia kokonaisuuksia ja valmiudet kehittää uusia palvelutuotteita. Et hätkähdä pienistä eli kestät nopeita käänteitä ja painetta muuttuvissa tilanteissa. Innostut ongelmanratkaisusta ja sinulla on "hoidan tämän" -asennetta.

Tarjoamme paikan kehittyvässä organisaatiossa osaavien kollegoiden ympäröimänä ja rennossa ilmapiirissä. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, ja se on kokoaikainen ja vakituinen.

Lisätietoja tehtävästä antaa kehityspäällikkö Annukka Vuorinen annukka.vuorinen(at)lippu.fi. Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera hakupainikkeen kautta 14.10.2019 mennessä.