(Removed from publishing)

Osa-aikainen toimistoassistentti kansainväliseen lääkealan yritykseen, Espoo
StaffPoint

Original publication date 17.1.2020
Etsimme asiakkaallemme Espooseen osa-aikaista toimistoassistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen!

Tehtävä koostuu asiakassopimushallinnasta, matka- ja tilavarauksista sekä osallistumisilmoitusten lähettämisestä, vastaanottamisesta ja hallinnasta. Tehtävään kuuluu myös muita toimistotehtäviä kuten skannausta, kopiointia ja postitusta.

Sinulla on ajantasaiset MS Office ohjelmien käyttötaidot. Työotteeltasi olet oma-aloitteinen, tarkka ja huolellinen myös rutiiniluontoisten tehtävien hoitamisessa. Työssäsi tarvitset sujuvan suomen kielen lisäksi hyvää englannin kielen taitoa.

Työaikasi on noin 20h/vko ja haemme ensisijaisesti henkilöä, joka pystyisi työskentelemään 4 tuntia/päivä viitenä päivänä viikossa. Työtehtävien aloitus olisi mahdollisimman pikaisesti ja sopimuksen kesto ainakin 31.3.2020, sopimuksen jatko on mahdollista.

Palkkaus tehtävässä on noin 13 €/tunti ja työsopimus tehdään valitun henkilön ja StaffPoint Oy:n välille.


Edellytämme sinulta

- Kokemusta toimisto tehtävistä
- Huolellisuutta, tarkkuutta ja oma-aloitteisuutta
- Office ohjelmien hallintaa, erityisesti Word ja Excel
- Hyvää suomen ja englannin kielen taitoa
- Halukkuutta sitoutua maaliskuun loppuun asti
- Valmiutta osa-aikaiseen työhön


Tarjoamme sinulle

- Mielenkiintoisen toimistotyön


Kiinnostuitko?

Mikäli tunnistat itsesi, niin käy rekisteröimässä hakemuksesi samantien www.staffpoint.fi! Liitäthän mukaan CV:si ja hakemuskirjeesi. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heit oikean henkilön löydyttyä.


avainsanat: toimistoassistentti toimistotyö osa-aikainen työ


Lisätietoja

Heidi Hudson
Rekrytointikonsultti, Toimisto, Contact Center, ICT
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
043 827 0668 || 030 047 2000
heidi.hudson@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi