(Removed from publishing)

Palvelukoordinaattori (Helsinki)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Original publication date 7.11.2019

Kansainvälinen Contact Center–asiakkaamme etsii nyt palvelukoordinaattoria vahvistamaan asiakaspalvelutiimiään. Työpaikka sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingissä.

Tehtävä on osa-aikainen ja työtä tehdään 20-37,50 h / viikko. Työajat vaihtelevat arkisin klo 8-18 välillä ja lauantaisin 9-15 välillä. Tehtävä soveltuu erinomaisesti opiskelijalle tai uransa alkuvaiheessa olevalle henkilölle.

Monipuolisiin työtehtäviin kuuluvat erilaiset back office-tehtävät sekä ratkaiset ja selvität toimeksiantoihin liittyviä kysymyksiä puhelimitse. Reklamaatioiden käsittely on myös osa toimenkuvaasi.

Odotamme hakijalta aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä sekä suomen ja ruotsin kielen taitoa. Tehtävä sopii sinulle, jos olet aktiivinen, omatoiminen ja aikaansaava henkilö, joka tarttuu tehtävään kuin tehtävään rohkeasti ja positiivisella - kyllä onnistuu -asenteella!

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän, mahtavat työkaverit sekä erinomaiset etenemismahdollisuudet. Saat työyhteisön tuen työllesi sekä mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi. Voit hyvin olla opintojesi loppuvaiheessa tai vastavalmistunut ja tarjoammekin loistavan alun urallesi työympäristössä, jossa töiden lomassa pidetään myös hauskaa!

Täytä hakemus oheisen linkin kautta tai lähetä ansioluettelosi sekä avoin hakemuksesi palkkatoiveineen Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Nina Sarkille. Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kaikki lisätiedot tehtävästä arkisin klo 9-16. Nina Sarkki, puh. 050 411 0390.