(Removed from publishing)

Palkanlaskennan asiantuntija Tampereelle
Azets Insight Oy

Original publication date 21.10.2019

Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja liikevaihtomme on noin 260 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.

Houkuttelevatko uudet haasteet palkanlaskennan asiantuntijana? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Haluatko osaksi ammattitaitoista työyhteisöä, jossa työtäsi oikeasti arvostetaan?

Haemme Tampereelle

Palkanlaskennan asiantuntijaa

Työssäsi pääset tekemään monipuolisia tehtäviä palkkahallinnon parissa sekä osallistumaan asiakkaiden palkanlaskentaprosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon. Palkanlaskennan asiantuntijana arkesi koostuu nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennasta, raportoinnista ja asiakkaiden tukemisesta ja neuvonnasta koko työsuhteen elinkaareen liittyvissä asioissa.

Miksi Azetsille?

Pääset kehittämään monipuolisesti ammatillista osaamistasi kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessämme. Joukostamme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit, jotka auttavat ja kannustavat toinen toisiaan. Esimiehesi tuen lisäksi saat tiimisi täyden tuen ja kattavan perehdytyksen. Työskentelyn sujuvuuden takaavat modernit työvälineet ja järjestelmät. Paketin täydentävät hyvät henkilöstöedut, kuten laaja työterveyshuolto sekä lounas-, liikunta- ja kulttuurietu.  

Mitä etsimme?

Etsimme joukkoomme osaajia, joilta löytyy jo muutaman vuoden verran kokemusta palkanlaskennasta. Tunnet eri työehtosopimuksia, olet käyttänyt palkanlaskentajärjestelmiä ja olet kenties osallistunut palkka- ja HR-prosessien kehittämiseen. Toivomme myös, että olet asiakaspalveluhenkinen ja innokas oppimaan uutta. Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen tekijä, jolle laadukas lopputulos on tärkeää aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Englannin kielen taito on etu, mutta ei välttämätöntä.

Paikka ovat vakituinen ja kokoaikainen. Aloitus tehtävässä sopimuksen mukaan.

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Jos haluat tietää vielä lisää meistä ja tehtävästä, olethan yhteydessä meihin. Jos sen sijaan vakuutuit heti, lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevasta linkistä mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 4.11.2019. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana.

Lisätietoja saat arkisin 8-9 välillä Petra Pohjolaiselta p. 040 828 2381.