(Removed from publishing)

Pääkirjanpitäjä
Accountor

Original publication date 7.10.2019

Haemme suurasiakastiimiimme uusia, kokeneita ja hyvät vuorovaikutustaidot omaavia pääkirjanpitäjiä.  

 

Pääkirjanpitäjänä huolehdit laaja-alaisesti avainasiakkaidemme juoksevasta kirjanpidosta, alv-asioista, tilinpäätöksistä ja veroilmoituksista hyödyntäen ajanmukaisia sähköisen taloushallinnon järjestelmiä. Tehtäviisi kuuluu lisäksi raportointia sekä aktiivista ja konsultoivaa yhteydenpitoa asiakkaisiin, jonka vuoksi erinomaiset vuorovaikutustaidot ovat avainasemassa.

Numerot muuttuvat työssäsi informaatioksi, joka auttaa asiakasta menestymään omassa liiketoiminnassaan. Koet palkitsevana, että numerot täsmäävät, mutta eniten nautit työssäsi yhteydenpidosta asiakkaaseen. Haastat itseäsi ja haluat aktiivisesti syventää ja kehittää ammattitaitoasi. Tyytyväiset asiakkaat ovat kaiken toimintamme ydin ja tarjoamme heille aina parasta mahdollista palvelua.

 

 

Tarjoamme sinulle:

  • joustavan työajan, joka mahdollistaa toimivan arjen sekä työn ja vapaa-ajan tasapainon
  • innostavan työympäristön ja yhteisön tuen
  • lounasedun, virikerahan sekä tapaturma- ja vapaa-ajan vakuutuksen, joilla haluamme huolehtia hyvinvoinnistasi sekä työssä että vapaa-ajalla
  • lähiesimiehen ja tiimin tuen työhösi, sekä konsernimme kattavan asiantuntijakaartin
  • tiimirahan, jolla järjestämme toimistoissa mukavaa yhteistä tekemistä ja pidämme yllä yhteishenkeä
  • kaikille työntekijöillemme yhtäläiset ja monipuoliset koulutusmahdollisuudet, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä
  • kannustamme sinua myös hyödyntämään talon sisäisiä uramahdollisuuksia oman kiinnostuksesi mukaisesti avaamalla kaikki paikat hakuun sisäisesti

 

Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina.

 

Tehtävässä menestyminen edellyttää vahvaa taloushallinnon tuntemusta ja aiempaa kokemusta pääkirjanpitäjän tehtävistä. Jeeves-, Microsoft Dynamics AX-, NAV, NetSuite tai muun ERP -järjestelmän osaaminen katsotaan eduksi. Sinulla on loppuun suoritettu kaupallinen koulutus (esim. tradenomi) sekä hyvä osaaminen sähköisistä kirjanpidon työkaluista ja halu kehittää itseäsi niiden käytössä. Englannin kielen osaaminen on eduksi ja aiemmasta tilitoimistokokemuksesta on hyötyä.

Aluksi toimipisteesi sijaitsee Helsingin Ympyrätalossa ja tammikuusta 2020 eteenpäin Espoon Keilaniemessä, jonne muutamme vuodenvaihteessa.


Kiinnostuitko? Kysy tarvittaessa lisätietoja ja hae meille jo tänään – odotamme innolla kuulevamme sinusta pian!


Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäälliköt Jenni Kärkkäinen puh. 040 568 9432 ja Ann-Christine Sjöholm, puh. 040 539 5433.

Lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta 30.11.2019 mennessä.