(Removed from publishing)

Palvelupäällikkö (Customer Success Manager)
Atea Finland Oy

Original publication date 23.10.2019

Haemme rentoon ja ammattitaitoiseen tiimiimme sinua, tulosvastuullista ja kehittävän otteen omaavaa palvelupäällikköä (Customer Success Manager).

Atean palvelupäällikkönä edustat asiakkaillesi Atean palveluja ja vastaat niiden jatkuvasta kehittämisestä. Kykenet toimimaan tulosvastuullisesti ja vastaamaan vastuullasi olevien asiakkaiden korkeasta asiakastyytyväisyydestä.

Ymmärrät asiakaskokemuksen ja asiakasarvon tuottamisen syvimmän olemuksen ja koet sen tärkeimmäksi tehtäväksesi palvelupäällikkönä. Ymmärrät teknologiaa ja asiakkaittesi liiketoimintaa siinä määrin, että pystyt aktiivisesti hakemaan uusia mahdollisuuksia asiakkaittesi liiketoiminnan kehittämiseksi nykyaikaisten ICT-palveluiden ja Atean innovatiivisten ratkaisujen tukemana. Koet suunnitelmallisen jatkuvan kehittämisen omaksesi ja saat virtaa toimintaasi asiakashankkeiden maaliin saattamisesta onnistuneesti.

Lue lisää!

Asiakasrajapinnassa kykenet sujuvasti asioimaan niin liiketoimintajohdon kuin loppukäyttäjienkin kanssa. Nautit eteenpäin menemisestä ja painetilanteissa kykenet järjestelmälliseen toimintaan tilanteen korjaamiseksi. Palvelupäällikkö on Atella avainroolissa onnistuneen asiakaskokemuksen mahdollistajana. Vaativassa tehtävässäsi et ole yksin. Sinua tukevat oman tiimisi lisäksi kaikki Atean sisäiset sidosryhmät ja kumppanit Suomessa, Pohjoismaissa ja Baltiassa.

Toimipisteesi sijaitsee Vantaan Martinlaaksossa, mutta olet tarvittaessa valmis matkustamaan kotimaassa.

Tervetuloa tiimiimme!

Tarjoamme sinulle aitiopaikan kasvavan ja nopeasti kehittyvän palvelutalon palveluhallintatiimissä. Roolimme on vahvassa kehitysmoodissa ja kaipaamme muutostyössä uusia ja erilaisia näkemyksiä. Emme etsi henkilöä, joka omaa yliluonnollisia kykyjä, mutta jos koet omaavasi niitä, saatat olla etsimämme henkilö. Tiimissämme pärjää tosin ilmankin, positiivisella ja tuloksellisella asenteella sekä hurtilla huumorilla.

Atea on The Place to Be, sillä täällä on helppo toimia ja helppo muuttua. Meillä on matala organisaatio ja ketterää päätöksentekoa. Haluan itse olla valmentava ja kannustava esimies, joka keskittyy poistamaan esteitä tiimimme tavoitteiden saavuttamiseksi. Haluaisitko olla osa joukkoamme?

Jos haluat kuulla tehtävästä ja organisaatiosta lisää, soita minulle numeroon 040 849 9398 tai laita postia osoitteeseen joni.tiainen(at)atea.fi.

Joni Tiainen, Head of Customer Success Management

Kiinnostuitko? Kerrothan lisää itsestäsi mahdollisimman pian, sillä tehtävä täytetään välittömästi sopivan henkilön löydyttyä. Hakuaika päättyy viimeistään 15.11.

 

Töissä Atealla Meillä Atealla on tekemisen meininki. Arvostamme osaajia, jotka haluavat kehittyä ja kehittää yhdessä kollegoiden ja asiakkaidemme kanssa. Meillä olet osa joukkuetta, jossa jokainen voi antaa parhaan panoksensa yhteisen tavoitteen saavuttamiseksi. Meitä yhdistää se, että teemme asiat aina hyvin ja asiakkaamme positiivisesti yllättäen. Haluatko tietää lisää henkilöstöeduistamme ja kuulla, mitä atealaiset miettivät työstään? Tutustu meihin nettisivuillamme osoitteessa www.atea.fi/ura-ateassa.